Hoe is dat mogelijk?

Hallo,

Sinds week geleden was ik begonnen met speed. Eerste keer dat ik een stevig snuifje nam, voelde ik me goed, lekker ,vol met zelfvertrouwen en energie toen ik uitging. Speed nam ik eigenlijk om een dom reden en dat is om meer zelfverzekerder en ontspannen te zijn aangezien ik tijdens het uitgaan met iemand had afgesproken. Niet dat ik geen zelfvertrouwen heb maar ik weet dat het wel een leuk extra-tje was.. Volgende dag merkte ik, dat ik heel moe ben etc en nam een lijntje bij... Zo ging dat tot donderdag. Ik had donderdag gemerkt dat ik nog steeds net zo moe was en eigelijk niet meer of minder zelfvertrouwen had nadat ik een lijn had genomen. Eerlijk gezegd was mijn zelfvertrouwen, energie en bui net zo zelfde als toen ik niks op had. Het gevoel die je van speed krijgt werd steeds minder. Nu is mijn vraag of dat wel mogelijk is aangezien ik wel een sterk pep had met 70% amf.
:wave:

Nathaniel

Wijs gebruiker
Dat heet gewenning. Je speelt een gevaarlijk spelletje (wat we allemaal kennen).

Wees lief voor jezelf :wave:

Nathaniel zei:
Dat heet gewenning. Je speelt een gevaarlijk spelletje (wat we allemaal kennen).

Wees lief voor jezelf :wave:

Oke dankje:) Nah ik heb dus geen nieuwe meer gehaald omdat ik juist het gevoel heb dat het steeds minder wordt. Nu dan maar even door die vermoeidheid heen bijten en volhouden.

Weet iemand hoelang het duurt tot dat je weer in "orde" bent en die gevoel van vermoeidheid weg is ? Ik heb het trouwens vorig week zaterdag voor het eerst gebruikt en dat 7 dagen lang (voor duidelijkheid).

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Met zo'n korte gebruiksperiode ben je met een paar daagjes weer de oude hoor. Goed veel eten, water, slapen en vitamientjes en je bent halverwege de week weer oke

Bovenaan