-spaceman-
Badass junkie
Hoe gebruik jij dope?
Je kan meerdere opties selecteren.
Je kan meerdere opties selecteren.
SperSIZEboon zei:wat hij zegt
Chris Pontius zei:Snuiven slikken en roken.
wat houdt dat in dan? Keta IV?Drientje zei:Snuiven, slikken, roken en pluggen. Ooit wil ik best eens Keta IV. Als ik de juiste personen kan vinden die het kunnen.
Ik schreef het verkeerd. Moet keta IM zijnKlaara zei:wat houdt dat in dan? Keta IV?Drientje zei:Snuiven, slikken, roken en pluggen. Ooit wil ik best eens Keta IV. Als ik de juiste personen kan vinden die het kunnen.
of stel ik nu een heel domme vraag?
klinkt alsof je direct verlamd neerknalt! :P maar heb sowieso nog nooit keta op, dus is een hypothese zonder goede onderbouwingDrientje zei:Ik schreef het verkeerd. Moet keta IM zijn
Vloeibare ketamine intra musculair. Geïnjecteerd in een spier.
Klaara zei:klinkt alsof je direct verlamd neerknalt! :P maar heb sowieso nog nooit keta op, dus is een hypothese zonder goede onderbouwingDrientje zei:Ik schreef het verkeerd. Moet keta IM zijn
Vloeibare ketamine intra musculair. Geïnjecteerd in een spier.![]()
De Sjeik zei:Ik heb gerookt, gesnoven en geslikt, maar dingen zoals lachgas vallen onder inhalatie toch? :P
Launched zei:haha meer pluggers dan huiddruppelaars. zelf geen van beide geprobeerd en ook niet van plan.
ff offtopic, @spaceman dat onderschrift van jou is geniaal!
Rabbithole zei:Het gaat toch niet alleen over dingen die je kunt snuiven? Er zijn dingen die niet prettig zijn om nasaal in te nemen. Denk bijvoorbeeld aan een 2cb'tje, waarbij het wel rendabel is om veel materiaal te besparen en wat in je neus brandt als de hel. Alsnog blijft het je persoonlijke voorkeur en zie ik niet in waarom het raar zou zijn om het wel te doen. Dat heeft niks te maken met of jij het persoonlijk liever wel of niet doet.
W.F.L. zei:Rabbithole zei:Het gaat toch niet alleen over dingen die je kunt snuiven? Er zijn dingen die niet prettig zijn om nasaal in te nemen. Denk bijvoorbeeld aan een 2cb'tje, waarbij het wel rendabel is om veel materiaal te besparen en wat in je neus brandt als de hel. Alsnog blijft het je persoonlijke voorkeur en zie ik niet in waarom het raar zou zijn om het wel te doen. Dat heeft niks te maken met of jij het persoonlijk liever wel of niet doet.
Op je tanden bijten..![]()
Ik vind het alleen een rare opmerking om te vragen waarom iedereen pluggen zo raar of gek vindt, terwijl er voor een groot deel van de mensen die de gangbare drugs gebruiken er niet alleen een effectievere methode bestaat, het ook nog eens voor veel mensen onaangenaam is om hun drugs in hun aars te proppen. Wat verwacht je dan dat mensen gaan zeggen? :P
Chris Pontius zei:Ik zou nog wel eens een flinke dosis amfetamine in mijn bloed willen spuiten.
Helaas ben ik een schijtert als het aankomt op naalden.
Dit.Drientje zei:Snuiven, slikken, roken en pluggen. Ooit wil ik best eens Keta IV. Als ik de juiste personen kan vinden die het kunnen.