Het 'Ik heb zin in een joint!' topic

Heb jij zin in een joint?

• Ja

Stemmen: 1 20,0%
  • Ja, ONTZETTEND!

Stemmen: 4 80,0%
  • Nee

Stemmen: 0 0,0%
  • Nee, moet er niet aan denken!

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    5

BacingsPen

Badass junkie
Aangezien ik regelmatig zin heb in een joint (en jullie denk ik ook?) en daar ook vaak verschillende redenen toe zijn dacht ik dat deze topic geen kwaad kon!

Heb nu vanaf vrijdag niet geblowd, en begin echt al weer heel erg zin te krijgen! Wat ik heel gek vind, is dat ik vaak wel heeeeeeeel erg zin heb in een joint maar niet in spacecake. Het lijkt wel alsof het roken van een joint toch iets verslavender is dan het eten van wiet maja...

Owja en als ik zin heb in een joint krijg ik vaak het idee om loze topics als deze te maken!

Obsessed

Belezen gebruiker
Heb al een paar weken zin in een lekkere joint. Probleme is dat k geen geld heb :grin: Anders zat k hier nu lekker chill

spacekonijn

Badass junkie
Obsessed zei:
Heb al een paar weken zin in een lekkere joint. Probleme is dat k geen geld heb :grin: Anders zat k hier nu lekker chill
das toch mooi , blow je tenminste niet zoveel.
hier blowen gewoon teveel mensen om me heen om niet te blowen dat werkt niet ( veel vrienden hebben geoogst)

nouja ik ga een joint roken :stoned:

michielxboxer

Belezen gebruiker
haha nee ik heb wel genoeg gehad zo..., ik het trouwens een nieuwe ultieme tip voor als je stoned bent:
Je komt thuis, helemaal wappie natuurlijk,
Je moeder zegt gelijk: Wat zien je ogen er raar uit!?
Jij zegt: ja mam ik heb uren gefietst en in de regen begon mijn gel uit te lopen en dat liep in mijn ogen. Ik ben echt zo moe heb een half uur gefietst met tegenwint blablalba en ze geloven het gelijk...,

lutz

BacingsPen

Badass junkie
^ mijn vader niet, maar wel een goede smoes voor ouders die zelf niet blowen/geblowd hebben!

Enneh, ja hoor, ik heb weer zin in een joint!

Heb me gisteren weer ontzettend intelligent gevoeld erdoor! En vandaag ook nog! Alleen, wil ik dat houden, dan moet ik niet weer elke dag gaan blowen! :P

matthijs

Badass junkie
michielxboxer zei:
haha nee ik heb wel genoeg gehad zo..., ik het trouwens een nieuwe ultieme tip voor als je stoned bent:
Je komt thuis, helemaal wappie natuurlijk,
Je moeder zegt gelijk: Wat zien je ogen er raar uit!?
Jij zegt: ja mam ik heb uren gefietst en in de regen begon mijn gel uit te lopen en dat liep in mijn ogen. Ik ben echt zo moe heb een half uur gefietst met tegenwint blablalba en ze geloven het gelijk...,

lutz
Oeh, das wel een hele goede, kut alleen dat ik geen gel in mijn haar doe :rolleyes: :(

shakes

Belezen gebruiker
Jaren lang geblowed maar sinds een jaar of anderhalf vind ik het maar niks, geef mij maar een goeie lijn sos.

icftheycallme

Experimenterende gebruiker
ik heb er aleen zin in als ik al wat gedronken heb en vrienden rollen er opeens een... hohohoho dan vraag ik met plezier "pas me de genots knots eens" :grin: lol

BacingsPen

Badass junkie
Is dat op tv? Ik heb d'r toch ook maar weer 1 gerookt :rolleyes:
Moet zeggen dat ik daar erg blij om ben haha

Alleen, je wordt er zo into Mariah Carey van :flushed:

Emo

Bewuste gebruiker
zou k ut niet doen :wink:
licht knetters kan nog wel soms
daarmee heb ik een keer een 6 gehaald voor adrijkskunde of dat was gewoon geluk :grin:

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb er ook wel trek in. Maar moet werken aan een presentatie. Naja als die achter de rug is dan ga ik het wel 'vieren' :)

BacingsPen

Badass junkie
:) Dat doe ik ook altijd haha! Is wel leuk, want hierdoor sta je bij heel veel meer dingen stil :)

Wel jammer dat ik iedere avond stil sta bij het feit dat een jointje roken goed samen gaat met lekker luieren en daarna slapen :rolleyes:

platypus

Belezen gebruiker
heb ook tentamenweek :flushed:
dus NIET blowen!!! leren, maarja, dat schiet ook weer niet op, grr

lekker sjekkie dan maar :smoke:

platypus

Belezen gebruiker
SpacingBen zei:
gewoon doorblowen :wink:

mmm, ben ziek, een jointje heb ik dus niet echt trek in...

normaal gesproken als ik een beetje ziek ben en een jointje rook voel ik me meteen weer beter... mijn eigen placebo medicijn :hearteyes:

BacingsPen

Badass junkie
klopt ook! Heb eerst een wiettheetje gezet maar die werkte niet zo heel goed! Jointje heeft het wel goed gedaan :)

Voelde me idd een stuk beter, en na de wietthee in combinatie met een speciale kruiden thee viel ik gisteren om 9 uur al in slaap!

Ben nu ook een stuk minder moe+ziek...

Maja alsnog niet lekker, jointje roken maar weer dan?

Emo

Bewuste gebruiker
ok ik kom zow wel ff langs dan ben :wink:
maar blowen als je ziek bent kan soms goed vallen bij mij soms ook niet :cry:

Jeller

Badass junkie
als je ziek bent en je blowt zit je 3x zo snel scheef.. zlefde met alcohol trouwens.. trouwens na al dit joint gepraat krijg ik er wel zin in.. maar ik was zowat ongeveer gestopt en ik ga proberen niet te blowen tot na de examens nu

Emo

Bewuste gebruiker
ja het sneeuwt t is glad... kben al een keer verkleumd (met de ochtendkrant lopen) ik vind het wel leuk geweest hoor :P

Mac...

Badass junkie
Nee vandaag geen joint voor Mac...
Mac... gaat weer ouderwets zuipen. Zal ook vast wel weer een update komen morgen in mijn schijttopic.

*off-topic*
Heb er trouwens echt zin in. Moet nog gaan sneeuwen hier, zou iig deze kant op komen. Denk dat we nog wel wat lol gaan hebben in de sneeuw :grin:

BacingsPen

Badass junkie
hahah man, jullie waren er net gisteren en jullie waren al weer vertrokken!

Ries en ik hebben met z'n 2en alsnog een geweldige nacht gehad in de sneeuw :grin: :stoned:

Emo

Bewuste gebruiker
jaa,, het was koud :cry:
maar op weg naar huis kwam ik frank nog tegen
dus daar heb ik ook maar een hasj jointje mee gerookt :)

Bovenaan