Hippieflippen

TrippyShit

Badass junkie
Ga aankomende vrijdag paddo's doen en het leek me leuk om hier wat mdma kristallen bij te droppen (60mg ofzo?). Heb eens rondgekeken op het forum hierover maar kom niet echt tot een duidelijke conclusie.
Wat is het beste? Eerst de paddo's of eerst de mdma en wanneer 1vande2 bijpakken? Ook of de mdma niet gaat overheersen wil natuurlijk wel door blijven trippen en hallucineren:P

Oja en als ik vrijdag alleen paddo's doe, neem ik zaterdag de mdma kristallen. Heeft dit enige tollerantie of iets? Wil wel volop van mn mdma kunnen geniet namelijk :wave:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Volgens mij maakt de volgorde in dit geval niet zo gek veel uit, aangezien beide "trips" even lang duren en na het innemen ongeveer even lang duren om aan te slaan (correct me if I'm wrong). Wat het trippen de volgende dag betreft, moet geen probleem zijn.

TrippyShit

Badass junkie
Ok. is er ook iemand die me kan uitleggen wat voor effect dit gaat geven. Want ook daar kon ik niet echt duidelijkheid over krijgen. De 1 zegt je paddotrip neemt veel af, de ander zegt dat het te gek is etc.

Bal0n

Badass junkie
hippieflippen is mooi :)

Als ik jou was zou ik de MDMA wel pas later nemen, als je iets niet wil is het wel een MDMA comedown in een paddotrip.

TrippyShit

Badass junkie
Bal0n zei:
Als ik jou was zou ik de MDMA wel pas later nemen, als je iets niet wil is het wel een MDMA comedown in een paddotrip.

Ja dacht ik ook al.. 60mg erbij nemen mooie dosis? of wat te weinig.
Wil niet te veel mdma gevoel erbij gaat denk k tenkoste van de paddotrip.
Of niet?

Snuifdoos

Belezen gebruiker
Mn broer heeft dit eens gedaan. Mij lijkt het niet echt een chille combo. Voor mn broer ook niet. Hij had eerst paddo's gegeten, voor het begon te werken naar café gegaan, en dan mdma. Niet zo plezierig naar verluid. Hij was alles voortdurend kwijt, gsm, sleutels, portefeuille, en was uiteindelijk gewoon gaan zitten, geen conversatie meer mee te houden. Het zal vooral aan de omgeving gelegen hebben. Als ik paddo's opheb mijd ik sowieso publieke plaatsen.

hallotje

Bewuste gebruiker
bdk zei:
eerst de paddos eten met gelijk 50 mg mdma dan na 3en half uur nog 80 mg mdma nemen :wave:

Dat klinkt wel lekker jah... ik zal zeker niet met teveel mdma beginnen. Het versterkt altijd de visuals voor me maar de kater word veel erger...

bersenka

Experimenterende gebruiker
Snuifdoos zei:
Mn broer heeft dit eens gedaan. Mij lijkt het niet echt een chille combo. Voor mn broer ook niet. Hij had eerst paddo's gegeten, voor het begon te werken naar café gegaan, en dan mdma. Niet zo plezierig naar verluid. Hij was alles voortdurend kwijt, gsm, sleutels, portefeuille, en was uiteindelijk gewoon gaan zitten, geen conversatie meer mee te houden. Het zal vooral aan de omgeving gelegen hebben. Als ik paddo's opheb mijd ik sowieso publieke plaatsen.

een cafe lijkt me ook niet echt een super plek om paddo's te doen, veel te druk.

pythregius

Bewuste gebruiker
hippyflippen is simpel, maar kennelijk weet bijna niemend hoe het exact hoort, men vreet de xtc pil of neemt de pure mdma tot zich, op het vierde uur van de mdma vreet je de paddo's op, de paddo's halen de volledige kracht van de mdma terug, dit weet ik heel zeker

Delirium

Badass junkie
pythregius zei:
hippyflippen is simpel, maar kennelijk weet bijna niemend hoe het exact hoort, men vreet de xtc pil of neemt de pure mdma tot zich, op het vierde uur van de mdma vreet je de paddo's op, de paddo's halen de volledige kracht van de mdma terug, dit weet ik heel zeker

Hier heb ik echt nog nooit van gehoord. Volgens jouw theorie moet je dus gaan trippen als de MDMA uitwerkt?

Het lijkt me sterk, maar niet onmogelijk :)

takala

Bewuste gebruiker
Dit is met veel andere MD combo's ook. Het is best eerst MDMA te nemen, een goeie dosis pakweg 100-125mg, en na een paar uur, het andere te nemen (dit doe je om eerst in een positive stemming te komen en je wacht even tot je geleveld bent omdat als je de rush niet gewoon bent deze wat overweldigend kan zijn als je een hoge dosis van je tripmiddel genomen hebt) . Behalve met 2C-B, dat neem je best tegen het einde van je MD-trip :wink:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Delirium zei:
pythregius zei:

Hier heb ik echt nog nooit van gehoord. Volgens jouw theorie moet je dus gaan trippen als de MDMA uitwerkt?

Het lijkt me sterk, maar niet onmogelijk :)

Ik ben ook benieuwd, je zei al dat je het eens hebt gedaan, maar toch vraag ik me af of het ook bij mij werkt. Het laatste wat ik ook wil is in een mdma come down zitten aan het begin van m'n paddotrip! :P

Adreno

Carlitos

Badass junkie
pythregius zei:

Lekker kauwen als je in het 4e MDMA uur zit.
Ik krijg nauwelijks wat naar binnen dan,laat staan paddo's.

:openmouth:

Riel

Bewuste gebruiker
ik zou gewoon niks combineren met paddo's. de drugs is van zichzelf al vervreemd en verwarrend genoeg. je kunt ze beter nuchter nemen:)

Bovenaan