• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Het Universum met Dragon's Dynamite

Foxtrot

Experimenterende gebruiker
Setting:

Bij mij thuis. Lichtsnoer dat van kleur veranderd opgehangen, ik had mooie plaatjes gezocht die ik op de tv af kon spelen, goede muziek 4 bakjes dragons dynamite en meeeer dan genoeg lachgas.

De voorbereidingen

C en ik kwamen thuis aan en voor de deur zat A al te wachten in zijn auto. Hij had de truffels gehad en de lichtsnoer meegenomen. We gingen even snel opruimen en al snel stond M voor de deur. Niet veel laten kwamen I en G er ook aan. Ik begon de truffels voor te bereiden. Omdat C altijd misselijk word van de truffels besloot ik voor haar thee te maken omdat ik gelezen had dat je daarvan soms minder misselijk word. Verder wilde A een bakje rauw opeten en voor mij en de rest maakte ik een soepje. Iedereen had een half bakje en A en ik namen een heel bakje. Alle soepjes en de thee waren klaar. Na elkaar met een vies gezicht aan te kijken dronken we de soep op. Iedereen heeft het gelukkig weer binnen gehouden.

Het universum

I en ik legde het matras even goed op de grond en pakte een slaapzak om onder te liggen. Ik had een filmpje van een uur over het ozora festival opgezet omdat de muziek daarvan heerlijk was. C ging op de bank liggen met de dekens over haar heen, G zat op de zitzak, A ging op bed zitten en M, I en ik gingen heerlijk krap op het matras op de grond zitten. Ik voelde als snel het kriebelende gevoel in mijn buik dat de truffels al begonnen te werken. Ik had enorm weinig gegeten die dag net als C. Dus wij waren de eerste die het merkte. Ik keek naar mijn muur en zag dat de planken aan mijn muur in en uit de muur begonnen te schuiven. Ik keek naar mijn laminaat en zag dat dit ook helemaal omhoog kwam. C zag een complete lazershow uit de kaars komen terwijl de rest nog niet zoveel voelde. Voor mij begon het steeds heftiger te worden. Opeens begon het bij A ook goed te werken. het begon heftiger en heftiger te worden. De kleuren van de lamp waren enorm intens. De hele kamer veranderde bij elke nieuwe kleur. Op een gegeven moment zat A rechtop op mijn bed en keek ik naar hem. Het plafond en de muur achter hem was totaal verdwenen voor mij. Het leek alsof ik het universum zag. Een grote open ruimte dat ik nog nooit gezien had. A zijn hoofd zweefde erin rond met een soort driehoek tekentje op zijn voorhoofd. Er gebeurde zoveel dat ik niet precies meer weet wat ik allemaal gezien heb.

Overal gezichten

Op een gegeven moment zag ik overal waar ik keek gezichten. Een soort van enge poppen gezichten zoals chuckie. Ik werd er nogal onrustig van al die gezichten. Dus na veel moeite heb ik mezelf overeind gekregen om een fles Dr Pepper te pakken en dat te drinken. In de hoop dat de suiker die erin zit genoeg was om de trip ietsje minder te maken. Ik ging weer op het matras zitten en M begon wc papier kapot te scheuren. We hebben hier echt lang mee gespeeld en het was enorm leuk om over je hoofd te gooien. Op een gegeven moment moest M plassen dus ik besloot mee te lopen omdat ik het niet gezellig vind om alleen te gaan. Toen M klaar was begon ze te lachen en bleek ze haar onderbroek nog niet uit te hebben gedaan. Dus ze had gewoon door haar onderbroek heen geplast. Ik begon enorm hard te lachen en rende naar mijn woonkamer om het aan de rest te vertellen terwijl M nog op de wc zat met haar zeiknatte onderbroek. Ik pakte met veel moeite een nieuwe onderbroek voor haar en vertelde ondertussen dat I en ik de vorige keer ook zoveel moeite hadden met plassen omdat we de volgorde niet meer wisten. I kreeg de vorige keer haar string niet meer aan. Ze wist niet hoe het werkte. Ik was eenmaal aan de beurt en toen ik klaar was liep ik naar de woonkamer en begon te twijfelen of ik mijn broek wel goed aan had. Ik deed mijn hand in mijn broek en toen weer op mijn broek en ik snapte er niks meer van. Ik begon te lachen en vroeg of ik nou eigenlijk wel een broek aan had want ik snapte er niks meer van. Gelukkig blek het dat ik gewoon mijn broek aan had en niet in mijn blote puni rond liep. Gelukkig.

Enorm enge lachgas trip

We besloten met zijn alle lachgas te doen. Ik had voor iedereen een ballonnetje gemaakt en we gingen tegelijk de lachgas doen. Bij mij werd alles opeens groen. Iedereen! Opeens hoorde ik een raar geluid in mijn oor. Een soort piep. Ik schrok hier nogal van omdat ik dacht dat er iets mis was met mijn oor. G zei dat dit alleen maar de muziek was dus dat er niks met mijn oor was. Gelukkig maar. Opeens leek alles om me heen weg te smelten. alleen de meubels stonden er nog en de personen waarmee ik aan het trippen was waren er nog. Maar er was iets raars. Ze keken me allemaal raar aan en het leek alsof ze allemaal nep waren. Het leek of M aan haar ballon zoog, haar hoofd draaide, lachte, en haar hoofd weer terug draaide om aan haar ballon te zuigen, weer haar hoofd draaide, lachte, en weer haar hoofd terug draaide. Ik keek naar C en die keek mij ook raar aan. Ze lachte op een hele rare manier naar me. Ik wist niet wat er gebeurde. Ik dacht dat ik in mijn trip was blijven hangen en dat dit voortaan het enige was wat ik nog zou zien. Een beetje net als bij Inception, dat je in limbo kan blijven hangen. Ik werd enorm bang. Toen ik weer een beetje normaal kon denken vroeg ik of iemand even mijn naam kon zeggen. Want ik dacht, als dit nep is kunnen ze vast mijn naam niet zeggen. C zei mijn naam een paar keer. Dit was zo fijn om te horen. Ik raakte haar hand aan en geen naast haar zitten om even bij te komen van wat ik net mee maakte. I was enorm geschrokken. Zij is mijn nichtje en ze zag dat er iets mis met me was. Ze was bang dat er iets met haar nicht was gebeurd dus ik mocht de rest van de avond van haar geen lachgas meer. Ik heb me hier netjes aan gehouden.

We hebben verder nog plaatjes zitten kijken en muziek geluisterd tot de trip helemaal was uitgewerkt. Het was enorm heftig maar super leuk om mee te maken. Ik denk dat ik de volgende keer weer gewoon een heel bakje neem

A was de hele avond stil. Het bleek uiteindelijk dat hij zo hard aan het trippen was dat ie niet meer kon praten.

Rufftodacore

Gvd, krijg nu echt weer zin in een tripje, echter wel zonder lachgas hehe. Misschien dit weekend wel! :)

Echt een baas report, en knap hoe je alles wat je gezien hebt, hebt weten te verwoorden!

Foxtrot

Ja de keer hiervoor was het wel leuker met lachgas. Toen zag ik enorm veel kleuren en leek het of ik in een tunnel vol verhalen zat. Deze keer was het dus zeker geen leuke tunnel met verhalen haha

En ik zeg doen! Ga lekker trippen dit weekend! Ik ga lekker aan de pilletjes op een dubstep rave in Eindhoven

Rufftodacore

Haha. Ik heb nu echt een reden om te gaan trippen. Vorige paar keer waren vergeleken met nu aardig impulsief. Maar nu heb ik al tijden zin om goed los te gaan! Ik ben namelijk in een nieuwe fase gestapt (full-time baan) welke ik echt tof vind om te beoefenen hoor, maar ook op persoonlijk vlak merk ik dat ik meer uit mijn schulp moet kruipen (doe ik al, maar toch).

Ik zit eigenlijk te kijken welke truffels ik het beste kan halen. Ik wil ze via internet bestellen, dichtsbijzijnde smartshop is toch 30km verwijderd van hier. Moet alleen nog iemand vinden bij wie ik ze kan laten bezorgen (woon bij mijn ouders).

Jouw report heeft mij echter nu 100% overtuigd om te gaan spacen!

Foxtrot

Ik zou gewoon voor dragons dynamite gaan. Ik heb deze gehad en White diamonds. Dus maar twee verschillende. Maar die white diamonds was niet fijn. En met dragon heb ik nog nooit problemen gehad!

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Foxtrot zei:
Toen M klaar was begon ze te lachen en bleek ze haar onderbroek nog niet uit te hebben gedaan. Dus ze had gewoon door haar onderbroek heen geplast. Ik begon enorm hard te lachen en rende naar mijn woonkamer om het aan de rest te vertellen terwijl M nog op de wc zat met haar zeiknatte onderbroek. Ik pakte met veel moeite een nieuwe onderbroek voor haar en vertelde ondertussen dat I en ik de vorige keer ook zoveel moeite hadden met plassen omdat we de volgorde niet meer wisten. I kreeg de vorige keer haar string niet meer aan. Ze wist niet hoe het werkte. Ik was eenmaal aan de beurt en toen ik klaar was liep ik naar de woonkamer en begon te twijfelen of ik mijn broek wel goed aan had. Ik deed mijn hand in mijn broek en toen weer op mijn broek en ik snapte er niks meer van. Ik begon te lachen en vroeg of ik nou eigenlijk wel een broek aan had want ik snapte er niks meer van. Gelukkig blek het dat ik gewoon mijn broek aan had en niet in mijn blote puni rond liep. Gelukkig.
Hahahaha weer een episode waarbij ik echt letterlijk op grond lig van het lachen :tearsofjoy: super super, weer typisch tripgedrag, love It :hearteyes:
Hoe je't omschrijft weer, hilarisch :grin:
Heb het vroeger gehad met pluisjes, er zaten tijdens me trip een paar pluisjes op me kleren, plots leek ik overal VOL te hangen zelfs in men keel echt overal (hallucinatie) . ik trok de pluis zo uit me mond, ze kwamen zelfs uit me oren dacht ik toen, ik snapte er niet meer van. Bedacht me toen dat mensen zoals pluisbeertjes gemaakt waren, binnenin vol met pluis en wol.
Kon zelfs haast niet meer slikken toen met een keel vol gefantaseerd pluis :) .

Foxtrot zei:
Het leek of M aan haar ballon zoog, haar hoofd draaide, lachte, en haar hoofd weer terug draaide om aan haar ballon te zuigen, weer haar hoofd draaide, lachte, en weer haar hoofd terug draaide. Ik keek naar C en die keek mij ook raar aan. Ze lachte op een hele rare manier naar me.
Hier is het weer gelukt me op de grond te krijgen van het lachen, kan het me al zo voorstellen :tearsofjoy:

Fantastisch reportje!! Geweldig humoristisch omschreven...DIKKE pluim daarvoor :wink: .
Ik ga echt helemaal mee in je ervaring als ik je topics lees!

Hopelijk komt er later meer van dit leuks aan :grin: :grin:

Respect!! :rock: :tearsofjoy:

Groets, mandraaa

reverb

Bewuste gebruiker
Heerlijk rapport, ik heb ervan genoten.... wc-papier verscheuren, da's een nieuwe, maar zo toepasselijk. Al het gewone krijgt een andere lading. :)

Heb er ook weer zin!

Foxtrot

Ik word er bij van dat jullie zo genieten van mijn verhalen ^^

Zaterdag dubstep rave in Eindhoven. Lekker aan de partyflocks. Misschien komen daar ook leuk leuke verhalen uit

Bovenaan