Herbalisme zei:
universal*flow zei:
Luchtdicht in plastic, op een koele donkere plek bewaren.
Ik heb het in plastic verpakt in me la met ondergoed liggen
Is het dan eindelijk zo ver? Heeft Alice je gevonden?
Laat je wel een tripreport achter?
Ja xD En het was echt zeer onverwachts

Ik ga haar binnen een halfuurtje halen ^^
En natuurlijk laat ik een tripreport achter, ben wel aan het twijfelen of ik ze dit weekend zal nemen want normaal ga ik met wat vrienden dit weekend weer achter truffels en ik heb nog geen enkele truffeltrip overgeslaan
Dus Alice is waarschijnlijk voor binnen een maand ofwel dat ik geen truffels eet en meetrip met Lsd ofwel dat ik ze combineer als dat mogelijk is? Hoewel ik wel betwijfel of dit een slimme keus is aangezien ik de krachten van Alice nog nooit heb mogen beleven
Greets,
Herbalisme
Nee combineren is af te raden. Ik heb het zelf nooit geprobeerd. Maar Alice is al intens genoeg, meer heb je ook niet nodig
Meetrippen op Alice terwijl je vrienden truffels nemen kan ook.. Maar zelf heb ik altijd nog de beste ervaringen gehad, als iedereen de gelijke dosis had, dus iedereen evenveel van dezelfde zegels of druppels. Is 1 van je vrienden ook bereid om LSD te nemen? Doe het dan met z'n 2en voor de beste ervaring. Je zult elkaar gedachten kunnen lezen en samen in 1 wereld leven. Het helpt niet altijd als daar dan nog meer mensen bij zijn.
En organiseer iets leuks. Of ga in de heeele vroege ochtend de stad verkennen. Speeltuintjes zijn een aanrader

heb er op me laatste trip 8 in mijn wijk gevonden