Hoe lang duurt het effect?

eevje18

Newbie
Hallo ,
Ff een vraagje. Morgen ga ik naar een feest en denk erover om lsd te proberen. Volgens een goede vriend van mij is het effect 12 uur en ben je dan ook 12 uur aan het trippen. Is dat zo?
En merken mensen aan je dat je de volgende dag anders doet?
ik ken het gevoel van lsd ook niet. En hoe groot is de kans dat je een Bad trip krijgt? Dat wil ik echt voorkomen.

Alvast bedankt voor de tips.

Eveline. :stoned:

Bal0n

Badass junkie
Bad trip is praktisch nihiel. LSD is beter te controleren dan paddo's (voor het geval als je dat wel kent :wink:). Maar je bent geen 12 uur aan het trippen. Ik zelf ben er zeker 8 uur zoet mee, en daarna nog een lekkere afterglow. En de dag erna heb je nergens last, vaak zelfs nog een beetje afterglow :)

Bal0n

Badass junkie
De kans dat je bad gaat op acid is voor veel mensen een stuk kleiner dan op paddo's. Alleen met LSD is het wel een 2x zo lange rit die je moet uitzitten.

Mindtravel

Experimenterende gebruiker
Bal0n zei:
LSD is top voor op een feest :)

Ik weet het niet, verschilt denk ik per individu, het is wel zo dat als je op een feest komt zonder discolampen, het met LSD net lijkt of er wel discolampen zijn.. :)

karton

Experimenterende gebruiker
lsd is echt wel geschikt voor feestjes ma kdenk daje wel wa ervaring moet hebben want is nogal overweldigend want er zijn zoveel dinge die gebeure en te zien zijn op een feestje en dan nog me uw hoofd vol acid, kan wel bedreigend overkome, ma als ge wa gewoon zijt van te trippe eje da geen last van, soms wel ne keer ma da is te doen. dus miss beter e paar keer ergens binnen opt gemak ofzo en zo es naar buiten gaan en dan es feestje probere é. alleszins veel amusement

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
Dat je mood nog een beetje beter is, en je je gewoon fijn voelt.

Als ik een avondje veel blow, voorgedraaide joints uit shop dan voel ik me de volgende dag soms wel es een beetje depri... soms ook heel erg uber, soort van afterglow denk ik, maar ik ben bang dat ik dat ook zal kunnen krijgen als ik een keer LSD wil proberen.

Bovenaan