HippyFlip

L

Lid 6909

Gast
Hallo

Ik was van plan om een hippy flip te doen, oftewel paddo's eten en wat mdma erbij.
Zijn hier aanraders voor, qua doseringen? Wanneer je het moet nemen, welke drug eerst?

Ik zat te denken aan stropharia cubensis, want hier ging ik wel lekker op. Ik zou de hawaiiaanse ook wel willen proberen, misschien gaat het donkere karakter van de hawaiians wel wat beter worden door het pilletje?

Groetjes

TrippyShit

Badass junkie
Voor het mooiste spektakel zal ik een vrolijke soort zoals mexicaanse nemen. Afhankelijk van wat je gewend bent zal ik gewoon 1 portie nemen. Ik geloof dat je na de piek mdma neemt. Ik zal er niet gelijk 120mg bij gooien maar een rustige 80mg ofzo. Dan overheerst het elkaar niet.
Laat een reportje achter want ik ben dit ook nog eens van plan :wink:

De stropharia cubensis welke is dit?

L

Lid 6909

Gast
ok, dus niet tegelijk droppen zoals ze veel op internet zeggen? omdat het ongeveer dezelfde werkingsduur heeft?

peace

TrippyShit

Badass junkie
Nee. Bij lsd is het na 4/5 uur geloof ik. Ik zou het tijdens of tegen het einde van de piek nemen dan lijkt me.

L

Lid 6909

Gast
ja maar lsd duurt veel langer, gemiddeld duurt mdma toch 4/5 uur ofzo?
paddo's ook zoiets, nja ik kijk wel!

als er verder nog tips zijn voor een paddotrip, kom maar op! :grin:

latuuur

TrippyShit

Badass junkie
Lsd duurt idd langer maar het gaat erom dat het de perfecte flip wordt en er niet één van de stoffer overheerst. Snapje? Het versterkt elkaar ook een beetje. Slaat dit bij de piek in heb je een mdma(tripje) met heel veel verwarring en dergelijke dingen. Je moet de perfecte tijd vinden voor de perfecte combinatie.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik vind de hippyflip behoorlijk tegenvallen. Ik nam 10 gram hawaiaaanse en 2 uur later een pilletje. De paddo overheerste bij mij behoorlijk de mdma, ik voelde er bijna niets van terwijl het wel goede pilletjes zijn. :confused:

Ik vind het geen synergie vormen, ze werken nogal langs elkaar heen.

TrippyShit

Badass junkie
Dan heb je dus waarschijnlijk niet op de goede tijd je pilletje gedropt. Als je het goede moment vind, wordt het een flip ipv 2 losse effecten. Daarom is de tijd zo belangerijk..

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Mischien een goeie tip, zorg dat je niks hebt gegeten en nip gewoon pure mdma kristallen bij je paddo trip, duurt denk ik half uurtje voordat de M in kickt, mischien zo makkelijker je moment te timen, plus je hebt niet al die rotzooi als speed en caffeïne die in veel pille zit bij je trip..
Heb laatste keer hippy flip met lsd en pure mdma gedaan en werkte uitstekend.
Was trouwens eerste keer hippy flip voor mij, maar ik vind het eerlijkgezegd op het moment de moeite waard, alleen achteraf zonde van de trip, aangezien je anders uit je trip komt, geen geleidelijke down the valley shit, maar meteen klats boem klaar..
Ik had de M dan ook redelijk aan het eind van de trip genomen, ongv. 6 a 7 uur na inname zegeltje.

Mischien beter proberen de M te nuttigen alvorens je paddo's consumeert..?
Ik ga dat zeker uitproberen mijn volgende hippy flip.

Nou ben ik erg benieuwd de combo coke en paddo's, heeft iemand hier ervaring mee?
Dit lijkt me namelijk erg interesant, wat het effect op elkaar is.
En of het de moeite waard is om te proberen.. :P

TrippyShit

Badass junkie
Zal een raar effect geven. Van paddo's, en mdma toch ook, wordt je ego juist kleiner. Bij coke wordt je ego juist groter. Dat zal geen heel relaxt gevoel geven denk ik. Verruim je geest of vernauw em. Tiss geen goeie combo

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
TrippyShit zei:
Zal een raar effect geven. Van paddo's, en mdma toch ook, wordt je ego juist kleiner. Bij coke wordt je ego juist groter. Dat zal geen heel relaxt gevoel geven denk ik. Verruim je geest of vernauw em. Tiss geen goeie combo

Maar die uitwerking heeft coke dus juist niet op mij, ik heb lichte ADD en word er dus juist heeel rlxt van..

TrippyShit

Badass junkie
Hmm, bij mij is onderzoek gedaan naar onder andere adhd en add, had het niet. Bij mij heeft coke ook die uitwerking niet :P

Wordt jij ook gewoon rustig, alles is best, niet praterig maar zegt afentoe wat terug en zit gewoon wat te spacen :P ??

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
haha :tearsofjoy: , ja inderdaad, precies zoals ik me voel met coke op. Word er ook niet ego of agressief van, niet praterig, wel soms beetj geil.. en zit vooral stil beetj te spacen en jointjes te roken :stoned:

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Hmm, best oud topic eigenlijk, maar goed, ik heb 'em toch nodig.
Hopelijk komt dat combibordje er snel. :)

Vraagje: ik wil binnekort mijn eerste hippieflip gaan doen, ik heb genoeg ervaring (5 keer per middel) met beide drugs.
De dosis die ik in gedachte heb is: 75 mg MDMA en 1 gram gedroogde Golden Teachers (smartshopportie = 20 gram vers), sidenote: ik heb gevoelig voor drugs en weeg niet veel.
Ik lees overal dat het 't beste is om de MDMA eerst te doen en op de piek de paddestoelen in te nemen.
Wat ik me alleen niet goed kan voorstellen: volgens mij trip je dan nogsteeds ná de halfwaarde tijd van de MDMA, volgens mij is dat vreselijk naar.
Ik vind het namelijk vaak wel jammer als het effect van MDMA begin af te nemen (ik neem niet bij, maar accepteer het gewoon), maar i.c.m. de trippy mindstate van paddestoelen lijkt het me juist dáárdoor een enorm teleurgesteld gevoel geven.
Waarom neemt men dan tóch eerst de MDMA? :rolleyes:

Zeitgeist

Experimenterende gebruiker
Pak Suiker zei:
Hmm, best oud topic eigenlijk, maar goed, ik heb 'em toch nodig.
Hopelijk komt dat combibordje er snel. :)

Vraagje: ik wil binnekort mijn eerste hippieflip gaan doen, ik heb genoeg ervaring (5 keer per middel) met beide drugs.
De dosis die ik in gedachte heb is: 75 mg MDMA en 1 gram gedroogde Golden Teachers (smartshopportie = 20 gram vers), sidenote: ik heb gevoelig voor drugs en weeg niet veel.
Ik lees overal dat het 't beste is om de MDMA eerst te doen en op de piek de paddestoelen in te nemen.
Wat ik me alleen niet goed kan voorstellen: volgens mij trip je dan nogsteeds ná de halfwaarde tijd van de MDMA, volgens mij is dat vreselijk naar.
Ik vind het namelijk vaak wel jammer als het effect van MDMA begin af te nemen (ik neem niet bij, maar accepteer het gewoon), maar i.c.m. de trippy mindstate van paddestoelen lijkt het me juist dáárdoor een enorm teleurgesteld gevoel geven.
Waarom neemt men dan tóch eerst de MDMA? :rolleyes:

ja daar heb je een goed punt, ik moet er idd niet aan denken, dat als de MDMA begint uit te werken dat dan de paddo's inslaan!
ik ga zelf over 2 weken, dan doe ik eerst paddo's en dan na de piek MDMA, lijkt mij het beste, maar ik heb het nog noot gedaan in combinatie...

Vigilante

Wijs gebruiker
Ik heb vroeger wellis gehippyflipt en ik deed ook eerst gewoon de pille.
Lekker wausen en dan na 2 uurtjes de paddows opeten (wel erg moeilijk :P)
Ik had een happy gevoel van de pille en ging helemaal euforisch me paddotrip in. Daarna begint de pil beetje uit te werken terwijl de paddows naar hun top bouwen.
Geen last van gehad, gewoon heerlijk overgaan in een lekker mixje :wink:

Pak Suiker

Wijs gebruiker
alainalain zei:
Ik heb vroeger wellis gehippyflipt en ik deed ook eerst gewoon de pille.
Lekker wausen en dan na 2 uurtjes de paddows opeten (wel erg moeilijk :P)
Ik had een happy gevoel van de pille en ging helemaal euforisch me paddotrip in. Daarna begint de pil beetje uit te werken terwijl de paddows naar hun top bouwen.
Geen last van gehad, gewoon heerlijk overgaan in een lekker mixje :wink:

Dankje voor je antwoord.
Alleen ehm... ik heb er niet zo veel aan. :flushed:
Dat het voor jou "een lekker mixje is" zegt weinig over de tijdsboog of het feit dat er 'in het algemeen/als je er gevoelig voor bent' complicaties kunnen ontstaan bij het crashen van de MDMA.
Dus kan iemand me daar wat uitsluitsel over geven?
Wááróm crash je niet (als je niet crasht)? en anders: crash je wél als je de volgorde omdraait (eerste paddestoelen, daarna MDMA).
Want de combinatie klinkt super, maar het enige wat ik wel graag wil is een paddestoelen afterglow i.p.v. zo'n MDMA crash, logisch nietwaar? :wink: (en niet onmogelijk denk ik, ik heb alleen de juiste kennis/ervaring niet)

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Anders neem je ze tegelijk? :P Na 3 uur hip flippe gewoon beetje bij pakken. Even experimenteren. :wink:
Ideaal zou zijn om de MDMA langer te laten duren dan de paddo's, dan ben je uitgetript en kun je dan die M late crashen lijkt me.

Tenminste lijkt mij de meest fijne optie, die paddo's op eten en dan je pilletje of kristallen er achter aan droppen. Na 3 uur bij pakken en lekker uit chillen. :P

Pak Suiker

Wijs gebruiker
DrippTone zei:
Anders neem je ze tegelijk? :P Na 3 uur hip flippe gewoon beetje bij pakken. Even experimenteren. :wink:
Ideaal zou zijn om de MDMA langer te laten duren dan de paddo's, dan ben je uitgetript en kun je dan die M late crashen lijkt me.

Tenminste lijkt mij de meest fijne optie, die paddo's op eten en dan je pilletje of kristallen er achter aan droppen. Na 3 uur bij pakken en lekker uit chillen. :P

Ik heb al iets bedacht. :grin:
Ik neem eerst de MDMA (75 mg) en op de piek neem ik de paddestoelen.
Dus dan hoop ik dat ik op de piek van de paddestoelen zit als de MDMA nog niet in z'n coming down zit, zodat het een beetje oké overloopt.
En ik hou nog een redose van 40 á 50 mg bij de hand voor als ik toch crash tijdens de paddestoelen trip. :)
Maar ik verwacht het niet, ik heb al 3 maanden geen MDMA meer gedaan en de psilocy(bi)ne reageert goed met MDMA.
Dus moet goed komen.
Wens me een goede reis! ^___^

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Pak Suiker zei:
DrippTone zei:

Ik heb al iets bedacht. :grin:
Ik neem eerst de MDMA (75 mg) en op de piek neem ik de paddestoelen.
Dus dan hoop ik dat ik op de piek van de paddestoelen zit als de MDMA nog niet in z'n coming down zit, zodat het een beetje oké overloopt.
En ik hou nog een redose van 40 á 50 mg bij de hand voor als ik toch crash tijdens de paddestoelen trip. :)
Maar ik verwacht het niet, ik heb al 3 maanden geen MDMA meer gedaan en de psilocy(bi)ne reageert goed met MDMA.
Dus moet goed komen.
Wens me een goede reis! ^___^

Goede reis! :grin:
Maar nog 1 ding, zodra je crashed is het dan niet telaat om bij te pakken? :rolleyes:
Sowieso dat je trip dan heel vaag word als je crashed in of net na je paddo piek en je gaat daarna nog bij pakken. :P
Maargoed, iedereen moet zijn manier vinden. De mijne weet ik wel. :grin:

Pak Suiker

Wijs gebruiker
@ Dripptone: Nouja, ik zie de crash meestal wel langzaam aankomen, bij de halfwaardetijd merk ik al zo'n gevoel, als ik precies dan nog bijneem, dan begint er weer een hele nieuwe MDMA trip.
Ik neem alleen liever niet bij, ik probeer zuinig te doen bij MDMA.
En ik moet erbij zeggen: mijn "angst" voor de crash is vooral gebaseerd op mijn laatste keer MDMA, toen ik wel merkte dat ik een te korte pauze had (een maandje).
Want toen heb ik niet geredosed, en vond de coming down aardig crashend aanvoelen.

Misschien dat ik nu met een pauze van 3 maanden niet crash, maar zoals gebruikelijk gewoon langzaam afbouw en het jammer vind, maar wel een mooie ervaring.
Sowieso nog een stok achter de deur: bijdoseren betekend + 3 uur, terwijl mijn medereizigers al klaar zijn, niet slim dus. :P

Nee, dat bijdoseren is geen goed plan bij nader inzien, al mocht ik crashen ga ik dat denk ik wel accepteren en genieten van mijn gezelschap en de leuke ervaring die ik heb gehad. :)
Ook denk ik dat als ik het goed time de paddestoelentrip nog een aardig goed gevoel blijft behouden.

Vigilante

Wijs gebruiker
Ik heb echt geen problemen gehad met enige crash. Normaal is het altijd vervelend als een pil uitwerkt maar ik was op dat moment tog al bezig met lekker paddowausen dus heb er helemaal niet bij stil gestaan dat het pileffect minder werd.

EDIT:
Misschien helpt dit je te begrijpen wat ik bedoel (las ik elders):
Hij vond dat je de crash 'vermeed' omdat je hem omzet in een space

Tegelijk is ook een goeie optie denkik, maar dosis is ook belangrijk.
Met een beetje experimenteren kom je er inderdaad vanzelf wel achter wat voor jou werkt.

Is weinig anders wat je kan doen, zoals je zelf al zegt: Gevoeligheid voor crashen of niet crashen verschilt van persoon tot persoon. Uitproberen dus :wink:

Drugs combineren is geen exacte wetenschap

Vigilante

Wijs gebruiker
Nou ben ik ondertussen wel benieuwd naar je bevindingen; of je nog gecrasht bent of dat t gewoon chill was..

Space-monkey

Experimenterende gebruiker
Ja, ik ben eigenlijk ook wel erg benieuwd naar deze ervaring. :P Zelf ook ooit van plan om te doen, lijkt me een bijzondere trip.
Heb laatst voor het eerst MDMA gedaan, en eigenlijk, heb ik geen enkel last gehad van een crash. Hoe dat komt, weet ik niet, maar vraag me af of dat altijd zo is bij me.
Anniehoe! Nu bezig met informatie verzamelen :grin: kijken wat handig is en wat niet, en waar op te letten.
Let me know hoe 't ging! :wink:

Bovenaan