Ik heb vandaag m'n collectie ook weer een beetje uitgebreid:
&
&
Heb niet veel vergelijkingsmateriaal aangezien ik nog niet zo lang in deze prijsklasse drink. Maar als van de 12 jaar oude Glenfiddich houdt is deze zeker aan te raden.Exceptional Insight zei:Daar was mijn oog laatst ook op gevallen? Bevalt 'ie?Petrovic zei:Deze vandaag weer gekocht:
![]()
Ik denk vooral mijn hart.Chris Pontius zei:Ik denk dat je lever daar dankbaar voor zal zijn.![]()
Exceptional Insight zei:
Ik ook niet.Chris Pontius zei:Ja, anders ga ik niet meer met hem om![]()
Die ga ik proberen! Zet hem direct in mijn telefoon!ragnarok zei:veel turf
Xeloc zei:Die ga ik proberen! Zet hem direct in mijn telefoon!ragnarok zei:veel turf
Chris Pontius zei:Chris Pontius zei:![]()
Net gekocht.![]()
Exceptional Insight zei:Ik ook niet.Chris Pontius zei:Ja, anders ga ik niet meer met hem om![]()
Oom Klaas zei:Ook niet een klein theelepeltje water?
Nee joh, geen ijs, geen water, niks.Chris Pontius zei:Oom Klaas zei:Ook niet een klein theelepeltje water?
Dat mag nog net, maar je zult het mij niet zien doen.
Exceptional Insight zei:Nee joh, geen ijs, geen water, niks.Chris Pontius zei:Oom Klaas zei:Ook niet een klein theelepeltje water?
Dat mag nog net, maar je zult het mij niet zien doen.
Weet ik, maar ik ben eigenwijs.Oom Klaas zei:Dat het net mag is eigenlijk een beetje onzin he, whiskey meesters raden het zelfs aan.
Er liggen op het moment zes verschillende in de kast.Oom Klaas zei:Hoeveel soorten heb je nu eigenlijk staan?
Exceptional Insight zei:Er liggen op het momentzeszeven verschillende in de kast.
Xeloc zei:Mooi setje is dat inderdaad.
Maat van mij heeft vanmiddag gehaald:
![]()
Even een slokje genomen, was wel een lekker whiskey'tje, lekker simpel.
Xeloc zei:Ierse whiskey en Schotse whisky toch?![]()
Exceptional Insight zei:![]()
Dit is voorlopig de laatste![]()
Exceptional Insight zei:Ik ben verliefd, denk ik:
![]()
You should!ragnarok zei:Dan hou ik hem in mijn achterhoofd voor wanneer ik weer eens een fles leeg heb. :P
Dit topic gaat nergens heen hoorXeloc zei:, Er worden hier te veel namen geplaatst die ik wil onthouden! Zo snel drink ik niet!
Denk dat ik binnenkort eens voor deze ga kijken . heb 'm al eens eerder zien staan .Exceptional Insight zei:Ik ben verliefd, denk ik:
Exceptional Insight zei:![]()
Dit is voorlopig de laatste![]()
![]()