Hoe lang wakker blijven?

Ites

Experimenterende gebruiker
Ik ben vrijdag om 9uur opgestaan, en die nacht rand 3uur voor de eerste keer speed gepakt. kweet ni juist hoeveel, enkele lijntjes wel. nog ni geslapen, en nu helemaal niet moe. ook geen honger ofzo, ma ik dwing mij om te eten. enkele bananen, kiwis en mandarijnen gegeten vandaag. laatste lijn was rond 6-7 uur smorgens (zaterdagochtend) ongeveer.
nu vroeg ik mij af hoelang het nog gaat duren voor ik eindelijk kan slapen? was sowieso geen super speed, gwn gemiddeld %.

en kmoet ook zegge dak er altijd tege ben geweest (en nog altijd), ik heb mij zot geamuseerd ma ik snap het gewoon echt ni want zo helder in mijn hoofd dak was. ik had er wel al genoeg over gelezen enzo, maar gevoel is toch gek

weyoun22

Bewuste gebruiker
Als de laatste lijn al zolang geleden was, dan zou je zo in moeten kunnen slapen als je er eens goed voor gaat liggen.

Ites

nja, ik ben toch zo klaar wakker als iets.. kben helemaal nuchter, geen last van een kater whatsoever.
raar, want iedereen zegt dat ik zou moete kunne slapen

edit: is er iets om zich zorgen over te maken als ik genoeg water drink en regelmatig een stuk fruit eet ?

Ites

geen alcohol, geen wiet ter beschikking.. ma ik kan uit mijn eigen ook ongelooflijk lang wakker blijven. mss speelt da ook mee?

Ites

waar ik mij vooral zorgen over maak zijn de neveneffecten door zo weinig slaap. na hoeveel tijd begint het slecht te worden?
kdenk wel dak binne 2;3 uurtjes ga kunnen slapen, of hoop ik tenminste :)

Drientje

DF-koning
Soms als ik een lijn neem kan ik pas de nacht erop slapen. Dus dat is vrijdag avond, zaterdag uit kateren en dan pas ergens in de avond/nacht weer slapen

Ites

praat juist met iemand die ook 2.5 dagen wakker bleef van +- 1gr ... ben nu ni moe genoeg om te slapen, ma ik heb voor de eerste keer honger

kaasbaas

Badass junkie
Ik kan nooit de eerste 24 uur na een lijn slapen zonder hulp middelen (andere drugs dus). Ook als 't maar 1 klein lijntje.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Wees dan maar blij dat je amfetamine gebruikt, en geen methamfetamine. :)

Dan blijf jij een week wakker. :P

kaasbaas

Badass junkie
Sublimo zei:

:tearsofjoy: Inderdaad. Aan de andere kant is 't ook wel makkelijk als ik een paar nachten wil doorhalen, kost me niet zoveel pep.

...Niet dat pep nou zo duur is...:P

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
kaasbaas zei:
Sublimo zei:

:tearsofjoy: Inderdaad. Aan de andere kant is 't ook wel makkelijk als ik een paar nachten wil doorhalen, kost me niet zoveel pep.

...Niet dat pep nou zo duur is...:P

Probeer het maar niet. Het werkt perfect voor wat je het wilt gebruiken. Maar geloof me, je gaat de dagen erna wensen dat je het niet had gedaan.
Bij speed merk je tenminste wanneer het genoeg is.

kaasbaas

Badass junkie
Sublimo zei:
Probeer het maar niet. Het werkt perfect voor wat je het wilt gebruiken. Maar geloof me, je gaat de dagen erna wensen dat je het niet had gedaan.

Klopt, ik heb ook nooit meer dan 1 nacht doorgehaald. Ik krijg altijd zo'n ziekig gevoel als ik niet slaap, of ik nou drugs gebruik of niet.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
kaasbaas zei:
Sublimo zei:

Klopt, ik heb ook nooit meer dan 1 nacht doorgehaald. Ik krijg altijd zo'n ziekig gevoel als ik niet slaap, of ik nou drugs gebruik of niet.

Bij methamfetamine heb je daar geen last van, totdat je niet meer bijneemt.

Ites

rond 8uur ben ik in slaap gevallen, en rond half 1 's middags wakker geworden. en wakker geweest tot nu, en ben nog niet echt moe.

ma tis ok, die 5uurtjes hebbe mijn brain veel deugd gedaan :)

Smokey046

Bewuste gebruiker
Ites zei:
rond 8uur ben ik in slaap gevallen, en rond half 1 's middags wakker geworden. en wakker geweest tot nu, en ben nog niet echt moe.

ma tis ok, die 5uurtjes hebbe mijn brain veel deugd gedaan :)

Een beetje slaap kan al wonderen doen, ik heb ook vaker wakker gelegen 6 uur na het lijntje ofzo.
Hoort erbij vind ik, als je pep neemt weet je dat je niet gaat slapen :tongueout:

brutus420

hoeft niet hoor,maar dan kun je niet elke dag 2 flessen moskovskaya erbij doen hoor.14 dagen is zekers mogelijk,moet je niet zien hoe je er dan bij loopt :rolleyes:
knallen! :rock:

Birdo

brutus420 zei:
hoeft niet hoor,maar dan kun je niet elke dag 2 flessen moskovskaya erbij doen hoor.14 dagen is zekers mogelijk,moet je niet zien hoe je er dan bij loopt :rolleyes:
knallen! :rock:

Zucht. Het record staat op 11, en dat is al levensbedreigend.
Volgens mij kun je dan ook niet 'zien' hoe je erbij loopt want als je al niet dood bent zou je hoogstwaarschijnlijk te druk zijn met complottheorieën bedenken en hallucineren..

brutus420

mensen zat die 14 dagen of langer niet slapen
niet iedereen gebruikt caffeine versneden met wat pep om doooor te gaan
:rock:

Smokey046

Bewuste gebruiker
brutus420 zei:
mensen zat die 14 dagen of langer niet slapen
niet iedereen gebruikt caffeine versneden met wat pep om doooor te gaan
:rock:

Ik heb geen pep versneden met caffeine, maar ben nog nooit een gebruiker tegen gekomen.
Die op de vraag hoelang al wakker, geantwoord heeft ; mwa rond de 2 weken, morgen toch maar slapen voor ik te brak word.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Neem hem niet zo serieus, al had hij methamfetamine, dan nog lukt het je nog niet om twee weken wakker te blijven. :)

weyoun22

Bewuste gebruiker
Ik heb vroeger wel eens 4 nachten doorgehaald als absolute maximum. Ik voelde me toen zo afgrijselijk dat het niet voor herhaling vatbaar was. Vooral de hallucinaties door slaapgebrek en paranoia waren extreem.

Tegenwoordig blijf ik maximaal 2 dagen (dus 1 nacht) op. Ik weet dat een 2e nacht ook makkelijk kan, maar ik weet ook dat het eigenlijk helemaal niet meer lekker is dan. De eerste nacht heb je de volle euforie en neem je lijntjes om nog hoger te stijgen, maar vanaf de 2e dag neem je eigenlijk alleen voor de energie. Ik zie geen reden meer om dat te doen.

Flameon

Badass junkie
Dahmer dat sommige mensen hier zolang wakker kunnen blijven poehoe!
Ik zou het niet kunnen. Hou teveel van mijn bed :grin:

Smokey046

Bewuste gebruiker
weyoun22 zei:
Ik heb vroeger wel eens 4 nachten doorgehaald als absolute maximum. Ik voelde me toen zo afgrijselijk dat het niet voor herhaling vatbaar was. Vooral de hallucinaties door slaapgebrek en paranoia waren extreem.

Tegenwoordig blijf ik maximaal 2 dagen (dus 1 nacht) op. Ik weet dat een 2e nacht ook makkelijk kan, maar ik weet ook dat het eigenlijk helemaal niet meer lekker is dan. De eerste nacht heb je de volle euforie en neem je lijntjes om nog hoger te stijgen, maar vanaf de 2e dag neem je eigenlijk alleen voor de energie. Ik zie geen reden meer om dat te doen.

Haha daar zeg je iets, verschrikkelijk was me dat toen ik 4 nachten ging doen.
tot halverwege de derde nacht nergens last van, na de 3de nacht was ik het huis aan het doorzoeken of er geen camera's waren omdat ik overtuigd was dat er papparazi rond het huis liep xd

snuverjetje

Ik ben wakker vanaf donderdag... leuke dagen gehad, met leuke mensen (ook wat minder leuke mensen maar daar steek ik gewoon geen energie in..)
Kwam gistermiddag even thuis, om wat dingetjes te doen enz. en daarna even een powernapje gehad van 4 uurtjes.. dat was wel relaxed! En daarna weer door, en kwam vanmiddag om vijf uur thuis..
Nu hier het knus gemaakt, met fijne muziek, lekker gegeten en gedronken enz.. Heb me wel eens minder gevoeld! Misschien komt dat morgen!
Ik vind het zoo ontzettend fijn om lekker in m'n eigen huissie te zijn!

Anyway.. vanaf donderdag al wakker dus (-4 uurtjes powerrrrnapje!!)

Ben trouwens niet eerder zo lang wakker geweest.. toen ik daarnet opzij keek zag ik een klein varkentje met een hoedje op dansen in mijn boekenkast..
en daarna een beertje op de leuning van de stoel.. haha

Bovenaan