Hoe fix jij je joint?

vouwen of draaien

• ik vouw mijn joint dicht

Stemmen: 0 0,0%
  • ik draai mijn joint dicht

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    0

matthijs

Badass junkie
Ik draai mijn joints nooit. Ik vouw ze meestal dicht...Dit kwam eerst omdat ik gewoon niet kon draaien en vouwen makkelijker gaat. Nu kan ik opzich wel draaien, maar dan kan je minder precies de dikte aangeven. En zeker als je, zoals ik, het liefst een zo dun en strak mogelijke joint rookt, is het met vouwen makkelijker.
Hoe draaien jullie je J?

Weednator

Bewuste gebruiker
Ik draai m'n joint altijd . Heb er juist nog eentje gedraaid , rustig opgerookt en direct verder studeren :stoned: .

azgaza

Badass junkie
Binnenstebuiten; dus sowieso draaien want binnenstebuiten vouwen kan geloof ik helemaal niet. Ik vind het zelf smaakvoller, makkelijker (ja dat meen ik).. en als je vloe op is kan je altijd nog een plakrandloos afscheursel gebruiken om mee te draaien :wink:.

matthijs

Badass junkie
azgaza zei:
Binnenstebuiten; dus sowieso draaien want binnenstebuiten vouwen kan geloof ik helemaal niet. Ik vind het zelf smaakvoller, makkelijker (ja dat meen ik).. en als je vloe op is kan je altijd nog een plakrandloos afscheursel gebruiken om mee te draaien :wink:.

Jahoor. Je kan wel inside/out vouwen :) Doe het zelf ook vaak.

ZI09

Bewuste gebruiker
Als in:

vloei neerleggen, tip+spul erin gooien, wat op en neer draaiden met de vloei om het op 1 lijn the krijgen, dan een vouwtje zodat je de rest van de vloei erover kan doen, en dan dicht likken?

slunse

Bewuste gebruiker
ik denk dat veel mensen zich vergissen met dat vouwen :grin: je hebt het toch over toeplooien hé? dat doe ik ook meestal, lukt idd beter om ze lekker strak te krijgen

Imke

Badass junkie
Men gaat toch allebei doen?
Eerst wat rollen en draaien om er vorm in te krijgen en dan moet je hem toch dichtvouwen. :confused:

jasper

Wijs gebruiker
ksnap dat vouwen echt niet, kan iemand dat hier eens fatsoenlijk uitleggen?

volgens mij draai ik hem :wave:

matthijs

Badass junkie
Nahja...ik vouw hem dicht..Ik vouw het de plakrand over de andere kant dvan het vloeitje heen zegmaar, inplaats van dat ik de andere kant van het vloeitje onder de plakrand rol.

xtaz

Wijs gebruiker
Ik heb een clipje genaamd 'Cannabis Cup 2000' (in Amsterdam) en daar vouwen ze er een paar.
Het filmpje komt van YouTube dus je zal hem daar ook wel vinden.
Zoniet, post ik hem later wel in Media Dump ofzo, als ik zin heb. :P

jasper

Wijs gebruiker
oké dan draai ik hem, vouwen lijkt me veel moeilijker trouwens nog nooit geprobeert

dan kan je hem toch niet lekkr strak rollen fzo? moet je ook altijd iets hebben waar je hem op kunt leggen?

xtaz

Wijs gebruiker
Dit is dus vouwen, neem ik aan?

xtaz

Wijs gebruiker
Het zijn volgens mij Amerikanen die in Amsterdam dit clipje gemaakt hebben.
Ach, moest ik nog smoren, ik blaas ze zo weg. :rolleyes:

Bovenaan