Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ben ik echt de enige die me self high in smeerd met tijgerbalsem? Na 2 gemiddele gram wiet op n avondje xD dan lekker liggen en chilluhh
(Sorry als dit tegen de regels is)
Echt @Plato071 , je hebt best vreemde drugsgewoontes hoor.. Hoestdrank, hoestpillen, tijgerbalsem, Benzo combi’s etc.
Bedoel het niet gemeen hoor maar het valt me gewoon op!
Echt @Plato071 , je hebt best vreemde drugsgewoontes hoor.. Hoestdrank, hoestpillen, tijgerbalsem, Benzo combi’s etc.
Bedoel het niet gemeen hoor maar het valt me gewoon op!
Hahaha zeker waar de bruin heeft me anders laten denken denk ikxD hoestdrank is trouwens in de us waar ik lang zat niet weg te denken het is promethazine met codeine
Is helemaal niet gek, ik kan de hele avond ruiken aan een vicks vapo. Ook het wasbolletje (plastieken waar wasmiddel normaal in gaat) is heerlijk. Dit onder invloed van MDMA (empathy)
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.