Flitskikker
Experimenterende gebruiker
Hoe is dit mogelijk ?
azgaza zei:Was dit niet al een paar jaar geleden? Of is het opnieuw gebeurd??
Wel ernstig zeg.
GewoonVOL zei:Het leek me wel interessant om te weten wat er gebeurd zou zijn als 1 van die kinderen zo'n lekker pilletje had ingenomen..![]()
Het is toch ook illegaal om drugs te hebben in een huis waar minderjarigen wonen?In die zin valt hun geen strafrechtelijk verwijt te maken. De drie worden alleen aangeklaagd voor het in bezit hebben of verstrekken van harddrugs
MindTraveler zei:Het is toch ook illegaal om drugs te hebben in een huis waar minderjarigen wonen?In die zin valt hun geen strafrechtelijk verwijt te maken. De drie worden alleen aangeklaagd voor het in bezit hebben of verstrekken van harddrugs

Radeon915 zei:MindTraveler zei:Het is toch ook illegaal om drugs te hebben in een huis waar minderjarigen wonen?In die zin valt hun geen strafrechtelijk verwijt te maken. De drie worden alleen aangeklaagd voor het in bezit hebben of verstrekken van harddrugs
Harddrugs is ook illegaal in een huis waar verder niemand woont..
Verder is het natuurlijk wel ernstig enzo dat je zoiets rond laat slingeren.. maar toch denk ik dat zo'n kleuter na het binnensteken van een pil m gelijk weer uit spuugt omdat het zo goor smaakt.. je ga daar niet voor je plezier op sabbelen ofzo![]()
maargoed, het eerste wat me tebinnenschoot bij het lezen van het artikel was 'Jong geleerd, oud gedaan'![]()