Hoe lang?

Hans

Wijs gebruiker
Hoe lang duurt een acid trip meestal bij jullie? Ik hoor hier op het forum sommige mensen 12 uur roepen en dat is echt lang niet mijn ervaring. Meestal is het bij mij na zo'n 6-7 na inname wel voorbij. Ok, ik heb dan nog wel een beetje visuals maar dit zou net zo goed ernstige hddp (hppd? ik weet het even niet) kunnen zijn. Mentaal doet het me dan ook bijzonder weinig meer. Ook ben ik tegen die tijd behoorlijk gewend aan de acid en vind ik niet alles zo bijzonder meer. En heel langzaam wordt de wereld weer normaal.

Jullie ervaringen?

azgaza

Badass junkie
Ik kijk altijd naar het einde van de visuals, als de visuals weg zijn noem ik het afgelopen, dat duurt bij mij zo'n 12-18 uur gemiddeld; meestal een uur of 14. De visuals worden na zo'n 10-12 uur trippen wel sterk minder en dan zijn er alleen nog lichte patronen over die gewoon een lange tijd zichtbaar blijven.
Het ligt trouwens niet aan de zegels die ik heb, vrienden van mij trippen de gemiddelde 8-12 uur op dezelfde zegels, meestal een uur of 10 waar ik zo'n 15 uur aan een trip vast zit.

jcutter

Badass junkie
Bij mij is LSD afgelopen als mijn hersens overdreven vies hard gaan kraken.
Iets wat ik echt een dikke vette nadeel vind aan LSD.
Als alles weer terug op zijn plaats word gezet.
Dat is ong. na 9-12 uurtjes volgens mij.
Dan praten we wel over ong. 100-150 mcg.

-spaceman-

Badass junkie
jcutter zei:
Bij mij is LSD afgelopen als mijn hersens overdreven vies hard gaan kraken.
Iets wat ik echt een dikke vette nadeel vind aan LSD.
Als alles weer terug op zijn plaats word gezet.
Dat is ong. na 9-12 uurtjes volgens mij.
Dan praten we wel over ong. 100-150 mcg.

ik kan hier over meepraten, alhoewel ik het niet zo intens ervaar. van krakende hersenen gelukkig geen last! :P een acid trip kan bij mij ook zeker 12 uur aanhouden, maar wel lichtjes natuurlijk...

TrippyShit

Badass junkie
Ik zou graag nog een keer lsd proberen, maar ben beetje 'bang' voor de lange duur.
1e keer werkte het bijna niet tot er een spacecakje insloeg en toen duurde het ongeveer 4uurtjes de trip. Bij paddo's die bij mij ook ongeveer zoiets duren heb ik het na 4a6uur ook meestal wel beetje gehad. Ben bang dat dit mij tegen gaan zitten bij lsd :(

PurpleFlower

Belezen gebruiker
TrippyShit zei:
Ik zou graag nog een keer lsd proberen, maar ben beetje 'bang' voor de lange duur.
1e keer werkte het bijna niet tot er een spacecakje insloeg en toen duurde het ongeveer 4uurtjes de trip. Bij paddo's die bij mij ook ongeveer zoiets duren heb ik het na 4a6uur ook meestal wel beetje gehad. Ben bang dat dit mij tegen gaan zitten bij lsd :(

Die tijd gaat alleen tegen je werken als je dat zo denkt in de trip ("Oh god! nog 7 uur te gaan!")
tip: klokken weg, en laat het over je heen komen. Het is heerlijk om eens niet aan tijd te denken (bij mij bestond de tijd dan ook niet meer) en lekker weg te drijven op de rest van de wereld.

En bij LSD was ik nog vrij helder qua gedachte en kon dus prima gesprekken aangaan, filmpje kijken, enz. De tijd vliegt als je het naar je zin hebt :grin:

Jeller

Badass junkie
de eerste 3-5 uur is het trippen intens en heeft de LSD meestal veel controle over mij

de voglende 3 -5 uren zijn ook nog goed merkbaar maar dan heb ik de volledige controle over de LSD

dan nog een paar uur waarin het moeilijk is om te slapen

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
PurpleFlower zei:
tip: klokken weg, en laat het over je heen komen. Het is heerlijk om eens niet aan tijd te denken (bij mij bestond de tijd dan ook niet meer) en lekker weg te drijven op de rest van de wereld.
Goeie tip inderdaad. Begin 's ochtends en ga lekker in de zon liggen, het enige tijd gerelateerde dat je dan nog over hebt is het feit dat de trip over is wanneer het licht uit gaat.
Een dikke 10 uur werkt het bij mij zeker, vaak iets langer.

dfssdfde

Badass junkie
PurpleFlower zei:
tip: klokken weg, en laat het over je heen komen.
Inderdaad, maar soms vind ik het zo'n leuk effect hebben om 'uuuuuuuren' later naar je horloge te kijken er er achter te komen dat je de zegel pas een uur daar voor hebt gepakt :grin:

PurpleFlower

Belezen gebruiker
Ivoos zei:
Inderdaad, maar soms vind ik het zo'n leuk effect hebben om 'uuuuuuuren' later naar je horloge te kijken er er achter te komen dat je de zegel pas een uur daar voor hebt gepakt :grin:

Heb maar een reactie hierop: Ja gaaf he!

Riel

Bewuste gebruiker
ik heb ook een vraagje. hoe zit het met de eetlust onder invloed van lsd? 12 uur lang niet eten lijkt me niet echt gezond :P

PurpleFlower

Belezen gebruiker
Ik had om half 5 gewoon nog gegeten (tripkip salade - misschien moet ik het recept hier eens posten) en daarna tot 6 uur 's ochtends met wat drinken en wat kleine versnaperingen gedaan. Normaal eet ik na het avond eten ook niets meer tot de volgende dag, dus ik zie het probleem niet zo?

Drientje

DF-koning
Mijn allereerste LSD trip duurde ongeveer 16-18 uur op een halve shiva. Ik was zo onder de indruk van alles, en ik trip gemiddeld ook altijd veel langer dan de mensen met wie ik trip. Ik denk dat het ook te maken heb met je sexe en bouw, wat meestal het geval is met drugs. Vrouwen reageren, zo is mijn ervaring, meestal heftiger op drugs dan mannen...

X

azgaza

Badass junkie
Riel zei:
ik heb ook een vraagje. hoe zit het met de eetlust onder invloed van lsd? 12 uur lang niet eten lijkt me niet echt gezond :P

Ik kreeg meestal na zo'n 8 tot 10 uur trippen weer gewoon honger achtige gevoelens, iniedergeval genoeg om iets te gaan eten, soms iets eerder al maar dan zijn het vaak hele kleine beetjes. Het is wel mogelijk kleine hoeveelheden te eten in een trip, en de honger komt meestal ergens in de comedown lichtjes weer opzetten.

J0rrit

Badass junkie
azgaza zei:
Riel zei:

Ik kreeg meestal na zo'n 8 tot 10 uur trippen weer gewoon honger achtige gevoelens, iniedergeval genoeg om iets te gaan eten, soms iets eerder al maar dan zijn het vaak hele kleine beetjes. Het is wel mogelijk kleine hoeveelheden te eten in een trip, en de honger komt meestal ergens in de comedown lichtjes weer opzetten.

Ligt er natuurlijk ook aan of je in je trip (veel) blowt. IK had na ongeveer 4-5 uurtjes toch alweer best honger, ofja van honger was niet echt te spreken maar toen mij 2 stukken pizza werden aangeboden zag het er wel echt lekker uit, en zo smaakte het ook!

Wacky

Badass junkie
Mijn laatse trip nam ik om ongeveer 0.00 uur, en ik moest om 13.00 uur met de auto naar mijn werk 150km verder op. Om een uur of 10.00 was ik niet echt sterk meer aan het trippen ofzo, maar toch twijfelde ik wel een beetje of ik 3 uur later zou kunnen autorijden en daarna een groep mensen gaan entertainen. Toen het 13.00 was, was ik toch aardig helder en het ging allemaal prima :)
Wiet zou best eens invloed kunnen hebben ja, ik had die nacht mezelf weer eens helemaal de pleuris geblowed, maar was daar om een uur of 9 mee gestopt. Daarna kwam de helderheid dus wel redelijk snel terug.

azgaza

Badass junkie
J0rrit zei:
azgaza zei:
Riel zei:

Ligt er natuurlijk ook aan of je in je trip (veel) blowt. IK had na ongeveer 4-5 uurtjes toch alweer best honger, ofja van honger was niet echt te spreken maar toen mij 2 stukken pizza werden aangeboden zag het er wel echt lekker uit, en zo smaakte het ook!

Ik kettingblow elke trip en heb tot de comedown geen zin in eten.

Memmûm

Belezen gebruiker
Het duurt ongeveer een uur of 10, tot het einde van de visuals. Problemen om te slapen op Acid heb ik niet, misschien dat dit iets te krijgen heeft met mijn luie aard :grin:

Atropa

Bewuste gebruiker
Naja, ik denk dat je een duidelijk grens moet hebben van wat je als trippen ziet.

LSD werkt zowiezo 24 uur en de dag erna heb je soms nog flikkeringen en lichte golven. En die na gloeiing en luchtigheid waarmee je door het leven gaat duurt 72 uur bij een stevige trip. Daarna begin het integratie proces en de verwerking.

Trippen zijn voor mij gedachten die een andere vlucht nemen en sterker worden beleefd als realiteit. Dus ik zou zeggen 8 uur.

Als je er pure wiet bij rookt, wordt je je veel sterker bewust van je onderbewustzijn en dat is waar de LSD het langste stand houd. Dus je kunt het zeker verlengen door aan het einde van je trip een flinke spacecake te nemen of fors pure wiet te roken.

Verder zijn 300 mcg + trips vaak hevig visueel, maar na de eerste 4-6 uur wel weer grotendeels verdwenen. Bij een dosis van rond de 150 blijven ze gematigder, maar houden veel langer stand. Zo'n trip werkt minder of het blootleggen van je ziel.

psysurfer

Belezen gebruiker
ik trip ook meestal langer als mijn mede trippers op een normale dosis (100-150ug) duurt zeker 10 tot 12 uur als ik meer pak ben ik zoiezo langer bezig mijn langste trip tot nu is 18uur en ik was het op het einde echt wel beu en wou gaan slapen. Ik heb ook nooit honger en als ik dan toch iets in men mond neem om te eten blijf ik er gewoon op kouwen ik kan het gewoon niet doorslikken. :grin:

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
Ik kijk altijd naar het einde van de visuals, als de visuals weg zijn noem ik het afgelopen, dat duurt bij mij zo'n 12-18 uur gemiddeld; meestal een uur of 14. De visuals worden na zo'n 10-12 uur trippen wel sterk minder en dan zijn er alleen nog lichte patronen over die gewoon een lange tijd zichtbaar blijven.
Het ligt trouwens niet aan de zegels die ik heb, vrienden van mij trippen de gemiddelde 8-12 uur op dezelfde zegels, meestal een uur of 10 waar ik zo'n 15 uur aan een trip vast zit.

als ze tot 18 uur blijven duren de visuals, hoeveel zegels neem je dan of hoeveel mics ?
want dat heb ik nou toch nog nooit gehad... dat de visuals zo lang bleven duren.

Hans

Wijs gebruiker
Bij mij blijven de visuals ook heel lang maar meestal zijn dit gewoon rare patroontjes die ik in de hppd-snow zie. Ik heb het een keer zo'n 14 uur lang gehad. 100 mics.

azgaza

Badass junkie
lucifer in the sky zei:
azgaza zei:

als ze tot 18 uur blijven duren de visuals, hoeveel zegels neem je dan of hoeveel mics ?
want dat heb ik nou toch nog nooit gehad... dat de visuals zo lang bleven duren.

70 tot 200 ug, ik trip zéér visueel.

Bovenaan