Het stomste/onaangenaamste effect

Welke drug heeft het stomste/onaangenaamste effect?

• wiet

Stemmen: 0 0,0%
  • lsd

• poppers

Stemmen: 1 100,0%
  • coke

• speed

• lachgas

• paddo's

• mdma

• salvia

• andere....welke?

• Totaal aantal stemmers
    1

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
Welke drug vinden jullie dé drug met het stomste/onaangenaamste effect? Voor mij moet dat poppers en wiet zijn op een gedeelde eerste plaats. Van poppers krijg ik hoofdpijn, het is raar, helemaal niet zo leuk en enorm kort. Van wiet raak ik in de war, ik kan niet meer normaal doen, ik word er moe van, ik krijg er honger van, ik wordt ongelukkig, ik denk teveel na, ik wordt paranoia,...Heel soms vind ik wiet wel eens aangenaam, maar dat is heel zelden. Ik blijf er dan ook zo goed als altijd af, behalve als er niets voorhanden is en ik wil toch één of andere roes.

jcutter

Badass junkie
Speed, xtc en coke. Ik ben iemand van de psychedelica en ik heb er weinig zin in om uitleg te geven :beer:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
poppers, een keer geprobeerd, kreeg er een onprettig slap en laveloos gevoel bij, en enorme koppijn achteraf...

dan de lekkerste

hasj
coke
paddo's
lachgas
LSD
DMT

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ik gebruik geen stomme drugs. Moest ik onder dwang een keuze maken wordt het coke,
dat was gewoon het minst leuk. (poppers nooit gedaan though)
jcutter123 zei:
Ik ben iemand van de psychedelica en ik heb er weinig zin in om uitleg te geven :beer:
Behoeft verder geen uitleg, same here :)

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Sowieso poppers, ik deed het eens en kreeg koppijn, ik voelde me al niet helemaal top maar daarna was ik nog 2 dagen ziek hehe :beer:

J0rrit

Badass junkie
Speed, slaat eigenlijk nergens op, tis best lekker, maar je wordt alleen wat helderder en strakker, en dan die kut afdraaier.

Deranged

Badass junkie

buzzrider

Wijs gebruiker
het is mss cliché maar ik vind geen enkele drug vervelend. wel vind ik dat er aan poppers niet zo veel is, gwn ff licht in de kop en daarna is het al even snel voorbij

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Poppers vind ik echt belachelijk, raar, niet prettig, gewoon te stom voor woorden eigenlijk. Coke vind ik een erg opgefuckte drug en de uitwerking is helemaal verschrikkelijk, neemt dus de tweede plaats in. Op drie hasj/wiet, word er tegenwoordig down en paranoia van. Op vier ketamine, een paar bijzondere ervaringen mee gehad die ik niet had willen missen, maar bij elkaar opgeteld meer negatieve ervaringen mee gehad, iets te heftig spul dus voor mij. Op vijf mdma, vroeger (te) veel plezier mee gehad, tegenwoordig word ik er debielerig vaag van. Op de zesde en laatste plaats alcohol, in een lage dosis vind ik het heel plezierig, maar als ik dronken ben wil ik nog wel eens in een kreng veranderen......

Beseme

Experimenterende gebruiker
Mijn eerste keer wiet was niet echt leuk. Had nog nooit gerookt en deed meteen de Bong op aanraden van mijn lieve vriend :openmouth:
Ik voelde niets en nar weet ik niet hoeveel hits stopte ik er maar mee, omdat het toch niet hielp.
Na een kwartier achterop de fiets te hebben gezeten. Werd ik erg duizelijk en zag letterlijk sterretjes... Ik moet er eng wit uit hebben gezien en blauwe lippen gehad...

Niet echt een goede eerste ervaring dus:wink:

Nu gewoon jointjes:P dat gaat wel goed :wave:

Lycergic

Belezen gebruiker
Nicotine ! Je voelt er nu eens helemaal niks van buiten een hoop slijm dat zich met de loop der tijden ophoopt ...

Forrest

Experimenterende gebruiker
Cannabis. Zowel roken als eten. Vroeger zeer intens veel gedaan, maar levert nu alleen maar angst en negatieve gedachten op, terwijl ik zeer positief ben ingesteld.
Interssant dat ik het vroeger veel heb gedaan met het idee dat ik het prettig vond, maar intussen verslaafd was en negatief betekend was voor mijn leven.
Nog interssanter als ik in mijn puberjaren en jonge adoliscentie niet had geblowd (nog steeds adoliscent, maar ouder). Dan was ik zeker anders gevormd.

huh, wat een haat op poppers, ik heb me wel vermaakt zonder nare bij effecten. speed is troep, alleen als doorhaal middel voor mij. fokking kater geeft die troep

jasper

Wijs gebruiker
wat ik haat is alcohol. probeer er maar eens een week mee te stoppen mensen valt je zwaarder tegen dan nicotine hoor!!

Northawke

Wijs gebruiker
Ik ben niet zo dol op XTC en MDMA. Elke keer als ik het neem, krijg ik de meest rare effecten van idioot veel overgeven tot bijna out gaan op pillen waar anderen schijnbaar hele leuke effecten op hebben. En ik hou er gigantische katers aan over. Van de MDMA de laatste keer was ik bijna een week uit de roulatie. Ik vind het wel best met dat spul.

Lycergic

Belezen gebruiker
barry zei:
wat ik haat is alcohol. probeer er maar eens een week mee te stoppen mensen valt je zwaarder tegen dan nicotine hoor!!

Een week geen alcohol drinken ? Zelfs een jaar zou geen probleem vormen . Nicotine daarin tege...

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Lycergic zei:
Nicotine ! Je voelt er nu eens helemaal niks van buiten een hoop slijm dat zich met de loop der tijden ophoopt ...

Nicotine voel je wel hoor als je wat binnen hebt. Maar dat sluit niet uit dat het rommel is. Véél te verslavend, als je verslaafd bent krijg je direct ook tolerantie aan nicotine, duur, stinkt, het verpest je wiet, ...

Um

Belezen gebruiker
nicotine omdat dat werkeljk geen nut heeft

en LSA omdat je beter op iets anders kunt trippen dan op zo'n half werkende dingen

de rest heeft helemaal wel leuke werkingen

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Wiet... ik krijg het niet door m'n longen, en als het me toch een keer lukt dan val ik gelijk in slaap. :mrgreen:

acidboy

Badass junkie
Marla Singer zei:
hersenspinsel zei:
barry zei:

Wat een onzin :beer:

Ik kan alcohol ook makkelijk een aantal weken laten staan! :beer:

Iedereen heeft andere verslavingen, ik zou het me moeilijk voor kunnen stellen dat je het zo moeilijk kan hebben met alcohol. Maar dat maakt het natuurlijk niet 'onzin', ontzettend vervelend is het wel natuurlijk..
Ik vond een week niet blowen eerst ook fúcking moeilijk, wat anderen weer bestempelen als ontzettend simpel. Dus het is allemaal maar relatief.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
acidboy zei:
Marla Singer zei:
hersenspinsel zei:
barry zei:

Wat een onzin :beer:

Ik kan alcohol ook makkelijk een aantal weken laten staan! :beer:

Iedereen heeft andere verslavingen, ik zou het me moeilijk voor kunnen stellen dat je het zo moeilijk kan hebben met alcohol. Maar dat maakt het natuurlijk niet 'onzin', ontzettend vervelend is het wel natuurlijk..
Ik vond een week niet blowen eerst ook fúcking moeilijk, wat anderen weer bestempelen als ontzettend simpel. Dus het is allemaal maar relatief.

Helemaal gelijk hoor, ben het met je eens! Ik heb ook niet gezegd dat het onzin is, dat was de vorige poster... Ik heb een goede vriendin die een alcoholprobleempje heeft, dus ik weet maar al te goed hoe moeilijk het kan zijn om te stoppen! Ik dronk vroeger ook veels te veel en te vaak (40 wodka's per week was heel "normaal"), kon me toen ook moeilijk voorstellen dat ik een week zonder kon. Maar ik ben uiteindelijk uit mezelf weer heel erg geminderd en dat ging me vrij goed af. Ik dacht altijd wel eens dat ik een beetje alcoholist aan het worden was, maar ik vond het gewoon opeens niet meer leuk om steeds dronken te zijn en toen werd het automatisch minder. Ik drink nu gemiddeld nog maar 4 glazen per week, netjes toch! Blijkbaar was ik minder afhankelijk van alcohol dan ik in eerste instantie altijd dacht. Ik draag denk ik gewoon niet de genen bij me, die ervoor zorgen dat je aanleg hebt om echt alcoholist te worden... (Het is wetenschappelijk bewezen dat Alcoholisme vaak een erfelijke ziekte is!)

nicolai

Wijs gebruiker
ik denk ook dat ik geen alcoholist zou kunnen worden. heb rond mijn 15e 16e altijd idioot veel gezopen tijdens het uitgaan, maar ook gewoon op feestjes en thuis enzo tijdens de vakanties. maar als dan de vakanties weer voorbij waren dronk ik maar 3 glazen eens in de 2 weken ofzo.

maar ik snap wel dat mensen echt verslaafd zouden kunnen raken aan dat spul.

en ik snap ook dat mensen echt verslaafd kunnen raak aan wiet en hasj. moet eerlijk bekennen dat ik een joint met meer tegenzin afsla dan een drankje...maar ik kan hem wel afslaan dus er is geen sprake van verslaving. ik kan makkelijk leven zonder, maar ik vind het prettiger om te leven met.

azgaza

Badass junkie
Wow erh ebben mensen op LSD als stomste drug gestemt?!?!?!? Hoe echt? Maargoed. Ik kan niet kiezen, ik vind alles dat ik gedaan heb wel leuk namelijk. Misschien is alcohol het minste omdat het laatste weerstand wegneemt als je eens flink drinkt, en dan dus meteen een week verkouden kan eindigen, wat niet echt geweldig is. Maar toch vind ik het nét te leuk om het tot stomst te benoemen.

Bovenaan