• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Hoe het niet moet

Mirrorball

Bewuste gebruiker
Fijn dat je je realiseert dat het zo inderdaad dus niet moet.
Je kan als het aan mij ligt van geluk spreken dat je uberhaupt nog leeft..

Plimu

Bewuste gebruiker
jesus, hoe vergaat het u nu?

ik hoop dat het allemaal snel weer top word, en dat u echt heeft geleerd niet alleen voor paar dagen
en ach dit kunt u wel vertellen aan uw /toekomstige kinderen :P

daag

ps: het komt allemaal wel goed :) echt waar

J0rrit

Badass junkie
Hoeveel mdma en ketamine heb je in totaal nu opgemaakt dan?

En dat die blij mag zijn dat die nog leeft ben ik het niet mee eens maar goed, dat je te snel achter elkaar hebt genomen mag we;l duidelijk zijn!

hallotje

Bewuste gebruiker
Ik tel:
150mg + 80mg + 1 keer onb. MDMA
3 pilletjes
3 keer keta

Valt opzich nog wel meer... maar wel veel en veelste te veel!

Doe rustig aan en word dosseerkoning! Vermijd altijd alcohol + drugs!

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
inderdaad, de combi mdma en keta zou in een rustige dosering nog kunnen, maar gelijk jammer dat er alcohol door was gegoten,, waarscheinlijk als je niet had gezopen dan had je een top avond waar je u tegen zegt, met mdma, sos, pep en ketamine :hearteyes: maar zelfs dat lijkt me te veel :wink: :stoned:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
En dat is nou precies de reden waarom ik geen alchohol meer drink. :wink:
Dan maak ik ook altijd te lompe acties met drugs. In ieder geval goed dat je zelf inziet dat je te ver bent gegaan...

Heeft de huisarts je nog iets gegeven ofzo? Of was het uiteindelijk niet zo ernstig?

hannus

Bewuste gebruiker
heb een voeding suplement mee gekregen om weer beetje bij te komen.
verder tas vol met verschillende pille die ik elke dag moet nemen en een dikke rekening denk ik.

opzich leef ik wel weer een beetje, nog steeds zo brak als een aap.

heb rond gevraagt wat ik er in heb gekiepert en kom uit op:
5-6 pillen
200-450 mg keta
250-?? mg mdma
half pakkie sos
2 kleine schepjes pep

ook zonder alcohol is dit te veel, veeeelste veel. :openmouth:
ben ook al niet zo erg van het combineren want vind meestal 1 drugs wel leuk genoeg.

shokora

Wijs gebruiker
:') What the fuck zeg.

Volgende keer beter nadenken want dit is gewoon vragen om dood te gaan. Drugs is geen speelgoed, het kan heel leuk/leerzaam/geweldig zijn, maar als je je kop er niet bij houdt ga je kapot :)

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
Dumpy zei:
En dat is nou precies de reden waarom ik geen alchohol meer drink. :wink:
Dan maak ik ook altijd te lompe acties met drugs. In ieder geval goed dat je zelf inziet dat je te ver bent gegaan...

Heeft de huisarts je nog iets gegeven ofzo? Of was het uiteindelijk niet zo ernstig?

wederzijts!! ik drink ook geen alcohol meer..
enkel af en toe een biertje of een wijntje/whiskey voor de smaak!
peace :stoned: :rock:

Wirwar

Belezen gebruiker
Wat ben je af en toe ook een mongool he :openmouth:
Gelukkig hebben je ouders je het huis niet uit geschopt..

Volgende keer maar weer een beetje normaal doen he en niet zo veel dingen combineren :wave:

phy

Bewuste gebruiker
Je kan je eerder afvragen wat je 'niet' op hebt. Maar je bent er achter dat dit 'niet zo slim' is.
Good luck.

TheGhost zei:
jesus, hoe vergaat het u nu?

ik hoop dat het allemaal snel weer top word, en dat u echt heeft geleerd niet alleen voor paar dagen
en ach dit kunt u wel vertellen aan uw /toekomstige kinderen :P

daag

ps: het komt allemaal wel goed :) echt waar

Had jij een lekkere dosis Mdma in je bloedbaan toen je dit schreef ofso? :) :P :grin:

Bovenaan