Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
yeti zei:Mindgamer zei:Ik ga voortaan ook mijn vriendinnen pillen voeren, zodat ze eens wat minder gaan zeiken
had het geen bezwaar gevonden als ze tijdens het sexen in de badkamer letterlijk over me heen gezeikt had. een man moet immers offers laten voor zijn chicky... maar dat geram met flessen, spiegels en stoelpoten op mijn kop ging te ver. overigens gooide ze ook wel eens met messen en scharen in mijn richting.vermoed dat ze zo paniekaanvallen probeerde te beteugelen en die worden standaard behandeld met benzo's. zei haar dat ze professionele hulp nodig had maar ze weigerde naar de dokter te gaan. wat rest er dan anders dan zelf maar de huisarts te gaan uithangen mijn beste Speeseend?? Dankzij de librium hebben we nog 2 relaxte maanden samen gehad. :P iets te relaxed naar mijn mening want ze werd door de chloordiazepoxide te passief om alle hoofdstukken uit de Kama Sutra met me na te spelen. tsja en bij zo'n linke toestand ga je iemand ook weer niet horny maken met sosa.
![]()

Spor zei:Er staat in de bijsluiter wel dat je ze éigenlijk niet langer als 2 weken mag gebruiken, maar dat wil niet zeggen dat ze ook niet langer worden voorgeschreven.
acidboy zei:Maar ik zou het persoonlijk niet doen als ik arts was... en ik ken zeker een aantal artsen die daar precies hetzelfde over denken.

spor zei:Tegenwoordig gebruik ik ze slechts nog sporadisch, maar heb altijd wel wat in huis, en als ik "ver weg" ga, ook meestal wel wat op zak, want een paniekaanval kan in een klein hoekje zitten.
speeseend zei:spor zei:Tegenwoordig gebruik ik ze slechts nog sporadisch, maar heb altijd wel wat in huis, en als ik "ver weg" ga, ook meestal wel wat op zak, want een paniekaanval kan in een klein hoekje zitten.
Ik ben altijd bepakt en bezakt met Benzo's en Opiaten. Dat gevoel van "veiligheid", daar draait het eigenlijk om, voor mij. niet om ze werkelijk onderweg te gebruiken. Soms gebruik ik wel eens een Seresta'tje of Valiumpje voor belangrijke gesprekken, maar verder nooit.
Overigens zit ik nu op ongeveer vijf mg. Diazepam per dag. Het afbouwen gaat langzaam, maar zeker! Ik krijg nu die witte Diazepam van twee mg. dat maakt het doseren gemakkelijker. Helaas blijft de Buprenorfine al een tijdje steken op twee mg.
Groetjes,
Eend
Crossfires zei:Ik denk veel en snel, het grote nadeel is dat ik dit soms niet stop kan zetten en maar door blijf malen.
voordeel van benzo's is dat je weet wat je krijgt, want het zit in de verpakking, in die zin geen risico dus.
quotethemadraven zei:voordeel van benzo's is dat je weet wat je krijgt, want het zit in de verpakking, in die zin geen risico dus.
Ahum? Alsof er geen namaak benzo's in omloop zijn?.
JUIST op de zwarte markt moet je supervoorzichtig zijn met benzo's.
Ietwat handige jongen laat ze binnenkomen per 10 000 uit Pakistan of de Philipijnen.
Slimmer is ze per container kopen inTaiwan, weet je dan echt wel wat er in die blister zit?
Je kan ze per container invoeren en je kan zelfs kiezen in welke verpakking.
A_J_ zei:Ode aan de man/vrouw die dat spul heeft uitgevonden!
A_J_ zei:Hola leute,...