Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als je de pillen tegenwoordig wilt testen moet je er 1 naar het lab brengen dus 1 je bent er 1 kwijt en 2 zoveel moeite doen om zoiets te laten testen terwijl je dealer misschien om de zoveel tijd andere heeft,en om in 1 x een groot aantal in te slaan vind ik niet zo'n goed idee......Marcel zei:Ik neem altijd mee omdat ik wil weten wat ik slik en ga dus niet op een feest kopen.
En als we nou allemaal gaan vertellen hoe we alles meenemen, gaan ze de volgende keer beter controleren....
![]()
![]()
Je hebt toch 2 soorten tests.Marcel zei:Wat is de moeite van het testen?
1. je kijkt waar de testservice is;
2. je brengt je pil weg;
3. je hoort óf meteen de uitslag (20% van de gevallen) óf;
4. je belt op voor de uitslag.
Ik vind het wel waard om te doen. En het wordt al vlug rendabel want als je weet wat je hebt kun je beter doseren en weet je of je teveel betaalt bij je dealer. Zelf koop ik de pillen met een paar vrienden dus dan maakt het echt geen reet uit of ik er 1 kwijt ben. Als ik dat zonde zou vinden kan ik beter thuis blijven zitten.
Trip Unit zei:Je hebt toch 2 soorten tests.Marcel zei:Wat is de moeite van het testen?
1. je kijkt waar de testservice is;
2. je brengt je pil weg;
3. je hoort óf meteen de uitslag (20% van de gevallen) óf;
4. je belt op voor de uitslag.
Ik vind het wel waard om te doen. En het wordt al vlug rendabel want als je weet wat je hebt kun je beter doseren en weet je of je teveel betaalt bij je dealer. Zelf koop ik de pillen met een paar vrienden dus dan maakt het echt geen reet uit of ik er 1 kwijt ben. Als ik dat zonde zou vinden kan ik beter thuis blijven zitten.
1 je brengt het naar het lab waarmee ze vervolgens met een uitslag komen met de exacte stoffen die erin zitten waarbij je d8 ik niet meteen de uitslag krijgt omdat er een heel proces aan tepas komt.
2 die sneltests zoals jij waarschijnlijk bedoelt.
Je krijgt te horen hoeveel mg mdma erin zit en hoeveel % andere stoffen,maar dan weet je nog niet welke stof er in je pilletje zit.
Toch of heb ik het fout?
Dus test 2 heb je nog niks aan want je zal niet weten of er rattengif inzit of iets dergelijks.(mits 2 niet klopt)Jij bent de expert![]()
-ToXiC- zei:brandende vraag: waar in nederland kun je ze laten testen?
-ToXiC- zei:ja.. gast die k ken laatst heel raar gegaan op een of ander klein wit pilletje dat ie op n feestje had gekocht. Ik haal het toch bij vaste mensen, maar toch amar beter testen als k zoiets hoor.
dallandra zei:ik had mn pillen bij de smartshop laten testen,en daar kwam uit dat er geen mdma in zat,maar wel speed(waarschijnlijk).
toch maar genomen gisteren,en ze waren wel spaced![]()
-ToXiC- zei:op feestjes enzo kom ik het toch nog wel geregeld tegen, pilletjes half speeds, half mdma ofzo.. niks voor mij, beter gewoon mdma
spacekonijn zei:ik heb zelf laatst blauwe mitsu's gehad ( deze waren na zeggen getest op 180mg mdma)
en er zit dan misschien geen speed in , maar wel iets waardoor je ontzettend strak gaat staan. SHIT HE
ik ben zelf altijd juist op zoek naar echt het trippende spacen op xtc en na die mitsus viel dat allemaal erg tegen
bleef ontzettend wakker gehouden en de kaakspanningen waren veelste agressief.
had er binnen 2 uur 2,5 op dus was natuurlijk ook mijn eigen schuld , maar ook na 1 pilletje viel de space me heel erg tegen ik dacht :''ze zijn helemaal niet zo sterk""
kutste pillen die ik ooit gehad had , en het leek gewoon ontzettend speedy
maar wat kan hier dan ingezeten hebben?