Hoe legaal is Mephedrone?

Ik ga binnenkort op vakantie naar Barcelona en wil dan eigenlijk wat Mephedrone meenemen. Ik ben er echter niet uit of dit legaal is of dat ik straks aangehouden wordt door een drugshond.

Kan iemand mij meer vertellen?

doe de duif

Belezen gebruiker
Wat denk je zelf?
Klinkt je idee slim?Een klein knijpzakje met wit poeder erin meedoen op het vliegtuig...

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
PatsyStoneD zei:
Ik ga binnenkort op vakantie naar Barcelona en wil dan eigenlijk wat Mephedrone meenemen. Ik ben er echter niet uit of dit legaal is of dat ik straks aangehouden wordt door een drugshond.

Kan iemand mij meer vertellen?
Als zij zoiets vinden wordt je opgepakt omdat ze denken dat het coke, speed etc is. Voordat ze weten dat het mephedrone is en dat dat legaal is (als dat al zo is) dan is je vakantie al zo beetje voorbij. Niet verstandig dus. En hé je zit in Barca godverdomme, waarom heb je drugs nodig!?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Oom Klaas zei:
De drugshond zal je ook niet snel aanhouden, eerder de agent.

Yup, drugshondjes kennen meph hoogstwaarschijnlijk nog niet.
Maar bij het fouilleren/tassen door de röntgen heen halen zullen ze er wel achter komen.

mephuser

Belezen gebruiker
Gewoon niet meenemen, niet het risico nemen om gepakt te worden.. Of gewoon niet op vakantie :rock:

Oom Klaas

Badass junkie
PepTalk zei:
Oom Klaas zei:

Maar bij het fouilleren/tassen door de röntgen heen halen zullen ze er wel achter komen.

Ik had het eigenlijk over het feit dat alleen een agent of ander menselijk persoon met dezelfde bevoegdheden je kan aanhouden :P

Lavalamp

Bewuste gebruiker
Oom Klaas zei:
PepTalk zei:
Oom Klaas zei:

Ik had het eigenlijk over het feit dat alleen een agent of ander menselijk persoon met dezelfde bevoegdheden je kan aanhouden :P

Geniaal :tearsofjoy:

Legaldope

Experimenterende gebruiker
Slik 10 gram Mephedrone vooraleer je vertrekt en hoop dat je heel je vakantie dat gevoel hebt ...
Maar dan zit je wrs wel opgeschept met het volgende probleem : Overdose

Men maat had in ieder geval per ongeluk speed die nog in zijn portefeuille zat meegesmokkeld naar Barcelona. Hebben we die daar maar helemaal opgesnoven om op de terugweg niet gepakt te worden.

Bovenaan