hoe kan dit?!

Flitskikker

Experimenterende gebruiker

Hoe is dit mogelijk ? :grin:

Imke

Badass junkie
Omfg! :openmouth:

Dit is toch wel helemaal "te ver gaan".. wie laat er nu zijn etui vol met HD rondslingeren zodat je zusje van 5 jaar er aan kan raken? :rolleyes:
Dat zijn toch wel de grootste idioten of niet soms? :P

Ps: Waar haal je dit van? :smoke: en dit hoort wel bij Nieuws & Actua.. niet? :wave:

BooYa

Belezen gebruiker
pfff een schande dat zo dingen gebeuren
stelt u voor dat die kleine mannen dat hadden gebruikt
nuja drugs zijn alweer negatief in de media gekomen dus de politiekers zullen content zijn
bij mij zal zoiets nooit gebeuren omdat ik mijn drugs in een kluis steek, en voor die kluis open te krijgen moet je een speciale draaing maken met de sleutel :)
iedereen zou dit beter doen, zeker als je kleine broers of zussen hebt

needlefreak

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
Was dit niet al een paar jaar geleden? Of is het opnieuw gebeurd??
Wel ernstig zeg.

Ja, ik heb dit ook al eens eerder gehoord.

Gelukkig is het nog goed afgelopen en heeft geen enkel kindje iets ingeslikt.

Taste

Experimenterende gebruiker
vindet wel grappig :grin: een klein meisje die pillen uitdeelt hahaha.
nog goed dat ze het meenam naar school alvorens zelf op te eten.

Anne

Belezen gebruiker
ja inderdaad! stel u voor, die kleine al die pillen binnen =/
gelukkig zijn er nog geefgrage kindjes...

acidboy

Badass junkie
para shit dit gek... hoe kun je nou 10 xtc pillen, een gram sos en 5 (!) gram bruin rond laten slingeren...
nouja, ik zal wel niet de enige zijn die zich hierover verwonderd..

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
mwua ik betwijfel ook het waarheidsgehalte van dit artikel. Alles klinkt me net even te cliché achtig en afschrikwekkend....

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Even Apeldoorn bellen geloof ik.
Zucht ze beginnen steeds vroeger met drugs :P
Nee ff serieus dit is echt ziekelijk wat er had kunnen gebeuren.

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Het leek me wel interessant om te weten wat er gebeurd zou zijn als 1 van die kinderen zo'n lekker pilletje had ingenomen.. :grin:

zommes

Badass junkie
Wel ernstig inderdaad, gelukkig is er geen kindje geweest die zo'n ding heeft gegeten.

Topic verplaatst

azgaza

Badass junkie
GewoonVOL zei:
Het leek me wel interessant om te weten wat er gebeurd zou zijn als 1 van die kinderen zo'n lekker pilletje had ingenomen.. :grin:

Ik moetz eggen, ik ben ook wel enigsinds nieuwsgierig. Maar een geluk da tze de coke en hero niet hebben gegeten, dan waren ze dood geweest. Maar een kind op drugs is niet grappig, .. wel interessant, dat moet ik toegeven. TOch niet iets wat ze van mij hoeven te testen, ik kan mijn nieuwsgierigheid wel bedwingen als het op zo iets aankomt.

BUBBLEPUNK

Belezen gebruiker
Idd al goed is er uiteindelijk niets gebeurt, maar toch hoe heeft dit kunnen gebeuren, het is te hopen dat die broers de schrik van hun leven hebben meegemaakt en er nog van naflippen dat ze kedekke nooit van hun leven nog met drugs in aanmerking willen komen.

MindTraveler

Belezen gebruiker
Niets of niemand is zo eerlijk als een kind, dat meisje zal thuis een snoepje geprobeerd hebben en wil nu dat iedereen er van kan genieten.

neenee achter slot en grendel met die broers van dr

MindTraveler

Belezen gebruiker
In die zin valt hun geen strafrechtelijk verwijt te maken. De drie worden alleen aangeklaagd voor het in bezit hebben of verstrekken van harddrugs
Het is toch ook illegaal om drugs te hebben in een huis waar minderjarigen wonen?

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
MindTraveler zei:
In die zin valt hun geen strafrechtelijk verwijt te maken. De drie worden alleen aangeklaagd voor het in bezit hebben of verstrekken van harddrugs
Het is toch ook illegaal om drugs te hebben in een huis waar minderjarigen wonen?

Harddrugs is ook illegaal in een huis waar verder niemand woont..

Verder is het natuurlijk wel ernstig enzo dat je zoiets rond laat slingeren.. maar toch denk ik dat zo'n kleuter na het binnensteken van een pil m gelijk weer uit spuugt omdat het zo goor smaakt.. je ga daar niet voor je plezier op sabbelen ofzo :rolleyes:

maargoed, het eerste wat me tebinnenschoot bij het lezen van het artikel was 'Jong geleerd, oud gedaan' :mrgreen:

Doodkapje

Wijs gebruiker
Radeon915 zei:
MindTraveler zei:

Harddrugs is ook illegaal in een huis waar verder niemand woont..

Verder is het natuurlijk wel ernstig enzo dat je zoiets rond laat slingeren.. maar toch denk ik dat zo'n kleuter na het binnensteken van een pil m gelijk weer uit spuugt omdat het zo goor smaakt.. je ga daar niet voor je plezier op sabbelen ofzo :rolleyes:

maargoed, het eerste wat me tebinnenschoot bij het lezen van het artikel was 'Jong geleerd, oud gedaan' :mrgreen:

OF JONG GELEERD, NOOIT MEER GEDAAN... :wink:

DjTrips

Bewuste gebruiker
lol en alle3 de broers bak :tongueout: betwijfel dat ze er alle3 iets mee te maken hebben :tongueout: of tis daar dope-family

Bovenaan