mellowed.nl
Dus als ik veel post ben ik een dealer? Haha![]()
Internetforum ontmaskert drugsdealers
Een 21-jarige man uit Houthalen en een 22-jarige man uit Zonhoven zijn door de politie als drugsdealers ontmaskerd nadat ze onder een pseudoniem meer dan 2.000 berichten hadden gepost op een Nederlands internetforum over drugs. De politie concludeerde daaruit dat het duo xtc, vloeibare xtc...m.nieuwsblad.be
Oei![]()
Vloeibare XTC?![]()
Internetforum ontmaskert drugsdealers
Een 21-jarige man uit Houthalen en een 22-jarige man uit Zonhoven zijn door de politie als drugsdealers ontmaskerd nadat ze onder een pseudoniem meer dan 2.000 berichten hadden gepost op een Nederlands internetforum over drugs. De politie concludeerde daaruit dat het duo xtc, vloeibare xtc...m.nieuwsblad.be
Oei![]()
Ja vroeg ik mij ook al af. Doen ze dan xtc in water? Of bedoelen ze de legale versie van de smartshop?Vloeibare XTC?
GhbVloeibare XTC?
Geniaal 😂Vice 2017
![]()
De moderators van Drugsforum vertellen over crackdates en leden met weggesnoven neuzen
Er zijn heel wat bizarre topics en reacties geplaatst de afgelopen vijftien jaar.www.vice.com

Haha ja dat was een erg leuk artikel samen met @ZERO- toen samen 😉 good memories@Tijdloos ik kwam jou tegen op / via google waarin je een interview geeft over DF
![]()
De moderators van Drugsforum vertellen over crackdates en leden met weggesnoven neuzen
Er zijn heel wat bizarre topics en reacties geplaatst de afgelopen vijftien jaar.www.vice.com
_____
Edit;
Hier nog een artikel https://www.vice.com/nl/article/het-drugsforum-is-de-allermooiste-plek-op-het-internet/