Het furliefd topic!

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Meld hier hoe ontzettend blij je bent met je vriend/vriendinnetje/scharrel/schaap! Want liefde is mooi en dat moet gevierd worden en en en. Ja! :hearteyes:

Ik heb een filmpje gemaakt voor mijn schatje met herinneringen van toen tot nu:

[youtube]eu25Ug-WJ2g[/youtube]

[/overly slijmerig gerant]

Beanhead

Badass junkie
Zo tot over men oren verliefd, als ik haar zie krijg ik het al snel warm en een blos komt op men wangen, ik voel me goed als ik met haar praat ik voel me geweldig als ik haar in de ogen kijk.

Hihi :hearteyes:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Aanstaande 15 maart kennen mijn lief en ik elkaar exact 4 jaar en stappen we samen in het huwelijksbootje. Na 4 jaar heb ik nog steeds verliefde gevoelens voor mijn heerlijke heerlijkheid!! :hearteyes:

Lieve Boris IK HOU ZOVEEL VAN JOU!!!

SperSIZEboon

Badass junkie
Marla Singer zei:
Aanstaande 15 maart kennen mijn lief en ik elkaar exact 4 jaar en stappen we samen in het huwelijksbootje. Na 4 jaar heb ik nog steeds verliefde gevoelens voor mijn heerlijke heerlijkheid!! :hearteyes:

15 maart mooie datum! dan hebben Gina en ik ook verkering gekregen :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

nog steeds super verliefd :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
SperSIZEboon zei:
Marla Singer zei:

15 maart mooie datum! dan hebben Gina en ik ook verkering gekregen :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

nog steeds super verliefd :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Ja dat zei je al eens eerder! :) Echt toevallig! Boris en ik staan op het punt om een kindje te krijgen en te trouwen, dus zo zie je maar wat deze "magische" datum allemaal nog in petto kan hebben...!! :wink:

:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Drientje

DF-koning
Op mezelf een beetje, en op het leven. Op alle andere mensen en tegelijk kan ik ze soms wel slaan.

Ik ben verliefd op de natuur, op konijntjes, poesjes, vrouwen in het algemeen, ouderwetse lantaarnpalen, houten stoelen, glazen mokken, purol, bruin brood, en op candyflippen. Snoepjes, chocolade en heerlijke pastasaus.

Er is zoveel om van te houden en gevoelens voor te koesteren. :hearteyes:

Drientje

DF-koning
Ik een klein beetje. Al een tijdje maar steeds als ik hem zie denk ik damn, hij blijft ook gewoon net zo leuk.

Elohtibbar

Badass junkie
Drientje zei:
Ik ben verliefd op de natuur, op konijntjes

:hearteyes:

En konijntjes zijn ook verliefd op knuffelbare, heerlijk directe, attente, gulle en openminded Doortjes :grin:

Naast het feit dat ik enorm veel van ragnarok hou heb ik ook nog wel een aardig waslijstje... Ik ben verliefd op vergeelde boeken, oude prenten, rommelmarktjes, kringloopwinkels, dennebossen, heidevelden, lieve oude opaatjes (platonische liefde dan hè), wereldliteratuur, fantasie, sprookjes, donkerhouten meubels, bibliotheken, excentrieke geniale geleerden, (kunst)voorwerpen met historie, reizen, Britse humor... En zo kan ik nog wel even doorgaan. :grin:

Andrew

Badass junkie
ik ben alleen verliefd op mijn vriendin de rest van de dingen die ik erg leuk vind zijn gewoon.. ja.. erg leuk!

Deranged

Badass junkie

Ik ben verliefd op Sting en hij ook wel een beetje op mij.

Axxess

Bewuste gebruiker
Angelic zei:
Ik ben ook verliefd!!!

Op de lente! :hearteyes:

Eindelijk een lekkere dag vandaag!!!! :grin:

*bouncebounce*
Juist! snuif de heerlijke lentelucht met kilo's zonder snuifbuis regelrecht mn gok in!

Za-lig!

iSmokex

Bewuste gebruiker
Momenteel niet, maar er mag van mij wel weer een lekkerding (met goed karakter natuurlijk) m'n leven in lopen :P

iSmokex

Bewuste gebruiker
@ Dubz Ik woon in de derde struik rechts :flushed:

@ Drientje Yes I am, thanks! Iedereen gaat er maar van uit dat ik een man ben haha :P

pascal828

Badass junkie
Ismokex klinkt zo mannelijk.
Ik had de foto gezien, dus ik wist het.
Met mij was het voorheen ook onduidelijk, maar uiteindelijk weten mensen het wel.

iSmokex

Bewuste gebruiker
Ja dat dacht ik al, maar was een beetje inspiratieloos voor mn naam. Maarja ik dacht dat het x'je aan het eind wel mn vrouwelijkheid over zou brengen, maar helaas :P haha

Ot:
Nee nog steeds niet.

pascal828

Badass junkie
Het ging over verliefd hier, dat was ik vergeten.
Maar al een lange tijd helemaal niet echt leuks voorbij zien komen.

Dopezilla

Badass junkie
Het is lang geleden dat ik echt goed verliefd ben geweest. Hopelijk brengt de lente weer moois. En anders zal ik mij tevreden stellen met wat mdma kristalletjes. :grin:

Vier uurtjes verliefd op alles en iedereen! :hearteyes:

Olle

BacingsPen

Badass junkie
I'll be god damm, im in love! Net nu ik het zeker wist, alle vrouwen gaan vreemd wanneer ze maar willen/hen dat uitkomt dacht ik nooit meer verliefd te kunnen worden, SHIT!!!!!!!

I was wrong, wetend/vermoedend dat dit meisje nog populairder is dan mn ex, die wel 5 vriendjes had, it already happened!

Deze keer hou ik dan ook zelf gewoon mn ogen open, want met die gekte in mn kop door is er van mn ''verlegen'' persoonlijkheidstrekje niet veel meer over...

En niet te vergeten, de positieve wisselwerking van energie die er nu gaande is, enkel en alleen door.... haar. You got to love her :wink:

Vigilante

Wijs gebruiker
Dopezilla zei:
Het is lang geleden dat ik echt goed verliefd ben geweest. Hopelijk brengt de lente weer moois. En anders zal ik mij tevreden stellen met wat mdma kristalletjes. :grin:

Olle

Probeer anders eens 3 maanden zonder drugs om erachter te komen dat dat ook nog kan en kom er dan achter dat echte verliefdheid niet met drugs te benaderen is.

Of is dit nu iets te? :P

BacingsPen

Badass junkie
Vigilante zei:
Dopezilla zei:

Olle

Probeer anders eens 3 maanden zonder drugs om erachter te komen dat dat ook nog kan en kom er dan achter dat echte verliefdheid niet met drugs te benaderen is.

Of is dit nu iets te? :P

verliefdheid is naar mijn idee een chemisch proces van het menselijke lichaam... dus hoe wil je verliefdheid beoordelen op ''echtheid'' ?! :confused:

whyme

Belezen gebruiker
Hoppa, ineens uit het niets, na dr zeker 2 maanden niet te hebben gesproken.. Apart, maar wel lief & leuk :grin:

Beanhead

Badass junkie
WFL begreep me niet zo goed.

Maar ik hou van die extreem kleurrijke, andersgeklede, whatyamacallit tekno meiden :hearteyes: . Zou 'r alleen niet aan durven beginnen, achja furliefd zijn hoeftn iemand te wete :hearteyes:

Bovenaan