pipoxyz zei:Vliegenzwam
pipoxyz zei:zit er in heksenzalf ook geen datura ed?

.pipoxyz zei:zit er in heksenzalf ook geen datura ed?

El_V zei:2cb..
hoorde laatst iemand zeggen dat hij het wel kon "regelen" maar voor 230per gram![]()
nu weet ik dat je echt maar heel weinig nodig hebt maar dat is toch geen normale prijs of wel?
In heksenzalf zit vliegenzwam je kan ook nog andere bestandsdelen toevoegen maar het is een beetje lullig om iemand een datura delerium van 3 dagen te gevenDreamWeaver zei:pipoxyz zei:zit er in heksenzalf ook geen datura ed?
Kan wel, maar ik meende dat dat niet het geval was bij die aflevering van S&S.

whaha, hier kan ik het krijgen voor 50 per gram:Phoorde laatst iemand zeggen dat hij het wel kon "regelen" maar voor 230per gram
minamo zei:whaha, hier kan ik het krijgen voor 50 per gram:Phoorde laatst iemand zeggen dat hij het wel kon "regelen" maar voor 230per gram
OT: idd, ik wil ze ook wel eens meer lsd zien doen ^^.
TrippyShit zei:2cb, ketamine en mda wil ik wel zien.. ze heeft ayahuasca geprobeert dus dat kan er ook wel bij
nicolai zei:of heroine is dat al eens gedaan?
pipoxyz zei:volgens mij was de impact van de LSD op hem best intens genoeg om als volwaardige ervaring te zien. Hij kon immers de VCR niet meer besturen, en dat soort technische onkunde uit ik nog niet op 100mics...
Dat is niet het antwoord dat van jou verwacht word. Waar is je drion gebleven ?[SF] Safiertje zei:DMT, DOB, Ketamine, PCP, Iboga, Mescaline
Van mij zou er nog wel meer onderzoeken uitgevoerd mogen worden met name voor; lsd en dmt. Dat gebeurt alleen als daar geld voor is en dat gebeurt als het interessant word en dat word het als er veel ongelukken of andere onzin ermee gebeuren. Ik kan echt niet geloven dat lsd zo veilig is zoals dat hier op df <-> erowid word beweerd. Er moeten toch veel meer feiten zijn dan nu bekend is? Mja, ik hoop erop dat lsd 1 van de veiligste drug isAgonist zei:Welnee, er moeten geen andere drugs worden getest! Anders komen al die onbekende soorten drugs veel te veel in de bekendheid(wil jan en alleman ze hebben) en in de media met de daarbij vaak voorkomende slechte reputatie(veroorzaakt door jan en alleman die het op tv zagen en het dus ook moesten proberen).
Laat de schaarse en onbekende drugs maar over aan de echte psychonauten en uit de media graag!
Allobrogez zei:Nootmuskaat ben ik ook benieuwd naar![]()