DailySmoker
Experimenterende gebruiker
Ik maak gewoon altijd een M-tipje. En jij?

Mn eigen kenmerk :P Unstopable Maniac zei:

Als je dat stukje afgebrand hebt, veeg je gewoon alle zwarte stukjes weg, en dan houd je inderdaad een heel dun klein zwart randje over, waar je helemaal niks van merkt als je de joint rookt en die ook niet afgeeft (mits je het goed afbrandt).ExceptionalInsight zei:Gewoon oprollen joh. Tip (pun intended): Laat 'm een beetje uitsteken ten opzichte van je vloeitje, ik zie nog te vaak mensen die 'm tegen het randje of zelfs wat naar binnen toe neerleggen. Dan als de joint gedraaid is dat stukje vloei afbranden waardoor het bruin/zwart wordt bij de tip. Of dat ze het zelfs laten zitten en het bruin en nat wordt. Ik ben toch niet de enige die dat goor vind?
Natuurlijk merk je er niets van (die had ik ook nog niet eerder gehoord, thanks :þ), maar het ziet er wel goor uit. Zo veel moeite is het niet om het tipje net een paar milimeter uit te laten steken :þAmaranth zei:Als je dat stukje afgebrand hebt, veeg je gewoon alle zwarte stukjes weg, en dan houd je inderdaad een heel dun klein zwart randje over, waar je helemaal niks van merkt als je de joint rookt en die ook niet afgeeft (mits je het goed afbrandt).
----------------------------------------------------------------
| |
| |
------- -------
------- -------
| |
----------------------------------------------------------------
PipstothePoX zei:toen ik nog jong was kwam ik eens een gast van een jaar of 25 tegen die heel wetenschappelijk deed over zijn tipjes.
Zijn claim was dat hij het helemaal had berekend om een vortex te laten ontstaan tijdens het inhaleren waardoor je tig keer meer rook in 1 keer binnen zou krijgen met dezelfde zuigkracht.
zn uitvoering was uit mn hoofd een m-etje of een s-je met kleine rechthoekige balkjes uitgeknipt op elke vouw, en een klein beetje dichter aan de kant die in de joint eindigd.. zoiets dus.
Code:---------------------------------------------------------------- | | | | ------- ------- ------- ------- | | ----------------------------------------------------------------
..en of het werkt?... vast niet![]()
ahh oke.PipstothePoX zei:de 2 verticale streepjes zijn de normale vouwen die je in een tipje maakt, en die verticale onderbrekingen zijn de balkjes die je eruit knipt... vervolgens rol je hem op als een normaal tipje
Die stoppen pas met blowen als hun hoofd eraf is? Wát?PipstothePoX zei:ach, macgyver smokers ..wie is er niet mee in aanraking gekomen![]()
idd...Wát?ExceptionalInsight zei:Die stoppen pas met blowen als hun hoofd eraf is? Wát?PipstothePoX zei:ach, macgyver smokers ..wie is er niet mee in aanraking gekomen![]()
Gewoon ff met tip kant aan je broek afvege ofzoExceptionalInsight zei:Gewoon oprollen joh. Tip (pun intended): Laat 'm een beetje uitsteken ten opzichte van je vloeitje, ik zie nog te vaak mensen die 'm tegen het randje of zelfs wat naar binnen toe neerleggen. Dan als de joint gedraaid is dat stukje vloei afbranden waardoor het bruin/zwart wordt bij de tip. Of dat ze het zelfs laten zitten en het bruin en nat wordt. Ik ben toch niet de enige die dat goor vind?
Waaarom dan? Zijn jullie echt zo stom? Nee toch? Tipje enkele milimeters uit laten steken.. het kost geen geld, geen moeite, geen tijd.. en je hebt een wit tipje in plaats van eentje met een zwarte rand/bruine natte ranzigheid. Het zal wel aan mij liggen.Gino Pietermaai zei:Gewoon ff met tip kant aan je broek afvege ofzo
Lukt aardig goed![]()
underworld zei:een dun spiraaltje met een klein stukje tip eraf gescheurd zodat het lekker dun is.
ExceptionalInsight zei:Waaarom dan? Zijn jullie echt zo stom? Nee toch? Tipje enkele milimeters uit laten steken.. het kost geen geld, geen moeite, geen tijd.. en je hebt een wit tipje in plaats van eentje met een zwarte rand/bruine natte ranzigheid. Het zal wel aan mij liggen.Gino Pietermaai zei:Gewoon ff met tip kant aan je broek afvege ofzo
Lukt aardig goed![]()