High Hawaiians Truffels

Maxje007

Newbie
Hallo allemaal,

Met deze post wil ik graag mijn ervaring met de High Hawaiians Truffels met jullie delen.

Een tijdje geleden had ik de atlantis truffels (15gr) genomen en het was werkelijk waar een heel interessante (visuele) ervaring - dat smaakte naar meer!

Vandaag leek het mijn een goed idee over te stappen naar de High Hawaiians Truffels. Ik begon met een lage dosering en nam telkens bij (tot 22gr). Het begon fantastisch: de visuele effecten, het gevoel van euforie was zeer intens maar oh zo fijn. Zelden zoiets moois moge meemaken. Na een tijdje was ik er wel klaar mee en wilde ik graag de trip beeindigen maar ik wist niet goed hoe. Ik dronk veel melk, nam veel suikers maar dat leidde niet tot afname van de trip. De stemming sloeg dus over van zeer euforisch en gelukkig naar 'blegh, ben er eigenlijk wel klaar mee'. Daarna kwam ik in veruit de engste fase van mijn leven terecht. Het is heel moeilijk onder woorden te brengen wat mij overkwam, maar ik kwam zeer duidelijk in een afschuwelijke bad trip terecht. Ik raakte volledig in paniek en was in alle staten. Uit voorzorg had ik voldoende diazepam ingeslagen indien het nodig was om een bad trip de kop in te drukken. Ik slikte die pilletjes alsof het niets was en dat moet mijn redding zijn geweest. Ik kan niks anders dan zeggen dat als ik de diazepam niet had gehad ik er wellicht niet meer was geweest. Wat zo mooi begon eindigde in een nachtmerrie waarbij de angsten zo heftig waren, dat ik op het punt stond om mijzelf iets vreselijks aan te doen - zelfs wanneer ik veel diazepam genomen had. Het was allemaal kantje boord. Voor mij betekent dit nooit meer truffels oid. Nogmaals: ik kan niet omschrijven wat er door mij heen ging, maar ik was er absoluut aan toe om mijzelf iets ergs aan te doen. De diazepam heeft in deze mijn leven gered. Ja mensen, ik weet het, ik had niet all in moeten gaan met deze truffels, maar goed, dat is wel gebeurd. Ik wilde dit even met jullie delen. Sorry voor de warrige manier van storytelling, ik ben dood- en doodmoe maar oh zo blij dat het voorbij is. Fijne avond allemaal!

22 gram is natuurlijk ook geen kattenpis! Wel fijn dat je wat benzo’s bij de hand had om de trip snel af te breken

Zulke doseringen zou ik persoonlijk alleen maar aandurven in een optimale (als er al zoiets bestaat) set & setting

i.e; een tripsitter/vriend of vriendin die de muziek en andere dingen uit handen kan nemen, op een rustige plek met voldoende privacy en comfort.
Zelfs dan kan ik me met een dergelijke dosis voorstellen dat het erg lastig is om je over te geven

Hoop dat het nu weer beter met je gaat

Anonspider

Experimenterende gebruiker
22g dude wtf, dat kan fataal zijn indd.. Ik ging al bad op 11g bij mn eerste keer truffels..

Ik had hetzelfde meegemaakt. Begon na de lichtshow in mn hoofd te kruipen... Ik denk dat het komt doordat we de trip wouden beeindigen terwijl we nog uren voor de boeg hadden.
Truffels dus nooit doen wanneer je niet 6 uur lang 100% kant ontspannen en goed in je vel zit.
Ik heb ook een tripreport gemaakt. Hij heeft 11g eerste keer truffels op high hawaiians.

Had eigenlijk met 5-6 gram moeten beginnen.. Maar de bad trip heeft me ook wel een beetje goed gedaan. Ik heb mezelf onder paniek toch onder controle gekregen. Ik wou slapen, maar dat kon ik niet, wou toen de eerste hulp bellen. Maar toch uitgezeten.

Truffels lijken een soort versterkers van je zintuigen te zijn. Je gaat kleuren op een afschuwelijk mooie manier beweleven en ook muziek ga je veel meer voelen.
Eigenlijk boost het dus je zintuigen heb ik gemerkt na de eerste keer truffels. En het is indd niet te omschrijven voor degene die het nog nooit hebben gebruikt. Het kan te mooi voor woorden zijn.

Dus moet je wel 100% geestelijk goed in je vel zitten en op een 100% vertrouwde gesloten omgeving.

Maar je hebt een trauma opgelopen man. Ik ging al bad bij 11g en gooide tijdens mn badtrip de andere 11g weg.
Ik werd al bijna gek bij de eerste keer truffels. Laatstaan als het 22g was. Dan zou ik absoluut denk ik de eerste hulp hebben gebeld om me ergens onder narcose te laten inspuiten..

Zou toch de truffels weer na een paar maanden proberen maar dan met 5g per keer om te kijken waar je sweetspot ligt. Zo ga je ook je trauma van de 22g goed verwerken. Helemaa met truffels als je snapt wat ik bedoel...

Laatst bewerkt:
Bovenaan