HET feest van 2009?

Dubz

Bewuste gebruiker
Dour festival in Belgie.

Vier dagen en nachten feest, drugs, muziek, en leuke belgische meisjes.

Wonderland

Belezen gebruiker
STRP :hearteyes:

Eerste feestje met MDMA, waarbij het leek dat het voor elkaar gemaakt was. De muziek, de sfeer, de mensen en de kunst. Ik kan niet wachten tot de volgende editie..

Dopezilla

Badass junkie
Roadburn is niet echt een feest, maar het was wel HET festival van 2009, en Summer Darkness heeft ook een flinke indruk achtergelaten op me.

Daarnaast vond ik PRSPCT XL 10 en Multisound ook zeer indrukwekkend.

Wat ik eerder het jaar heb uitgespookt was allemaal wel leuk, maar niet echt overweldigend.

Roadburn steekt er met kop en schouders bovenuit.

Olle

Beanhead

Badass junkie
Hmm... Reggae geel was zeer leuk, Osdorp posse @ Breda was te gek... Ach ik weet niet er zijn zoveel geweldige feesjes geweest. :)

Elohtibbar

Badass junkie
Beste feest: Decibel! :hearteyes:

Leukste/gezelligste feest was Awakenings (2 oktober), maar dat kwam doordat ik knetterwaus was. Dat telt dus niet helemaal.

Lauu

Badass junkie
Rabbithole zei:
Was je er niet? :( Ach, ik heb DefQon.1 en X-Qlusive Holland gemist, dat vind ik ook vreselijk.

Nee was er niet :(

Nou je het zegt...XQ: Holland was echt meesterlijk, ff veranderen bovenin :grin: Decibel is zoveel beter als Defqon :rock: Had liever naar Decibel gewilt eigenlijk :(

Lauu

Badass junkie
Rabbithole zei:
Ik vind DefQon en Decibel altijd wel redelijk vergelijkbaar. :) Nou, Decibel misschien íetsje beter.

Decibel heeft een zwaar minder commerciele sfeer vind ik :) En altijd een betere Early line up :mrgreen:

Elohtibbar

Badass junkie
Ja het was altijd iets minder commercieel, maar dat wordt ook steeds minder. :( Het heeft toch altijd iets extra's, heb ook het idee dat het meer om de muziek draait dan om de aankleding. Line up is meestal verrassender en ik vind de Beekse Bergen een betere locatie dan Almere Strand. :)

ragnarok

Wijs gebruiker
Outdoor: Decibel (in mijn ogen altijd beterdan Defqon)

Indoor: XQ Holland (alles klopte aan die avond, sfeer,aankleding,muziek)

Lauu

Badass junkie
ragnarok zei:
Indoor: XQ Holland (alles klopte aan die avond, sfeer,aankleding,muziek)

Idd echt niet normaal, dacht dat het niet meer mogelijk was met indoor q-dance feesten maar dit was uitzonderlijk!

Rabbithole zei:
Line up is meestal verrassender en ik vind de Beekse Bergen een betere locatie dan Almere Strand. :)

Bij Decibel zitten ook vaak iets minder bekende artiesten niet altijd hetzelfde plaatje zoals met Q-dance feesten :) dat maakt veel verschil

ragnarok

Wijs gebruiker
Lauu zei:
Idd echt niet normaal, dacht dat het niet meer mogelijk was met indoor q-dance feesten maar dit was uitzonderlijk!

Ja en alle feestjes erna vallen dus des te harder tegen qua de meeste van die dingen :wink:

Bij Decibel zitten ook vaak iets minder bekende artiesten niet altijd hetzelfde plaatje zoals met Q-dance feesten :) dat maakt veel verschil

Ik heb ook altijd het idee dat ze bij defqon op safe spelen, terwijl ze het makkelijk uitverkopen.. en dat het bij decibel idd toch ook soms iets meer experimenteren is met nieuwe jongens of speciale combinaties van artiesten

ragnarok

Wijs gebruiker
Rabbithole zei:
:cry:

ik was er niet bij.. :(

Nee maar ik heb toch ook tegen jou gezegd dat het heel erg stom was :grin: dus je hoeft je niet achtergesteld te voelen want jij hebt ook leuke dingen gedaan waar wij niet bij waren :P

Seatbelt

Belezen gebruiker
Ben maar naar eentje geweest :cry:
Dat was dus Army Of Hardcore,
Volgend jaar de keus uit:
Army of Hardcore
Masters Of Hardcore
Army Of Hardcore
Masters of Hardcore

Jep ik zal ze beiden tweemaal met een bezoek vereren :grin:

Lauu

Badass junkie
Rabbithole zei:
Laat me raden, een kussengevecht met jou in je ondergoed zeker? :grin:

niet iedereen krijgt mij te zien in lingerie, wees vereerd :wink: Jij dan ook in ondergoed he :rock:

of in Skipakken :grin:

Elohtibbar

Badass junkie
Lauu zei:
Rabbithole zei:
Laat me raden, een kussengevecht met jou in je ondergoed zeker? :grin:

niet iedereen krijgt mij te zien in lingerie, wees vereerd :wink: Jij dan ook in ondergoed he :rock:

of in Skipakken :grin:

Sexy, kun je lekker hard tegen elkaar aan beuken :grin:

Vrouwen die een kussengevecht in hun ondergoed houden, da's toch zo'n fantasie waarvan alle mannen (tegen beter weten in) hopen dat alle vrouwen dat stiekem doen? Net als dat ze zouden willen dat vrouwen elkaar leren zoenen enzo. :tearsofjoy:

sjaak herremans

Bewuste gebruiker
ragnarok zei:
Rabbithole zei:
Net als dat ze zouden willen dat vrouwen elkaar leren zoenen enzo. :tearsofjoy:

weer een van mijn dromen naar de maan :(

Elohtibbar

Badass junkie
Nee hoor jongens... Ik zoen altijd met mijn vriendinnen, en we hebben nog wekelijks kussengevechten samen in ons ondergoed!

Bovenaan