Hoe gebruik jij dope?

Hoe gebruik jij je drugs?

• Ik heb gesnoven.

Stemmen: 55 79,7%
  • Ik heb geslikt.

Stemmen: 64 92,8%
  • Ik heb gespoten. (injecteren)

Stemmen: 0 0,0%
  • Ik heb geplugged. (anaal)

Stemmen: 8 11,6%
  • Ik heb gerookt. (joint, waterpijp, andere pijp)

Stemmen: 63 91,3%
  • Ik heb op de huid gedruppeld. (vloeibare lsd)

Stemmen: 4 5,8%
  • Ik heb wat anders gedaan. (vertel aub wat)

Stemmen: 12 17,4%

• Totaal aantal stemmers
    69

PatrickBateman

Bewuste gebruiker
Snuiven, slikken en roken hier. Andere methoden zie ik vooralsnog niet echt gebeuren, voornamelijk omdat die methoden wat 'gangbaarder' zijn wanneer het drugs betreffen die ofwel buiten mijn interessegebied vallen, ofwel eveneens op de door mij genoemde methoden toegediend kunnen worden.

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Ik heb gerookt, gesnoven en geslikt, maar dingen zoals lachgas vallen onder inhalatie toch? :P

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Gerookt (wiet/hasj/salvia), gegeten (spacecake/paddo's/truffels) en gedronken (alcohol/paddothee). Voor die laatste 2 kies ik in de opties wel voor slikken. Iets snuiven heb ik nooit gedaan en het lijkt me ook helemaal niks. Met pluggen en spuiten moet je bij mij al helemaal niet aankomen.

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Heb 2-CB, ritalin en speed gesnoven, Lachgas en butaangas geïnhaleerd. Hasj, wiet, salvia en tabak natuurlijk gerookt en de rest oraal ingenomen.

iSmokex

Bewuste gebruiker
Snuiven, slikken/drinken en op verschillende manieren roken.
Pluggen zie ik niet echt zitten omdat ik geen dingen in mn aars wil proppen en spuiten wil ik gewoon niet doen omdat ik vind dat het teveel risico's met zich meebrengt en ik sinds kort niet meer tegen injecties kan.

Dopezilla

Badass junkie
Snuiven, slikken en roken (enkel hasj/wiet en salvia).

Ik zal vast ooit nog wel eens wat in m'n kont steken, dunkt me. Spuiten gaat me te ver, though.

Olle

Drientje

DF-koning
Snuiven, slikken, roken en pluggen. Ooit wil ik best eens Keta IV. Als ik de juiste personen kan vinden die het kunnen.

Klaara

Bewuste gebruiker
Drientje zei:
Snuiven, slikken, roken en pluggen. Ooit wil ik best eens Keta IV. Als ik de juiste personen kan vinden die het kunnen.
wat houdt dat in dan? Keta IV?
of stel ik nu een heel domme vraag?

Drientje

DF-koning
Klaara zei:
Drientje zei:
wat houdt dat in dan? Keta IV?
of stel ik nu een heel domme vraag?
Ik schreef het verkeerd. Moet keta IM zijn

Vloeibare ketamine intra musculair. Geïnjecteerd in een spier.

Klaara

Bewuste gebruiker
Drientje zei:

klinkt alsof je direct verlamd neerknalt! :P maar heb sowieso nog nooit keta op, dus is een hypothese zonder goede onderbouwing :tongueout:

Beanhead

Badass junkie
Klaara zei:
Drientje zei:

klinkt alsof je direct verlamd neerknalt! :P maar heb sowieso nog nooit keta op, dus is een hypothese zonder goede onderbouwing :tongueout:

Ergens ver verdwalen in die K-hole.

Lijkt me heerlijk :)

Dopezilla

Badass junkie
Inderdaad, keta wil ik ook nog wel eens spuiten. Maarrrr, ik heb altijd trillende handen, en als ik een spuit in m'n handen heb zal dat nog wel een tikje erger worden. Misschien ooit eens door een ander laten doen. Misschien ook niet.

Ik zal wel zien of het ooit gebeurt.

Olle

Elohtibbar

Badass junkie
Slikken (xtc, 2cb, herbal shit), roken (wiet, hasj, nicotine, salvia), drinken (alcohol), eten (LSA, spacecake, truffels), snuiven (dex, coke), inhaleren (poppers, lachgas, co2), 'sabbelen' :P (LSD).

Snuiven is mijn favoriete manier van inname. :hearteyes: Slikken is natuurlijk ook wel handig. Blowen en salvia roken vond ik nogal een aanslag op m'n longen, hou ik niet zo van. Ben minder van de dingen eten en sabbelen, krijg kotsneigingen van LSA en truffels en LSD smaakt ook niet al te best. Inhaleren heb ik geen problemen mee.

Pluggen heb ik niks tegen, doe ik wellicht ooit nog wel. Spuiten zou ik zelf niet durven, maar als er een gekwalificeerd persoon een spuit LSD ofzo wil zetten: yes please. :hearteyes:

-spaceman-

Badass junkie
Ja... stom dat ik de opties; inhaleren (gas en dergelijken) en eten (paddo's, spacecake) ben vergeten toe te voegen...

Launched

Experimenterende gebruiker
haha meer pluggers dan huiddruppelaars. zelf geen van beide geprobeerd en ook niet van plan.

ff offtopic, @spaceman dat onderschrift van jou is geniaal!

duimpje

Belezen gebruiker
Roken, slikken/eten. Snuiven lijkt me niet echt aantrekkelijk, maar ik sluit het niet dat ik dat binnenkort aan mijn lijstje toevoeg. Spuiten gaat te fur.

Elohtibbar

Badass junkie
Launched zei:
haha meer pluggers dan huiddruppelaars. zelf geen van beide geprobeerd en ook niet van plan.

ff offtopic, @spaceman dat onderschrift van jou is geniaal!

Dat is niet zo gek, vloeibare LSD is niet zo makkelijk om aan te komen. En ik word altijd een beetje moe van dat eeuwige gezeik over pluggen, wat is daar nou zo erg of raar aan?

W.F.L.

Badass junkie
Dat het een cheape methode is om drugs te gebruiken vind ik er persoonlijk een beetje minder aan. Moest de rush nou equivalent zijn aan IV zou ik het vast wel gedaan hebben, maar het hakt er minder snel in dan snuiven, je moet een spuit preparen, je krijgt gelijk aandrang en het enigste voordeel is dat je 20% van je materiaal bespaard. Lijntje speed van 150mg.. Zo zo, 30 mg bespaard. Nou, die 20% sta ik graag af, want speed kost toch niks. En daarvoor moet je dan iets in je aars stoppen, wat de meeste mensen niet zo leuk vinden.

Tenzij je graag dingen in je aars stopt, er zijn nou eenmaal mensen die dat prettig vinden. :) Sorry, maar ik hou van het hele snuifritueel en het is een effectievere methode om het spul snel in je systeem te krijgen, want je darmen liggen ietwat verder af van je hersens dan je neus. Moest IV geen naalden nodig hebben dan had ik dat vast wel gebruikt, maar ik heb een afkeer van spuiten en naalden en dat hele gedoe dus..

Unless you've got a good reason?

Overigens vallen wel meer drugs te huiddruppelen dan enkel LSD, geloof ik.

Elohtibbar

Badass junkie
Het gaat toch niet alleen over dingen die je kunt snuiven? Er zijn dingen die niet prettig zijn om nasaal in te nemen. Denk bijvoorbeeld aan een 2cb'tje, waarbij het wel rendabel is om veel materiaal te besparen en wat in je neus brandt als de hel. Alsnog blijft het je persoonlijke voorkeur en zie ik niet in waarom het raar zou zijn om het wel te doen. Dat heeft niks te maken met of jij het persoonlijk liever wel of niet doet.

W.F.L.

Badass junkie
Rabbithole zei:
Het gaat toch niet alleen over dingen die je kunt snuiven? Er zijn dingen die niet prettig zijn om nasaal in te nemen. Denk bijvoorbeeld aan een 2cb'tje, waarbij het wel rendabel is om veel materiaal te besparen en wat in je neus brandt als de hel. Alsnog blijft het je persoonlijke voorkeur en zie ik niet in waarom het raar zou zijn om het wel te doen. Dat heeft niks te maken met of jij het persoonlijk liever wel of niet doet.

Op je tanden bijten.. :grin:

Ik vind het alleen een rare opmerking om te vragen waarom iedereen pluggen zo raar of gek vindt, terwijl er voor een groot deel van de mensen die de gangbare drugs gebruiken er niet alleen een effectievere methode bestaat, het ook nog eens voor veel mensen onaangenaam is om hun drugs in hun aars te proppen. Wat verwacht je dan dat mensen gaan zeggen? :P

Elohtibbar

Badass junkie
W.F.L. zei:
Rabbithole zei:

Op je tanden bijten.. :grin:

Ik vind het alleen een rare opmerking om te vragen waarom iedereen pluggen zo raar of gek vindt, terwijl er voor een groot deel van de mensen die de gangbare drugs gebruiken er niet alleen een effectievere methode bestaat, het ook nog eens voor veel mensen onaangenaam is om hun drugs in hun aars te proppen. Wat verwacht je dan dat mensen gaan zeggen? :P

En weer lijk je het vooral over speed te hebben. Er zijn veel meer middelen waarbij het geld bespaart om ze te pluggen, het schaadt je tanden/(neus)slijmvliezen/maagwand niet (dus goed om als afwisseling te doen), en het schijnt een heerlijke rush te geven. Dat het even onprettig is is dan maar iets waar je even doorheen moet bijten. Iets dat heel erg in je neus brandt is ook even doorbijten. En prima als mensen het zelf niet willen doen, maar dan zie ik alsnog niet in waarom het raar zou zijn als andere mensen daar geen moeite mee hebben, en dat onaangename gevoel minder zwaar vinden wegen dan de kostenbesparing, besparing van andere delen van je lichaam en het fijne en heftige effect dat het schijnt te geven.

Chris Pontius

Badass junkie
Ik zou nog wel eens een flinke dosis amfetamine in mijn bloed willen spuiten :hearteyes: .
Helaas ben ik een schijtert als het aankomt op naalden.

W.F.L.

Badass junkie
2-Cx'jes zijn toch ook maar een fractie van de drugs die gebruikt worden in verhouding tot wiet, coke, heroine, speed, meth, ketamine, ... dat valt allemaal te roken, te spuiten of te snatzen. Ik vind het niet vreemd dat mensen dat dan doen omdat de rush beter is. Bij psychedelische drugs heb ik nooit iets van een rush gemerkt, behalve dat ie sneller inslaat dan.. Zelfde voor MDMA, dat vind ik ook zonde van te snuiven en het kost niet echt wat (als je 0.5g op een avond neemt is het al veel en dat is 15euro ofzo) en aangezien het niet echt een drug of abuse is.. Zou ik het gek vinden als je het spul niet kan betalen ofzo en daarom moet gaan pluggen. Als je het toch niet voor de rush moet doen.. En als geld of lichamelijke zo'n probleem vormen heb je volgens mij wel een drugsprobleem. Kan me moeilijk voorstellen dat pluggen onschadelijk is overigens. En dingen zoals speed en MDMA pluggen schaden je tanden wel, geloof ik, of je ze nu plugt of niet. :grin: Ik probeer alleen te zeggen dat het dus totaal niet zo ingeburgerd is (en ik begrijp ook waarom) en dat het daarom dus niet vreemd is dat mensen het gek of raar vinden. :confused: Dat is alles. Of je pluggen nu wel of niet doet is jouw zaak maar ik vind dat er best over gekankerd mag worden, net zoals dat mensen mogen zeiken over IV :) Het heeft nou eenmaal stigma, en dat neem je maar voor lief als je ermee begint.. Toch? Geldt voor drugsgebruik in het algemeen ook.

Chris Pontius zei:
Ik zou nog wel eens een flinke dosis amfetamine in mijn bloed willen spuiten :hearteyes: .
Helaas ben ik een schijtert als het aankomt op naalden.

+1 :grin:

Alhoewel, "willen" is niet het juiste woord. Het lijkt me te vies en te gevaarlijk, dus ik ga het niet doen. Maar het effect zou ik wel willen proberen ja.

Elohtibbar

Badass junkie
'Geldt voor drugsgebruik in het algemeen ook', dat klopt ja, waarom kijkt iemand als jij die juist drugs gebruikt en openminded zou zijn dan zo bekrompen naar die dingen? :wink: Je zou toch beter moeten weten dan uitspraken van andere mensen zomaar overnemen. Kortzichtigheid is nou juist het probleem.

En mdma is juist schadelijk voor je tanden omdat het er langs komt als je het in je mond krijgt. Tuurlijk is het niet onschadelijk om het te pluggen, daarom zette ik er ook bij dat het voor de afwisseling goed is zodat je niet 1 deel van je lichaam teveel belast.

De rush schijnt echter wel prima te zijn, het werkt veel langer door dan snuiven, en er zijn nou eenmaal ook mensen die niet van snuiven houden. Prima als je niet houdt van een manier van inname, maar nogmaals, betekent niet dat het raar is als iemand anders het niet zo'n probleem vindt. Mensen verschillen nou eenmaal, dat maakt de wereld zo leuk.

W.F.L.

Badass junkie
Ah, maar dat is enkel als je MDMA oplost in je drankje. Dat doe ik zelf nooit, ik maak altijd bommetjes. Dus dat het slecht voor mijn tanden is, is vooral te wijten aan de zwaaikaak en klem die ik van dat spul krijg. En dat krijg je ook door het te pluggen. :P

Bovenaan