Hoe erg ?

Verstandig dat ik LSD ga nemen?

• Ja

Stemmen: 1 100,0%
  • Nee

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    1

Envy

Newbie
Een jongen van 17 jaar..
70 kilo, 1.85m lang..

Ik heb een matig blowervaring, en helemaal geen trip ervaring..

Hoe erg kan ik een stripje van 450 mics verwachten..
Is dit wel verstandig.?

En dan nog een keer dezelfde vraag, maar als ik er nou bij zet dat ik enige aanleg heb voor psychische stoornissen, en depressief ben..

Dus ik wil wel duidelijk verschil zien tussen het antwoordt met of zonder stoornis..

BVD..

Bengt

Bewuste gebruiker
450? Je weet niet wat je doet...

Met dan nog aanleg voor psychische stoornissen?
Blijf gewoon bij blowen of doe maar je eerste keer lsd minimum 350 mics ervan af.

Envy

Newbie
Uhm, maar ik wil echt zeg maar even helemaal weg van hier..
Dus ik wil niet kunnen merken dat ik tv kijk, maar totaal weg zijn..

Zou je kunnen beschrijven hoe zon trip er voor mij uit zou gaan kunnen zien, en wat mijn lichaam doet, en wat is zie.

pieter-b

Wijs gebruiker
ow..nuance..achja..ik klikte ietswat snel... lsd is Altijd verstandig eens te ervaren..maar niet direct 450 mics (al betwijfel ik dat dat op je zegeltje zit)
lsd werkt al vanaf zo'n 20mics als ik me niet vergis,..dus helemaal als je niet zeker bent of jij in een psychotisch gevoelig persoon bent, is het adviseerbaar om eerst een kwartje te nemen en als dat goed bevalt nog een kwartje. In principe geeft een halfje je al een sterke ervaring, en is het voor een eerste keer misschien wel raadzaam het daarbij te laten en evt over een maandje ofzo een hele te nemen.

http://www.youtube.com/watch?v=_V4K7FepKw4
http://www.youtube.com/watch?v=8uF2OW-U1r
http://www.youtube.com/watch?v=0J1NWG3nyrs

azgaza

Badass junkie
Oke bij geen aanleg voor stoornissen of depressies of wat dan ook en alleen blow ervaringen zullen 50-100 ug wel een goede tripervaring leveren, die mits de set en setting goed zijn, en met goede vrienden, waarschijnlijk een leuke memorabele ervaring wordt.
Als je, ook al ben je stoornisloos de eerste keer 450 ug neemt is de kans op een trip die je mentaal nog NIET aan kunt redeiljk aanwezig, dit kan traumatiserend zijn. Nogmaals: rond de 100 ug: prima. 450: stom idee.

In het geval van aanleg voor stoornissen is er geen aanraadbare hoeveelheid; dan loop je met alles risico.

Edit: Ik zie nu je tweede post: begin met een lage dosis; je kan altijd opbouwen. Begin met 50-100 ug, neem daarna 150, kijk of je nog meer aankan, probeer dat een paar keer en neem dan pas zo'n extreme dosis!

pieter-b

Wijs gebruiker
Envy zei:
Uhm, maar ik wil echt zeg maar even helemaal weg van hier..
Dus ik wil niet kunnen merken dat ik tv kijk, maar totaal weg zijn..

Zou je kunnen beschrijven hoe zon trip er voor mij uit zou gaan kunnen zien, en wat mijn lichaam doet, en wat is zie.
dat is helemaal niet verstandig...als je niet van plan bent om je eerste x lsd een introductionary ervaring te laten zijn, dan vote ik ook 'nee'.
Je zult gewoon eerst moeten kijken of het wat voor je is..bewaar dat Helemaal van de wereld maar voor een paar trips later zou ik zeggen.

Bengt

Bewuste gebruiker
Met lsd ga je nooit echt volledig weg zijn, zoals jij het beschrijft.

Trouwens als je onderbewuste de hand overneemt wat leid tot een badtrip zal dat gevoel dat je wilt wel direct weg zijn.

Neem gewoon een hoe pipoxyz het beschrijft als je het dan toch niet kan laten :wink:

Envy

Newbie
Dus ik zou maar eens moeten beginnen met een 100 mics of lager..

Zou iemand een beetje zon trip kunnen beschrijven..

Ik heb bijvoorbeeld met Blowen, dat ik een beetje begin te trillen, en dat ik af en toe ineens een beweging maak die ik niet zelf bestuur zeg maar, maar dan om hele kleine dingetjes, bijvoorbeeld ineens met mijn voet tik..

Heb je dat ook met lsd of gaat het bij lsd alleen maar om hoe je dingen ziet en kan je lichaamelijk wel normaal functioneren ?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
100 -200 mic trips staan volop in de tripreports.

De eerste les is .... je moet weten wat voor zegels je slikt en wat de waarde ervan is.
Die gozer die je nu iets beloofd van 450 mics lult hevig uit zijn niet geteste nek.

Vertel hem dat maar.

Sommige mensen zijn hypergevoelig en trekken 50 al niet. Dat gebeurt echt zelden, maar toch moet je daarom eerst even aankijken hoe dat met jou gaat.

Als je al last hebt van geestelijke instabiliteit zou ik lekker gaan biljarten.

Groetjes

Stonie

Ik heb nee gestemd. Het feit dat je uberhaupt denkt over het beginnen met 450 mics (terwijl je geen tripervaring hebt nota bene) bewijst dat je je absoluut niet goed hebt ingelezen. Doe dat eerst en kom terug als je een verantwoordelijk mens bent geworden.

acidboy

Badass junkie
Lake zei:
Ik heb nee gestemd. Het feit dat je uberhaupt denkt over het beginnen met 450 mics (terwijl je geen tripervaring hebt nota bene) bewijst dat je je absoluut niet goed hebt ingelezen. Doe dat eerst en kom terug als je een verantwoordelijk mens bent geworden.

azgaza

Badass junkie
Envy zei:
Dus ik zou maar eens moeten beginnen met een 100 mics of lager..

Zou iemand een beetje zon trip kunnen beschrijven..

Ik heb bijvoorbeeld met Blowen, dat ik een beetje begin te trillen, en dat ik af en toe ineens een beweging maak die ik niet zelf bestuur zeg maar, maar dan om hele kleine dingetjes, bijvoorbeeld ineens met mijn voet tik..

Heb je dat ook met lsd of gaat het bij lsd alleen maar om hoe je dingen ziet en kan je lichaamelijk wel normaal functioneren ?

Er staan inderdaad heel veel tripreports. Ik zal het kort omschrijven en ff links geven naar de mijne, er staat meestal bij hoeveel het ongeveer geweest is. Het algemene effect is.. je hebt zeg maar mentale en visuele effecten, visueel is het dingen zien bewegen die eigenlijk stilstaan, dingen zien ademen, kleuren zijn feller en je ziet kleuren die er niet zijn, bijvoorbeeld rook kan alle kleuren van de regenboog aannemen. Je ziet veel heldere primaire neon achtige kleuren. Ook zie vaak patronen, die in zichzelf herhalen, die vaak ook bewegen, ze lijken een beetje op fractal art maar dan oneindig herhaald. Veel dingen zoals vlekjes op het raam of hout in de vloer krijgen van die patronen, of stoffe tapijten. Dan kan je nog bv. vormen in dingen zien, zoals een beetje gezichtsvormen in de wolken. Het is heel mooi, kleurrijk en bewegend. Ook zie je aftsanden soms anders enzo.
Verder mentaal.. je voelt je meestal bij lagere dosissen redelijk helder, maar je denkt wel anders. Mentaal doet het wel een beetje aan als flink stoned zonder de sufheid, je hebt vreemde asociatisch, gedachtes, gedachtes gaan ook veel sneller en over het algemeen een verhoogd gevoel van intuïtie.
Dit beschrijft; afhanklijk van je persoonlijk gevoeligheid +- 100 / 150 ug. Bij hogere dosissen worden het veel meer patronen, bewegen dingen sterker, ind e zin van verder uit en in elkaar en zie je soms alles als een groot patroon wegdraaien in zichzelf etc.

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=9883 ( 1 zegel, onbekende sterkte)
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=10672 (1 zegel, onbekende sterkte)
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=10534 (halve zegel, de hele zijn in omgeving amsterdam getest om 175 ug, maar ik denk dat ze meer rond de 200 zitten, dus doe maar alsof deze 100 ug is voor de zekerheid).

Izx

Experimenterende gebruiker
Ik heb nee gestemt alleen al om het feit dat je meteen 450 wil doen :confused:
Heb zelf (nog) geen ervaring, maar ik heb mensen getripsit die voor het eerst een hele namen en die waren goed de weg kwijt... dat was 100ug.
En 2 van de 3 hadden nog wel ervaring met paddo's

Pikachu

Wijs gebruiker
Erg onverstandig om zonder wat voor een tripervaring dan ook aan de 450 mics te gaan.

Je denkt misschien: meer is beter, maar dat is niet altijd het geval met LSD.

Neuro

Experimenterende gebruiker
Envy zei:
Een jongen van 17 jaar..
70 kilo, 1.85m lang..

Is dit wel verstandig.?

En dan nog een keer dezelfde vraag, maar als ik er nou bij zet dat ik enige aanleg heb voor psychische stoornissen, en depressief ben..

Dus ik wil wel duidelijk verschil zien tussen het antwoordt met of zonder stoornis..

BVD..

Gewoon doen. Even helemaal weg. Hoppa!

Telefoon

Wijs gebruiker
Nee wil je stevig trippen ...

mijn 1e keer was 200ug

niet mijn aller leukste trip maar wel doable ..

maar ik geef je de hint pak lekker 100

ik zie altijd vanalles mensen die er niet zijn en bla bla bla

heerlijk :hearteyes:

Envy

Newbie
Dan neem ik een 100 :grin:
Heb er nu al zin in, zou je redelijk veilig een 100 alleen kunnen nemen?

Want ik heb er weinig zin in dat mensen mijn trip verpesten..

Telefoon

Wijs gebruiker
kan je alleen nemen maar hou dan de telefoon bij de hand als je hulp nodig hebt :wink: :hearteyes: gewoon de achterliggende gedachte dat je kan bellen is heel fijn :wave:

pieter-b

Wijs gebruiker
jij bent lekker onverstandig zeg.

hou het maar gewoon lekker bij een jointje.

In tegenstelling tot een jointje of een biertje die je vanuit je eigen perspectief geniet, ervaar je lsd van een neutraler perspectief.. sociale conditionering word als het ware ondermijnd.

Als de lsd is ingekickt is er een kans dat je niets meer van de wereld begrijpt..gebruik dit dus niet alleen..althans..niet totdat je weet wat 'foutgaan' voorstelt.
De meerwaarde van een 2de persoon is dat deze je in toom kan houden indien nodig, ongelukken kan voorkomen, je gerust kan stellen als je belang hebt bij morele steun, je weer een beetje op aarde kan praten als je te ver weg bent..

Een 2de persoon is een Absolute noodzaak voor de eerste paar keer.

luister bv even naar dit filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=fVxQKOBTX_E

azgaza

Badass junkie
Envy zei:
Dan neem ik een 100 :grin:
Heb er nu al zin in, zou je redelijk veilig een 100 alleen kunnen nemen?

Want ik heb er weinig zin in dat mensen mijn trip verpesten..

Je aller eerste trip ooit op iets alleen? Ook af te raden hoor, het is niet zoals alleen blowen ofzo, een redelijk intense ervaring. Ik heb zelf altijd de behoefte om mijn ervaring ter plekke met mensen te delen dus voor mij is alleen trippen sowieso niks.
Heb je geen goede vrienden die het samen met je willen proberen?

raging_bull

Bewuste gebruiker
450?

Als je dood wil of in elk geval een ego-death wil wens ik je succes. Het zal leerzaam worden maar zeer pijnlijk. (geestelijk) Zorg er voor dat je niet alleen bent zodat je je zelf niets aan kan doen.

Good Luck..!

Flinter

Belezen gebruiker
Als je aanleg hebt voor psychose en dat soort dingen zou ik het absoluut niet doen of lekker rustig aan beginnen. Mijn eerste LSD trip van 200 mics waarvan ik vond dat ik er nog wel 100 - 200 mics bij kon hebben.

Wat is het verschil? Ik heb veel/meerdere tripervaringen met verschillende middelen plus ken mijzelf door en door en weet precies wat ik wel en niet kan hebben (alhoewel ik mijn grens met LSD nog niet bereikt heb ben ik ook niet van plan deze op te zoeken voordat ik uitvoerig onderzoek heb gedaan).

Jij daarintegen blowt af en toe plus geen tripervaring en dus is het absoluut NIET verstandig om 450 voor de eerste keer te nemen (weet ook niet hoe je daar bij komt maar zet het AUB uit je hoofd voor je eigen bestwil). Als het klopt dat je aanleg hebt voor psychose's enzo dan zou ik de 1e keer alleen trippen zowat beschouwen als poging tot totale paranoia (oftwel geestelijke zelfmoord). Ik denk dat alleen egte geharde trippers geschikt zijn om dit soort dingen alleen te doen (of mensen die er gewoon goed tegen kunnen en dit weten) dus ookal ben je bang dat iemand anders je trip verpest neem dan iemand mee die BV veel ervaring heeft met paddo's en laat hem dan paddo's eten ofzo ook even leuk maar stuk veiliger en vooral gerustellender.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Begin altijd met kleine hoeveelheden. Je krijgt nooit spijt als je de eerste keer iets te weinig neemt. Als je er eenmaal in zit, kan je niet snel even terug. 450 durf ik zelfs niet aan.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Die papertrip van 450 mics die heeft ie niet eens, kan ie ook niet krijgen want die bestaan niet ....

Dus mensen ... hou in je achterhoofd dat ie waarschijnlijk gewoon een tripjes heeft van 100 mics en niks meer.

:hearteyes:

Opschepperij iedere keer .....

pieter-b

Wijs gebruiker
weet mr topicstarter de naam van het tripje misschien?
..is 200mics niet waarschijnlijker met wat er tegenwoordig de ronde gaat?

baarsjesbewoner

Bewuste gebruiker
ik zou het niet doen. 17 jaar en je al wagen aan shit als LSD vind ik sowieso niet verstandig. Zeker gezien je psychische staat. Ik zou eerst rustig experimenteren met andere drugs voordat je aan zware tripmiddelen gaat zitten.

azgaza

Badass junkie
lysergine25 zei:
200 kan waar zijn ... maar ik ga daar niet van uit.

450 is bullshit van de hoogste plank.

Ik denk ook dat 200 ug al wat onwaarschijnlijker is, de meeste zegels zijn echt niet supersterk, er is gewoon af en toe geluk met een vel dat de 100 overtreft.
Verder denk ik niet dat je leeftijd in jaren maar geestelijke volwassenheid meer invloed heeft op of het veilig is, en het is betwijfelbaar in hoeverre deze persoon gevolgen wil overzien (kenmerk van geestelijke volwassenheid) als hij zijn eerste trip in eerste instantie 450 ug wilde nemen.

Envy

Newbie
Ik heb ook niet 1 strip van 450, dat hebben jullei verkeerd begrepen..
Maar 2 van 200 en 1 van 50-75 of zo.

pieter-b

Wijs gebruiker
Envy zei:
Ik heb ook niet 1 strip van 450, dat hebben jullei verkeerd begrepen..
Maar 2 van 200 en 1 van 50-75 of zo.

Ja zeg....Gaat ons een beetje vertellen dat Wij het verkeerd begrijpen terwijl Jij het gewoon niet goed zegt.

Envy zei:
Is dit wel verstandig.?

Dissonant

Bewuste gebruiker
Neuro zei:
Envy zei:
Een jongen van 17 jaar..
70 kilo, 1.85m lang..

Is dit wel verstandig.?

BVD..

Gewoon doen. Even helemaal weg. Hoppa!

lol

Bovenaan