Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Frog83 zei:Thunderspace zei:Dus wat ik begrijp uit dit topic is datje gewoon Valium bij de kruidvat kunt kopen ?
Zat er al een tijdje over te denken om eens te proberen maar kan er niet aankomen. Maar als het bij de kruidvat gewoon te koop is lijkt het me het proberen waard![]()
meen je dat echt dat je geloofd dat dat kan? zou mooi wezen als dat zo zou zijn.
benzodiazepines (benzo's afgekort) is strikt op recept of via het iligale circuit te krijgen.
Benso's bij de kruidvatthe idea
dan zal beetje half Nederland verslaafd zijn wel of meer als dat zo was.
Maar goed ik hoop dat je een grap maakte , zo niet de extra info anders kan je die als ongelezen beschouwen![]()
salvation zei:Is het een probleem om temazepam van een paar maanden over datum te nemen?
maar ik moet zeggen dat ze nog gemiddeld /goed werkten.....wel duidelijk minder sterk dan de nog niet ''bedorven''.....kijk maar wat je er mee doet!In dit topic wil ik graag, het liefst op een gestructureerde manier informatie geven over verschillende benzo's, vooral gebaseerd op eigen ervaringen, e.v.t. gecombineerd met informatie van internet. Ik gebruik ze zelf erg veel en vind ze geweldig... Daarom lijkt me dit een interessant topic voor mensen die er niet veel over weten.
HoiSpor zei:^wat een betoogkijk het is heel simpel: niet autorijden als je ze op hebt !! Net zoals je dat niet mag met alcohol, of 2 joints per dag for that matter.
Sorry maar vind het een beetje vreemd, kijk ik heb persoonlijk 1001 redenen om alcohol te haten, maar geen van die 1001 is "omdat je erna niet meer mag autorijden".

het is echt tyfuszooi, net als alle drugs als je er niet mee om kan gaanjimi zei:het is echt tyfuszooi, net als antidepressiva en dat soort dingen.
Spor zei:het is echt tyfuszooi, net als alle drugs als je er niet mee om kan gaanjimi zei:het is echt tyfuszooi, net als antidepressiva en dat soort dingen.
ik snap niet waarom jullie dit gewoon recreatief doen.
Spor zei:het is echt tyfuszooi, net als alle drugs als je er niet mee om kan gaanjimi zei:het is echt tyfuszooi, net als antidepressiva en dat soort dingen.
jimi zei:Spor zei:het is echt tyfuszooi, net als alle drugs als je er niet mee om kan gaanjimi zei:het is echt tyfuszooi, net als antidepressiva en dat soort dingen.
klopt, klopt.
maar alsnog begrijp ik het niet.
je valt er alleen maar in slaap van? wat vinden jullie er fijn aan om het te gebruiken dan?
vechten tegen de slaap?
jimi zei:Spor zei:het is echt tyfuszooi, net als alle drugs als je er niet mee om kan gaanjimi zei:het is echt tyfuszooi, net als antidepressiva en dat soort dingen.
klopt, klopt.
je valt er alleen maar in slaap van? wat vinden jullie er fijn aan om het te gebruiken dan?
vechten tegen de slaap?
klopt, klopt.
vechten tegen de slaap?
systemready zei:jimi, ik gebruik benzo's omdat ik het effect ervan lekker en relaxed vin. Na een heftige paniekaanval na thc en alcohol-gebruik ben ik benzo's gaan gebruiken. 9,5 mg Lorazepam en ik voel me net als iemand met een flink aantal borrels op![]()
Carlitos zei:Hoop harder als flunitrazepam want daar kan ik ook al 6 mg nemen en ik blijf nog wakker ..

Carlitos zei:Net ff een flunitrazepam gegeven aan iemand die nog nooit een benzodiazepine heeft genomen.
Gezegd dat het niet moeilijk is om wakker te blijven,kijken wat ie vanaafvond op msn zegt :P

Carlitos zei:Carlitos zei:Net ff een flunitrazepam gegeven aan iemand die nog nooit een benzodiazepine heeft genomen.
Gezegd dat het niet moeilijk is om wakker te blijven,kijken wat ie vanaafvond op msn zegt :P
LOL
Hij is 1 uur wakker gebleven,16 uur geslapen![]()
Carlitos zei:Sommige liggen gauw plat van 2,5 mg lorazepam,ik neem 10 mg voor een 'zwaar gesprek' waarin ik trouwens recht had om verward over te komen.
Juiste voorbeeld ben ik niet dus daarin![]()
athoc zei:Je bent een echte patser hoor junkie!! proficiat.