Hoe lang grote pupillen

User81923

Experimenterende gebruiker
Als ik op 1 avond 100mg (halve superman) neem, na hoe lang zijn de grote pupillen dan weg? Ik gebruik niet veel dus heb geen tollerantie maar ben wel groot en weeg rond de 72 kilo.

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Als je al wel eens xtc op heb weet je zelf toch wel hoe lang jouw pupillen groot blijven? :wink:
Meestal zijn de pupillen weer normaal na enkele uren slaap.

User81923

Deamon zei:
Als je al wel eens xtc op heb weet je zelf toch wel hoe lang jouw pupillen groot blijven? :wink:
Meestal zijn de pupillen weer normaal na enkele uren slaap.

Het is van de zomer geleden, ik heb het eens geweten maar ben het ondertussen alweer vergeten... En slaap gaat niet, als ik van een feestje kom komen mijn ouders me altijd ophalen. Altijd, ik mag niet zelf naar huis dan....

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
BelgianTrip zei:
Het is van de zomer geleden, ik heb het eens geweten maar ben het ondertussen alweer vergeten... En slaap gaat niet, als ik van een feestje kom komen mijn ouders me altijd ophalen. Altijd, ik mag niet zelf naar huis dan....
Dat is kut voor je, je pupillen zijn dan nog niet klein.

User81923

Deamon zei:
BelgianTrip zei:
Dat is kut voor je, je pupillen zijn dan nog niet klein.
Ze hoeven niet meer een goede pupilreflex te hebben, als ze zo "tussenin" zijn is het ook goed. Dan zien ze eruit zoals ze in het donker altijd zouden zijn.

WhiteWidow

Probeer in het donker te kijken en niet in het licht. In het donker valt het minder op omdat ze normaal ook groter worden als je in het donker kijkt. Maar als je in het licht kijkt, worden ze juist een heel stuk kleiner, en onder invloed van XTC, blijven ze even groot en krimpen ze niet en dat gaat opvallen.
Hoop dat je er wat aan hebt.

:wave:

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
User81923 zei:

Dat zal het helaas niet worden dan. Je pupillen zullen dan zeker nog groot zijn, ze zullen zeker nog een paar uur aanhouden met groot zijn. Je kan er vanuit gaan dat bij normaal gebruik je pupillen ongeveer 8 uur groot zijn. Dit kan natuurlijk flink verschillen, exacte uren kan je niet voorspellen. Als er speed in de pillen zit(wat niet vaak het geval is, maar wel een mogelijkheid) kan het nog veel langer aanblijven. Maar dat je pupillen net na het feestje klein zijn is in ieder geval niet aannemelijk.

Missyy23

Bewuste gebruiker
WhiteWidow zei:
Probeer in het donker te kijken en niet in het licht. In het donker valt het minder op omdat ze normaal ook groter worden als je in het donker kijkt. Maar als je in het licht kijkt, worden ze juist een heel stuk kleiner, en onder invloed van XTC, blijven ze even groot en krimpen ze niet en dat gaat opvallen.

Ja idd, gewoon zorgen dat het donker is als je ouders je halen, maar zijn grote pupillen het enige wat je ouders op zou vallen dan ? Je doet of praat dan niet anders ? :)

WhiteWidow

Missyy23 zei:
WhiteWidow zei:

Ja idd, gewoon zorgen dat het donker is als je ouders je halen, maar zijn grote pupillen het enige wat je ouders op zou vallen dan ? Je doet of praat dan niet anders ? :)

Als ik wordt opgehaald, zorg ik dat het al een tijdje is uitgewerkt. Bijvoorbeeld als ik om 6 uur wordt opgehaald, neem ik m'n laatste halfje uiterlijk om 2 uur.
Dan sta ik om 6 uur niet meer strak, heb ik geen praatkick meer en kan ik rustig stil zitten, ik heb dan alleen nog last van de grote pupillen dan.
Zo doe ik het altijd, en meestal kan ik dan als ik thuis ben (bijna) gelijk slapen en dat is ook een groot voordeel.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Bij mij zijn mijn grote pupillen de avond ná het gebruik pas weer een beetje normaal.

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Ik heb het idee dat veel bier drinken en blowen zorgt voor kleinere pupillen bij mij tijdens xtc. Maar dat raad ik niet aan, zonde van je trip.

Bovendien zullen je ouders dan waarschijnlijk bemerken dat je stoned en dronken (stronken huhuh) bent + waarschijnlijk nog van de kaart van de xtc. Nee beste neem je alleen dat halve pilletje, dan maak je het meeste kans om er mee weg te komen.

tip 2: :sunglasses:

Soberlurker

heee!

ik heb wel een beetje ervaring met pillen enzo, en wat mijn ervaring is met grote pupillen:
mijn pupillen worden altijd pas weer 'normaal' als ik geslapen heb.. en trouwens, ik persoonlijk zou het echt niet chill vinden om nog in mn afterspace te zitten als mijn ouder me komen ophalen.. het is maar net hoe goed je er zelf mee omgaat en hoever je je laat gaan om zo'n moment natuurlijk.. maar ik zou het heel gevaarlijk vinden haha!

nou hoop dat je er wat aan hebt, en geniet er van !

Als ik wordt opgehaald, zorg ik dat het al een tijdje is uitgewerkt. Bijvoorbeeld als ik om 6 uur wordt opgehaald, neem ik m'n laatste halfje uiterlijk om 2 uur.
Dan sta ik om 6 uur niet meer strak, heb ik geen praatkick meer en kan ik rustig stil zitten, ik heb dan alleen nog last van de grote pupillen dan.
Zo doe ik het altijd, en meestal kan ik dan als ik thuis ben (bijna) gelijk slapen en dat is ook een groot voordeel.
Je kan door vermoeidheid ook grote pupillen krijgen je kan dat gebruiken als smoesje bij je ouders (je kan ook oogdruppels zoals pilocarpine daar worden je pupillen door verkleind (Pilocarpine is een medicijn dat wordt gebruikt om glaucoom en een droge mond te behandelen.) ik heb het nooit gebruikt maar een kennis van mij die gebruikt dat wel eens weet niet of het bijwerkingen heeft of het schadelijk kan zijn dus zoek dat eerst goed uit en zorg dat je spul altijd getest is voor je het pakt en gebruik altijd met verstand ❤️✅

Je kan door vermoeidheid ook grote pupillen krijgen je kan dat gebruiken als smoesje bij je ouders (je kan ook oogdruppels zoals pilocarpine daar worden je pupillen door verkleind (Pilocarpine is een medicijn dat wordt gebruikt om glaucoom en een droge mond te behandelen.) ik heb het nooit gebruikt maar een kennis van mij die gebruikt dat wel eens weet niet of het bijwerkingen heeft of het schadelijk kan zijn dus zoek dat eerst goed uit en zorg dat je spul altijd getest is voor je het pakt en gebruik altijd met verstand ❤️✅
Oh dit komt wss niet meer aan zie net dat dit gesprek in 2013 starte ben zelf nu ook een beetje van de kaart dus mijn excuses 🤦🏼‍♂️

Wauzeling

Belezen gebruiker
Ja vaak pas als ik me niet meer waus voel, dan zijn m’n pupillen pas weer normaler, dus reken sws maar op 4-6u minimaal na je laatste inname, als je gestapeld hebt met meerdere en hogere doseringen dan nog langer.

kleine tip wat ik altijd doe als ik even snel iemand onder ogen moet zien terwijl ik nog onder invloed was, is je zaklamp van je telefoon in je ogen schijnen. Ben je wel eff half blind voor paar minuten, maar maakt je pupillen wel voor kleine periode kleiner

VJ_LSD72

Bewuste gebruiker
TS zal ondertussen wel oud genoeg zijn om zelfstandig weer naar huis te gaan na een feestje mag ik hopen.

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
TS zal ondertussen wel oud genoeg zijn om zelfstandig weer naar huis te gaan na een feestje mag ik hopen.
Er gaan verhalen dat hij nog steeds eventjes wacht om zich op te laten halen.....

Bijlagen

• 201b11a0-c40b-4d6e-90c1-389bc42735b1.jpg
    201b11a0-c40b-4d6e-90c1-389bc42735b1.jpg
    19,3 KB · Weergaven: 12
Bovenaan