Hoe Heroine herkenne ??

kan iem mij vertellen hoe ge (zuivere) heroine kunt herkenne?
of in elk geval kunt herkenne of een of ander poeder drugs is?
want heb wat poeder van een vriend gekregen maar je zou totaal niet verwachte dat m spuit dus geloof'k niet dat't echte heroine is
wnt tis 'n wit poeder, da zou dus wille zegge dat't zuivere is
ma hij heeft mij 3 pakskes gegeven dus da zou'm toch'n fortuin kosten!?
hoe kan ik dus te weten komen of het echt heroine is of een of ander poeder (maar tis al geen bloemsuiker)
ZONDER dat'k daar kweeniewat voor moet doen (of riskere)
ik gebruik zelf nie ofz dus ga't niet zelf probere
heb er 1 minikorreltje van geproefd en tproefde idd wel wa bitter maar wilt dat iets zegge (wnt het was echt niet veel want ik ga echt nie zomaar poeder in mijn mond steken als ik niet eens weet wat het is)

is er dus een (gemakkelijke?) manier om te weten of da poeder echt drugs (heroine? of andere is) of nie?

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Waarom denk je aan heroine, het is waarschijnlijker dat het speed is, of anders coke. Maar denk speed, want de meeste mensen zijn niet zo gul met coke. Ketamine zou ook nog kunnen.

Maar als ik jou was zou ik het gewoon wegsnuiven, klein lijntje kan nooit kwaad. :wave:

cunt

Wijs gebruiker
ik snap ook niet echt waarom iemand jou drugs geeft terwijl je zelf niks gebruikt ... en dan snap ik al helemaal niet waarom heroine ..?

in elk gval bdankt al voor de antwoorden :)

ik begin nu echt nog zekerder te worden dat't geen heroine is
(hij hadt mij gegeven omdat hij zogezegd 'ging stoppen'..yeah right; hij gebruikt wss zo niet eens)
en zoals ik gezegd had had ik daar echt zo'n ietsiepietsie van geproefd en t smaakte zo wat bitter (btw het heeft geen geur :confused: en khad erges gelezen dan heroine na azijn of kattepis of weetikveel rook..) ma die smaak deed mij dus aan iets denke..en later op de avond wist'k weer waaraan:
aan Eferalgan
(zo pijnstiller, dan in de vorm van bruistablet)
wadde thuis nog wa eferalgans ligge heb er dus eentje gepakt en ook bginnen pletten en da poeder gelijkt er wel heel fel op..
en heb ook eens getest wat't effect is als je die 'heroine' (zogezegd wnt geloof er echt niks vn ze) in water doet en da bgint gewoonweg te bruisen..(da kan toch niet't effect zijn van heroine in water e? ofwel soms)
en als je de heroine en de eferalgan allebei in water doet (apart he) dan bruisen ze op net dezelfde manier..
het enige verschil is dat die eferalgan veel straffer ruikt dan da poeder,
ma da zou wel kunne doordat da poeder al'n paar maand in da zilverpapier gestoken heeft.
en zou evengoed ander pijnstiller of bruistablet zijn die niet zo fel ruikt e :)

kan ik er nu zeker van zijn dat't geen heroine is?
(da'k m er is mee kan confrontere..wnt moet wel zeker van mn stuk zijn wnt (die doet alsof?) hij veel vn drugs weet)
(iemand anders ook nog tips ofz hoe ik hem daarmee zou kunnen confrontere, ik kan ntuurlijk ook wel wat bluf gebruiken he)

Dus in kort samengevat:
-Geen reuk (steekt wel al tijdje in zilverpapier)
-Bruist als je't in water doet

en dan nog gewoon n vraagje:
-Hoeveel zouden die 3 pakjes hem gekocht hebben?

matthijs

Badass junkie
Ís het niet gewoon een bruistablet? :P
Als het bitter smaakt zou het wel MDMA poeder kunnen zijn maar volgens mij bruist dat niet als je het in water oplost.

jaja buiten al dat weemoedig geknik :tongueout:
zou er dan iem mijn vraagskes willen beantwoorden aub?
dan kan ik hem er is mee confronteren!

-Geen reuk (steekt wel al tijdje in zilverpapier)
-Bruist als je't in water doet

is dat voldoende om te kunne zegge dat't geen heroine is?(of andere drugs)

en dan nog gewoon n vraagje:
-Hoeveel zouden die 3 pakjes hem gekocht hebben?

bdankt :)

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
De kosten hangen af van de drugs, en ik zou er niet zeker van zijn dat het geen drugs is. coke, ketamine, mdma poeder smaken allemaal bitter. Speed is het niet want dat had je wel geroken. '

Waarom wil je hem eigenlijk zo nodig aftroeven? Ga eerder een normaal gesprek met hem aan. Hem aanvallen, of overrulen met je enorme drugskennis..daar heeft niemand wat aan.

ging hem wel niet de grond in gaan boren ofz hoor,
was idd een nrmaal gesprek van plan
wnt hij zal wel'n reden hebben e? (depri of weetikveel, ja wss wel voor aandacht maar daar zal dan wel'n diepere reden voor zijn he)

nujah hoe kan'k er dan echtecht zeker van zijn dat't geen drugs is (of wel drugs dan?)
of is dat gewoon niet mogelijk (zonder het te testen)?

Wacky

Badass junkie
hoe kwam je op het idee dat het hero zou zijn dan ?

Waarom gaf hij jou die pakjes, en wat vertelde hij erbij ?

Stel je geen vragen als iemand je 3 pakjes poeder overhandigd ?

Bovenaan