Ik ben vrijdag om 9uur opgestaan, en die nacht rand 3uur voor de eerste keer speed gepakt. kweet ni juist hoeveel, enkele lijntjes wel. nog ni geslapen, en nu helemaal niet moe. ook geen honger ofzo, ma ik dwing mij om te eten. enkele bananen, kiwis en mandarijnen gegeten vandaag. laatste lijn was rond 6-7 uur smorgens (zaterdagochtend) ongeveer.
nu vroeg ik mij af hoelang het nog gaat duren voor ik eindelijk kan slapen? was sowieso geen super speed, gwn gemiddeld %.
en kmoet ook zegge dak er altijd tege ben geweest (en nog altijd), ik heb mij zot geamuseerd ma ik snap het gewoon echt ni want zo helder in mijn hoofd dak was. ik had er wel al genoeg over gelezen enzo, maar gevoel is toch gek
nu vroeg ik mij af hoelang het nog gaat duren voor ik eindelijk kan slapen? was sowieso geen super speed, gwn gemiddeld %.
en kmoet ook zegge dak er altijd tege ben geweest (en nog altijd), ik heb mij zot geamuseerd ma ik snap het gewoon echt ni want zo helder in mijn hoofd dak was. ik had er wel al genoeg over gelezen enzo, maar gevoel is toch gek