Drientje zei:
Ja daar heb je gelijk, je moet een avond wel opbouwen. Van mij mag het beginnen met goede vette progressive, die stiekem en heel sneaky over gaat in snoeiharde full on. Ik hou niet van dark dus daar houdt het op. Ik vind het leuk als de dj de overgang tussen progressive en full on op een ongemerkte manier laat gaan. Meestal gebeurt dit niet omdat er gewoon een andere dj komt die meteen alle registers open trekt.
Ik heb veel vrienden in de Psyscene met veel dj's en sommige zijn echt master in het bespelen van het publiek. Ik heb veel bewondering voor Yucka, die beslist echt op het moment, dat hij draait, welke platen(lang leve de cd speler)hij gaat draaien. Bemmel bijvoorbeeld(acid dj) maakt van te voren een playlist omdat hij met lp's draait, en om nou je hele euvre mee te nemen als je moet draaien, nee das geen doen.
Ik heb ook een hekel aan dj's die gewoon alleen maar hun 'ding' doen en verder niet geinterreseerd zijn in het publiek. Je komt in eerste instantie voor de muziek, maar je komt toch ook om een dj te horen. Anders kun je net zo goed thuis een cd'tje opzetten...
Maar ik ga het wel horen als het zo ver is...
Nog even een kleine aanpassing op de datum het is : Zaterdag 21 en zondag 22 juni. In het allereerste bericht stond volgens mij 20 en 21...
ik zit in de belgische scene
in nederland vind ik feesten nogal kort duren en ook zeer weinig grote namen, in belgie gaat het altijd wel door tot 10.00 uur s morgesn
terwijl in belgie het heel veel feesten zijn met grote internationale namen en dat ontrbeekt jammer genoeg ook vaak in nederland, en ook weinig live acts maar vooral djs in nederland, terwijl live acts toch het meest interessant is want dan stelt iemand zijn eigen muziek voor op zijn eigen manier (hoewel je het begrip live niet moet verwarren met live als bij een rockconcert)
zo kon je de laatste maand (enkel laatste maand) in vlaanderen onder andere infected mushroom, azay syndrome, artifakt, california sunshine, afgin, sensifeel, xenomorph, fungus funk, cosmo en nog veel meer moois live zien
en over twee weken vibe tribe met een van de uitvinders van goa trance dimension 5
en twee weken later kindzadza, het tweede europese optreden van osom uit rusland, parasense, cosmosis,...
echt niet normaal
en morgen klein bosjesfeest met 300 mensen met ka sol uit zweden (suntrip records) en taiki kim uit finland, lekker tot s morgens zweven
jammer dat dat allemaal niet zo gaat in nederland, maar jullie hebben dan wel meer acid en tekno feesten
jammer dat dat allemaal niet zo gaat in nederland
oja, en eind juni juno reactor
en daar tussen nog gataka, shiva joerg, switch, u-recken, ...heel israel draait in belgie