pbwebmaster
Bewuste gebruiker
Vanavond ga ik een nachtje aan de witte mitsu's (getest op 79 mg MDMA).
Ik neem er netjes 2. Niet meer.
Ik heb vandaag 5htp capsules gekocht om de xtckater te verlichten morgen.
Maar...
ik heb een paar vraagjes.
Want er zit niet bepaald een bijsluiter bij en op de achterkant staat ook niet veel over xtc natuurlijk :P .
Vraag 1.
Kan ik er vannacht 1 slikken om beter in slaap te komen?
Zo ja, hoelang moet ik ongeveer wachten met innemen na mijn laatste xtc pil?
Vraag 2.
Heeft het veel nut om er nu al 1 te nemen, of heeft dat juist helemaal geen effect en is het zonde?
Vraag 3.
Heeft dextro eigenlijk uberhaupt wel nut na xtc of kan ik dat achterwege laten nu ik de 5htp capsules heb?
En dan als laatste,
Hoe ervaren jullie de capsules?
Werkt het goed? Word je er slaperig van? (dat is namelijk voor mij heel erg belangrijk want ik slaap zooooo slecht)
Als jullie verder nog tips hebben om het aankomende weekend zo soepeltjes mogelijk te laten verlopen dan hoor ik het graag!
En ik zeg dit er toch even bij, Ik moet zaterdag van 12 tot 21 uur werken. Mischien verklaar je me voor gek maar dat maakt me even niet uit want ik heb het vaker gedaan. En aangezien ze mij geen vrij willen geven krijgen ze een vercrackte kutkop van me zaterdag.
Nu begrijp je iig waarom ik wil kunnen slapen
O en nog iets, ik wordt zo schijtziek van al dat water altijd?
Wat kan ik nog meer drinken besides that wat de werking niet tegen gaat?
AUB geen koolzuurhoudende dranken!!
Ik neem er netjes 2. Niet meer.
Ik heb vandaag 5htp capsules gekocht om de xtckater te verlichten morgen.
Maar...
ik heb een paar vraagjes.
Want er zit niet bepaald een bijsluiter bij en op de achterkant staat ook niet veel over xtc natuurlijk :P .
Vraag 1.
Kan ik er vannacht 1 slikken om beter in slaap te komen?
Zo ja, hoelang moet ik ongeveer wachten met innemen na mijn laatste xtc pil?
Vraag 2.
Heeft het veel nut om er nu al 1 te nemen, of heeft dat juist helemaal geen effect en is het zonde?
Vraag 3.
Heeft dextro eigenlijk uberhaupt wel nut na xtc of kan ik dat achterwege laten nu ik de 5htp capsules heb?
En dan als laatste,
Hoe ervaren jullie de capsules?
Werkt het goed? Word je er slaperig van? (dat is namelijk voor mij heel erg belangrijk want ik slaap zooooo slecht)
Als jullie verder nog tips hebben om het aankomende weekend zo soepeltjes mogelijk te laten verlopen dan hoor ik het graag!
En ik zeg dit er toch even bij, Ik moet zaterdag van 12 tot 21 uur werken. Mischien verklaar je me voor gek maar dat maakt me even niet uit want ik heb het vaker gedaan. En aangezien ze mij geen vrij willen geven krijgen ze een vercrackte kutkop van me zaterdag.
Nu begrijp je iig waarom ik wil kunnen slapen
O en nog iets, ik wordt zo schijtziek van al dat water altijd?
Wat kan ik nog meer drinken besides that wat de werking niet tegen gaat?
AUB geen koolzuurhoudende dranken!!

?