Hoe kon het nou mis gaan?

nljase

Newbie
Beste Drugsforum,

Al vaker heb ik mdma-kristallen genomen en dit weekend wou ik het samen met mijn vriendin doen. Voor haar de eerste keer. Ik gaf haar een kleine portie van 90 mg 75% mdma. Ze voelde een tijd niets bijzonders alleen een tintelende huid en begon opeens uit het niets heel verdrietig te worden en kreeg het ontzettend koud koud. ik voelde me juist heel vrolijk..maar had een hogere dosis genomen. waarschijnlijk heb ik haar te weinig gegeven.

De tweede dosis namen we beide 120 mg en al gauw voelde ik hem inslaan, zij voelde weer een tintelende huid en voelde zich wel goed maar zat nog niet echt in de piek waar ik inzat. toen heb ik met me domme hoofd haar nog een dossis gegeven ( iets te snel) besefte het me pas later want ze heeft letterlijk alles uitgekotst en de hele avond pijn aan haar maag gehad. Daarna hebben we besloten te stoppen..

Mijn vraag is kan het zijn dat ze gewoon overgevoelig is? of komt het gewoon doordat de hoeveelheden die ik haar gaf gewoon niet juist waren ?

Maddog

Bewuste gebruiker
Soms kan het verkeerd vallen, dit is met alle drugs zo. ook met medicijnen, sigaretten of alcohol

Dit heel vaak door iets wat je hebt gegeten, misschien een virusje of stille verkoudheid, kleine verhoging, ongesteld, hormonen. niet genoeg uitgerust.

volgende keer beter

Heb je het laten testen op MDMA?

nljase

Newbie
Hey thx voor je reactie,

Ja heb het laten testen en er zat 75% mdma in.. geen andere stoffen.
Maar nu je dit zo zegt, ze was wel ongesteld dus misschien dat dat ermee te maken heeft??

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Kan zijn dat ze zich daardoor zoiezo niet in de beste stemming bevond, en kan het verkeerd vallen erdoor. Ik zeg altijd maar neem nooit drugs om je beter te voelen, maar als je al vrolijk bent kan je extra genieten even :)
Hopelijk zal het niet meer voorkomen, veel plezier hopelijk had je hier iets aan.
Greets!

Bovenaan