high leven

exact

Belezen gebruiker
hallo,

de afgelopen dagen leef ik grotendeels onder invloed van wiet. op stonede momenten vind ik alles goed en leuk enz, maar als ik nuchter ben
of word heb ik het gevoel alsof ik net wakker word, alsof het high zijn een droom was. altijd als ik eraan terugdenk is het als een droom, alles is zo vaag. als ik nuchter ben heb ik zoon ontzettend brak gevoel, te vergelijken met een kater ofzoiets. kweet ook niet waar het precies vandaan komt, maar het komt volgens mij van veel blowen. kan iemand zich hiermee identificeren of heeft iemand hetzelfde gevoel.

Nu ben ik een dagje thuisgebleven, gister is de laatste keer geweest datk stoned was, dus nu hebk dat brakke gevoel niet zo.

azgaza

Badass junkie
Als het daar geplaatst mag worden, waarom zet je het er dan zelf niet neer? EN volgensmij past dit nog altijd het beste in de coffeeshop.

hallotje

Bewuste gebruiker
Verslaving...

Probeer wat af te bouwen. Niet meer doordeweeks blowen en probeer gewoon door te gaan met je leven. Bij mij kwam altijd het grote probleem bij het slapen maar daar is valium vaak me redding. Als ik een paar dagen helemaal niet geblowt hebt voel ik me opgefokt, chagarijnig en te energiek.

exact

Belezen gebruiker
slapen heb ik altijd al problemen mee gehad, niet door invloeden buitenaf, maar omdat ik het type ben die in zn bed gaat nadenken over dingen. ik pieker zowat nooit, maar gewoon nadenken over dingen :wink:

en alsk een paar dagen niet geblowd heb, voelk me ontzettend goed :mrgreen:

hallotje

Bewuste gebruiker
Dat nadenken over dingen heb ik ook jah... denken over dingen die totaal niet nuttig zijn en de volgende dag giga gaar zijn.

Riel

Bewuste gebruiker
dagelijks bowen is je leven wegdromen. rook wiet gewoon met mate. heb je er zoveel plezier aan zonder enige negatieve effecten.

frapannn

Bewuste gebruiker
Ja, ik herken me er zeker in, wiet is softdrugs enkel als je het soft gebruikt, niet dagelijks dus. Ik blow nietmeer, dus heb er geen last van. Blowen is lekker, maar je moet karakter hebben en niet alle dagen blowen, maar missn enkel in het weekend. Ik ben volledig gestopt omdat ik weet dat als ik terug begin met een blow, ik weer verslaafd ga worden. Dus geen wiet meer,

:wave:

Bovenaan