het groote drum N bass - topic

Jeller

Badass junkie
mja ik ben hypocriet bezig hoor :grin:.. ik ben dan gewoon alcohol en/of lsd-scheef :tongueout: en kan niet tegen te veel pillen-scheef.. die zijn niet grappig in hun scheefheid en de andere scheverds wel :tongueout:

Mindless1985

Badass junkie
Je had die vriend van matthijs moeten zien :P Telkens naar meisjes toe lopen, irritant doen, zichzelf met 3 anderen in de lift opsluiten en er niet meer uit kunnen, was echt te grappig :P

Jeller

Badass junkie
je had mijn maat op psylence moeten zien!
-vragen waar zijn mdma was, hij dacht hem kwijt te zijn, maar had hem ingeslikt
-neuten dat zijn pizza maar niet toekwam terwijl hij em al had opgegeten..
-in de auto kruipen via de ruit en er niet meer uitgeraken
-complete wartaal uitslaan zoals: paling int groen!, kom gaan we zeehondjes gaan doodslaan!
enzovoort :grin:

flashkop

Bewuste gebruiker
-dj clipz: biziness; kung fu; supa ugly; warhead; number one
-black sun empire: smoke; breach sure; mars; the sun; arrakis; b negative ; hideous
-sub focus: flamenco; citizen kane; x-ray; SWAMP THING; acid test airplane
-dj zinc: go dj;
-ed rush: optical
-aphrodite: twilight
-pendulum: masochist, toxic shock, still gray, painkiller, slam
-roni size: bite the bullet,
-noisia: brainsticht, facade, infection, massade, monster, vanishing point, meditation
-dj raydein 'heavy mix' met pendulum andy c enzo, goed setje
zal binnekort link posten voor setjes

En dat zijn er nog maar een paar die ik nu opt moment zag staan, mijn playlist is eindeloos lang...

ps starwarz was AAAAAAAF, black sun empire rocked da place en die dervoor ook gast, alleen de weg trug was wel kut op den trein, der zat zone gast kei irritant te doen en die begon liekes te zinge van aan de oooooverkaaaant enzo en dan hemme wy der nog massas ambras me gehad, maar toch bangelijk feesjte volgende keer XL

Osi`

Bewuste gebruiker
drum n bass, jungle, breakbeat is de SHIT!
Echt geniale genres ^^, luister er vaak naar ask keistoned ben, dan is da echt ubeeeeeeeeeeeeeeeeeer chill

Imke

Badass junkie
flashkop zei:
ps starwarz was AAAAAAAF, black sun empire rocked da place en die dervoor ook gast, alleen de weg trug was wel kut op den trein, der zat zone gast kei irritant te doen en die begon liekes te zinge van aan de oooooverkaaaant enzo en dan hemme wy der nog massas ambras me gehad, maar toch bangelijk feesjte volgende keer XL

Starwarz was kut.

flashkop

Bewuste gebruiker
Julie kunnen zeggen wat jullie willen, mijn maten en ik vonden het super, het was al de derde keer voor mij en vond het nog steed super.
Waarom vonden jullie het dan kut?

Imke

Badass junkie
Weer te veel volk, te veel verkeerde mensen en de sfeer gaat iedere keer maar achteruit.

flashkop

Bewuste gebruiker
ja da wel ma wij stonde me iedereen da wij kende vanvoor rechts aan die boxe, en dan is da zowiezo wel chill e :wink:
Maar jah da volk da der ni moet zen is wel minder altijd, maar da begint meer en meer te worre op feesjes e, is echt spijtig.
Die chillroom da was trouwens echt wel een overdreve dampkot ze :tongueout:

023User

Belezen gebruiker
Weet niet of je het echt onder d&b verstaat maar voor mij ;

Ganja kru - Magic

Echt een te trippend nummer! :hearteyes:

flashkop

Bewuste gebruiker
Bedoel je niet deze, corrupt souls - DROPZONE, check
http://users.telenet.be/mr.g-unit => daar staat die tussen, veel mensen verwarren hem met block control omdat die in bijna alle mixen wordt gemixed met block control, block control zelf is uiteraard ook fatte schijf

J0rrit

Badass junkie
bijna alles van black sun empire eigenlijk, dit is echt een relaxte band.

***mars
driving insane
masquerade
potemkin
rawthang
rawthang-scorned
stone faces
mutationz 2
winter war
B negative

en natuurlijk deze ( Die moet je hebben als drum & bass liefhebber )
pendulum vs The freestylers - painkiller

Dromer

Newbie
Venetian Snares: Hajnal
is m'n lievelings nr
Eigelijk breakcore maar het begin (vanaf 3:34) kan wel door voor dnb

Weet iemand of er in Groningen nog eens een dnb feestje is?

matthijs

Badass junkie
Binnenkort is er in simplon een vet feestje.
Misschien ben je op machtig of op nieuw vuil geweest in simplon?
Deze 2 organisaties (machtig is btw van noisia) gaan, ik dacht, 10 maart, samen een feest organiseren. Geweldige line-up. Noisia komt natuurlijk (komt altijd in groningen) phase komt geloof ik en nog wat meer grote namen.

Dromer

Newbie
Leuk om te horen! zegt me eigelijk niks machtig of nieuw vuil. Maar vet ik ga dr wel heen dan.. jij ook? Ik ben vorig jaar met koninginnedag naar een dnb party in simplon geweest was leuk behalve dan dat m'n vriendin dr uit werd geschopt hehe.

Dags

Bewuste gebruiker
wie was er in het patronaat afgelopen vrijdag?
Jezus wat ene vet feestje alleen geen idee meer wat ik van de muziek vond, volgens m'n vriendin was het erg vet,ik vond vooral iedereen die aanwezig was heel tof :hearteyes:

matthijs

Badass junkie
Dromer zei:
Leuk om te horen! zegt me eigelijk niks machtig of nieuw vuil. Maar vet ik ga dr wel heen dan.. jij ook? Ik ben vorig jaar met koninginnedag naar een dnb party in simplon geweest was leuk behalve dan dat m'n vriendin dr uit werd geschopt hehe.

Maakte een foutje, sorry. Het is Machtig, samen met One Off... andere organisatie.
Ik ben d'r sowieso!

denito

Belezen gebruiker
hehe , the one and only denito lijsje :

- Zinc - Creeper (feat. MC Dynamite)
- Renegade - Terrorist
- Pendulum - Blood Sugar
- Pendulum & DJ Fresh - Baron - The Shakedown
- pendulum - the terminal

kzal er regelmatig wa poste ook wa onbekende :tongueout:

Fauni

Newbie
Een paar jaar geleden was het altijd uitkijken naar de volgende Blackout in Tivoli, Utrecht. Er zaten een paar hele vette bij, zoals iemand anders al zei DJ Fresh en Dieselboy, maar ook Grooverider was gruwelijk kan ik mij herinneren. Tegenwoordig luister ik nooit meer DnB, en voel ik de drang ook niet meer om naar de feesten te gaan. De laatste Drum and Bass die ik geluisterd heb was het compilatie album The Human Resource van Dieselboy.
Die vond ik dan weer wel heel erg vet

Solidius

Badass junkie
^ Ditto (staat ook al in het feesten & partijen topic btw)

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Gezellig! :grin:

Ik kom ongeveer met een man of 3-4, ook 2 (hele luie) DF'rs dertussen.

Ik sta ongeveer rechtsachter (vanuit het midden naar het podium kijkend)

Met een iets mannelijkere versie van dit T-shirt aan :P

Kon geen goede plaatjes vinden :(
Je ziet me vanzelf :stoned:

Bovenaan