Het Spuiten & Slikken drug test request topic.

shokora

Wijs gebruiker
inderdaad DMT/5-MeO-DMT, LSA, BZP-TMFPP (Zoo7), Ketamine, mescaline (synthetisch en natuurlijk).

Dat zijn nog redelijk bekende drugs, en daarna kunnen we de research chemicals pakken:

-DOB
-ALD-52 (afgeleide van LSD)
-MDA (niet echt research chemical meer maar ok)

Meer vage stoffen weet ik op dit moment niet uit mijn hoofd. Maar half pihkal en tihkal ligt nog voor ze open. Alleen even iemand hebben die het voor ze maakt :')

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
5-MeO DPT als ze dat kunnen vinden :P

Verder erg benieuwd hoe zij zullen reageren op NN-DMT...
Ook zou ik het wel intressant vinden als ze nog eens lsd of paddo's gaan doen maar dan hogere hoeveelheden. Want een half bakje/zegeltje is niet echt representatief imo.

jcp

Bewuste gebruiker
pipoxyz zei:
zit er in heksenzalf ook geen datura ed?
.

Er zijn ook recepten waar datura gebruikt word ja, die vage heksen in die aflevering hadden een brouwseltje gemaakt met oa vliegenzwam er in en toen nicolette hoorde dat het 8 uur kon gaan duren haakte ze af.
Daarna hebben ze haar polsen ingesmeert met het goedje waardoor het maar een halfuurtje duurde..... WEAK!! :wave:

Als ze het nou net als de echte heksen via de bezemsteel vaginaal aangebracht had dan had je mij niet horen klagen :grin:

pieter-b

Wijs gebruiker
toch vond ik het wat vaag... ik had weleens over heksenzalf gelezen en als ik me niet vergis was de productie zo lastig, en kritiek, dat de meeste geestelijken die dit hanteren, het door laboratoria laten maken...
maar goed.. misschien vergis ik me wel..ff geen zin te gaan googlen.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
DMT/Meth/Mescaline/Ketamine zou ik graag nog eens zien, in die volgorde dan ook! :mrgreen:

Ook BromodragonFLY om te zien of ze niet knetterlijp worden van het lange wakker worden haha! En meth hou de come-down is, en hoe bang/enthousiast ze zullen reageren op DMT! :mrgreen:

crysis

Bewuste gebruiker
2cb..

hoorde laatst iemand zeggen dat hij het wel kon "regelen" maar voor 230per gram :confused:

nu weet ik dat je echt maar heel weinig nodig hebt maar dat is toch geen normale prijs of wel?

Ellesdee

Badass junkie
El_V zei:
2cb..

hoorde laatst iemand zeggen dat hij het wel kon "regelen" maar voor 230per gram :confused:

nu weet ik dat je echt maar heel weinig nodig hebt maar dat is toch geen normale prijs of wel?

ligt er maar net aan hoe ver je van de bron af zit :wink:

Funky Monkey

Badass junkie
DreamWeaver zei:
pipoxyz zei:
zit er in heksenzalf ook geen datura ed?

Kan wel, maar ik meende dat dat niet het geval was bij die aflevering van S&S.
In heksenzalf zit vliegenzwam je kan ook nog andere bestandsdelen toevoegen maar het is een beetje lullig om iemand een datura delerium van 3 dagen te geven :beer:

minamo

Bewuste gebruiker
hoorde laatst iemand zeggen dat hij het wel kon "regelen" maar voor 230per gram
whaha, hier kan ik het krijgen voor 50 per gram:P

OT: idd, ik wil ze ook wel eens meer lsd zien doen ^^.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
minamo zei:
hoorde laatst iemand zeggen dat hij het wel kon "regelen" maar voor 230per gram
whaha, hier kan ik het krijgen voor 50 per gram:P

OT: idd, ik wil ze ook wel eens meer lsd zien doen ^^.

50? doe je goed :) bij mij is 't iets duurder maar 230 is echt veels te duur. Zou ik niet doen, wacht gewoon tot er wat voorbij komt in kleinere hoeveelheden. Kan je eerst proberen of het wat is voor jou :wink:

nicolai

Wijs gebruiker
wil weleens een gek zien die zich waagt aan de datura zaadjes. maar denk niet dat het ooit gaat gebeuren, en dat is eigenlijk maar goed ook. verder inderdaad mescaline/peyote. ayacunogwatthee wil ik ook weleens zien.

of heroine is dat al eens gedaan?

azgaza

Badass junkie
Ik zou ketamine wel willen zien, en inderdaad een hogere dosis LSD of paddo's. En verder zou ik wel willen zien: 2c-b, 2c-t-7, 2c-i, DOB, DOI, DOC, 2c-t-2 en datura lijkt me een slecht idee.. maar wel vet om te zien natuurlijk.

nicolai

Wijs gebruiker
oh die aflevering ken ik wel ja, nu je het zo zegt. hij vond het toen te ver gaan inderdaad. was trouwens een van de betere afleveringen. maar heroine in een joint is toch niet zo gebruikelijk?

pieter-b

Wijs gebruiker
volgens mij was de impact van de LSD op hem best intens genoeg om als volwaardige ervaring te zien. Hij kon immers de VCR niet meer besturen, en dat soort technische onkunde uit ik nog niet op 100mics...

TrippyShit

Badass junkie
Nee, maar de andere manieren vond hij al te ver gaan dus koos hij voor deze optie.. Ook die ging hem uiteindelijk te ver.

Drientje

DF-koning
pipoxyz zei:
volgens mij was de impact van de LSD op hem best intens genoeg om als volwaardige ervaring te zien. Hij kon immers de VCR niet meer besturen, en dat soort technische onkunde uit ik nog niet op 100mics...

Stonie als spuiten en slikken medewerker? Dat zou vet zijn...

Agonist

Experimenterende gebruiker
Welnee, er moeten geen andere drugs worden getest! Anders komen al die onbekende soorten drugs veel te veel in de bekendheid(wil jan en alleman ze hebben) en in de media met de daarbij vaak voorkomende slechte reputatie(veroorzaakt door jan en alleman die het op tv zagen en het dus ook moesten proberen).

Laat de schaarse en onbekende drugs maar over aan de echte psychonauten en uit de media graag!

jcutter

Badass junkie
Agonist zei:
Welnee, er moeten geen andere drugs worden getest! Anders komen al die onbekende soorten drugs veel te veel in de bekendheid(wil jan en alleman ze hebben) en in de media met de daarbij vaak voorkomende slechte reputatie(veroorzaakt door jan en alleman die het op tv zagen en het dus ook moesten proberen).

Laat de schaarse en onbekende drugs maar over aan de echte psychonauten en uit de media graag!
Van mij zou er nog wel meer onderzoeken uitgevoerd mogen worden met name voor; lsd en dmt. Dat gebeurt alleen als daar geld voor is en dat gebeurt als het interessant word en dat word het als er veel ongelukken of andere onzin ermee gebeuren. Ik kan echt niet geloven dat lsd zo veilig is zoals dat hier op df <-> erowid word beweerd. Er moeten toch veel meer feiten zijn dan nu bekend is? Mja, ik hoop erop dat lsd 1 van de veiligste drug is :)

Kxtel

Experimenterende gebruiker
Allobrogez zei:
Nootmuskaat ben ik ook benieuwd naar :grin:

duurt veel te lang om een item voor tv van te maken joh!:tongueout:

Zou persoonlijk Keta of Mescaline wel s zijn uitwerking zien hebben op fil. :mrgreen:

Bovenaan