Hippyflippen

Haarsteeg1

Experimenterende gebruiker
hallo

Deze zaterdag staan truffels op de planning. Ik ben van plan om met 3 vrienden allemaal 10 gram hollandia te nemen maar ik had gelezen dat hippyflippen ook wel leuk was en wil het wel een keer proberen. Het is de tweede keer dat we truffels doen, met mdma wel veel ervaring. Ik heb hier wel een aantal vraagjes over.
Hoelang na het innemen van de truffels moet je de xtc innemen?
Hoeveel mdma moet je pakken?
Werkt het ongeveer hetzelfde als candyflippen?

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Je kan 3 dingen doen.

- Vooraf MDMA pakken zal je heerlijk in de psilotrip brengen maar de MDMA zal eerder uitgewerkt zijn dan de psilo en dat kan onaangenaam zijn. Dit is voor mensen die bang zijn om bad te gaan van truffels. Je pakt de psiilo waneer de MDMA inslaat.
- Allebei tegelijk. Hardcore combi voor de gevorderden. Let op, dubbele bodyload.
- Of eerst psilo en dan in de comedown daarvan MDMA, dan heb je een heerlijke comedown, en dat is wat ze met een hippyflip bedoelen. De truffeltrip zal enigszins terugkomen met het lekkere gevoel van MDMA. Dus eerst de paddo's en na een uur of 2 en een half a 3 de MDMA nemen.

Truffels gewoon de normale dosering, tien gram de man lijkt me uitstekend. MDMA onder de 100mg houden. Remember, 1+1=3, want het versterkt elkaar. Bij voor of er na iets meer MDMA, bij tegelijktijdig ietsje minder.

Gevaarlijk is het nergens, maar de dubbele bodyload kan heftig zijn en onervaren mensen in paniek brengen

Laatst bewerkt:

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Om een makkelijke trip te krijgen is inderdaad eerst M nemen en dan de psilo echt ideaal. Ik zelf heb eigenlijk dan nooit last dat de M eerst uitwerkt maar dat kan persoonlijk zijn natuurlijk.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
@Mezelf
Ik heb nooit een bad trip dus dan kan ik gewoon met psilo beginnen en als de piek er op zit voor een echte hippyflip gaan.
Natuurlijk, alleen ikzelf heb dat nooit zo gedaan. Voor mij voelt dat een beetje als een verkeerde volgorde. Als je eerst M neemt en dan psilo's dan zal je geen dip krijgen. Andersom is de kans daarop wel groter. Al heb ik van M ook eigenlijk nooit echt een nadelige dip :thinking:
Verder heb ik ook nooit een bad trip gehad trouwens, wel eens een wat moeilijke begin maar nooit echt "bad".
Maar M maakt het wel allemaal een stuk makkelijker :). Ach.. misschien probeer ik ook ooit wel eens een hippyflip.

Bovenaan