Hoe gebruik jij dope?

Hoe gebruik jij je drugs?

• Ik heb gesnoven.

Stemmen: 55 79,7%
  • Ik heb geslikt.

Stemmen: 64 92,8%
  • Ik heb gespoten. (injecteren)

Stemmen: 0 0,0%
  • Ik heb geplugged. (anaal)

Stemmen: 8 11,6%
  • Ik heb gerookt. (joint, waterpijp, andere pijp)

Stemmen: 63 91,3%
  • Ik heb op de huid gedruppeld. (vloeibare lsd)

Stemmen: 4 5,8%
  • Ik heb wat anders gedaan. (vertel aub wat)

Stemmen: 12 17,4%

• Totaal aantal stemmers
    69

Elohtibbar

Badass junkie
W.F.L. zei:
Ah, maar dat is enkel als je MDMA oplost in je drankje. Dat doe ik zelf nooit, ik maak altijd bommetjes. Dus dat het slecht voor mijn tanden is, is vooral te wijten aan de zwaaikaak en klem die ik van dat spul krijg. En dat krijg je ook door het te pluggen. :P

Ja maar nogmaals, het is niet alleen om je tanden te besparen, maar ook je maagwand enzo. :wink: Daarom is afwisselen goed, zodat je niet 1 plek (maag, neus, tanden, darmen, whatever) teveel belast.

acidboy

Badass junkie
Ik vraag me alleen af in hoeverre je het slijmvlies van je endeldarm aantast als je plugt. Ook wel behoorlijk denk ik.

Afwisselen zal inderdaad wel het beste zijn :)

Elohtibbar

Badass junkie
Inderdaad wel behoorlijk, ik denk dat ik zal moeten stoppen met het dagelijks rectaal innemen van een gram speed. :(

Chris Pontius

Badass junkie
Rabbithole zei:
W.F.L. zei:
Ah, maar dat is enkel als je MDMA oplost in je drankje. Dat doe ik zelf nooit, ik maak altijd bommetjes. Dus dat het slecht voor mijn tanden is, is vooral te wijten aan de zwaaikaak en klem die ik van dat spul krijg. En dat krijg je ook door het te pluggen. :P

Ja maar nogmaals, het is niet alleen om je tanden te besparen, maar ook je maagwand enzo. :wink: Daarom is afwisselen goed, zodat je niet 1 plek (maag, neus, tanden, darmen, whatever) teveel belast.
Fuck dat, alles op 1 focussen en dat orgaan gewoon van iemand stelen als deze op is.

Bovenaan