Het CDA & Drugs

davie

Wijs gebruiker
En dit is nu een democratie. Onze volksvertegenwoordiging. Het hoeft niet zo te zijn dat je het eens bent met het CDA. Beetje vreemd als iedere partij dezelfde mening erop na zou houden.

Het CDA pleit namelijk voor dit soort zaken. Lees daarom hun partijprogramma. Er zijn namelijk in deze maatschappij veel mensen die de aktie's van het CDA steunen.

Een brief sturen heeft weinig nut. Stem gewoon niet op hun. Dat is alles. Richt een clubje op met als doel niet op CDA stemmen. Maak een e-mail en stuur die aan iedere drugs gebruiker rond met het verzoek om niet op CDA te gaan stemmen. Dat zal mijn inziens meer effect hebben dan hun op een andere gedachte proberen te krijgen.

Als ik nu tegen je zeg; stop direct met drugs. Zou je dat dan doen? Waarom zouden zij dan anders erover gaan denken. Dat is gewoon hun standpunt. 'coffeeshops moeten weg en softdrugs verboden worden' Het lijkt mij overduidelijk. Onderbouwing is enkel subjectief.

Dissonant

Bewuste gebruiker
Hij mag toch uitleg vragen over hoe ze de onvermijdelijke problemen die erop zullen volgen aanpakken? Ik vind het wel een interessante vraag.

davie

Wijs gebruiker
Ik zeg niet dat het een slechte aktie is, ik vind het eigenlijk ook best een interessante vraag. Maar wel een beetje vreemd. Elke partij heeft een andere mening.

Maar ik weet zeker dat de shops niet zullen verdwijnen, maar dat het beleidt zal worden aangescherpt. Er zitten nog teveel blowers in de Kamer zodat er voldoende tegengas zal zijn. CDA maakt nu gewoon gebruik van de media aandacht omtrent paddo's voor publiciteit. Ze proberen gewoon stemmen te winnen. Maak je geen zorgen om gevolgen. Drugs komen en gaan, maar uiteindelijk zal het altijd blijven op straat of in de shops.

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Goede voorlichting over drugsgebruik is belangrijk als preventief instrument. De insteek moet altijd zijn dat je van drugs af moet blijven, niet hoe je veilig drugs kunt gebruiken. Het testen van partydrugs op locatie kan worden uitgelegd als een goedkeuring van het gebruik van drugs en geeft daarmee een verkeerd signaal af. Niet testen op danceparty's dus, wel voorlichting geven over de gevaren van drugsgebruik.

WTF :openmouth: , ze willen dus latere genaties én niet leren hoe je veilig en goed aan je spul kan komen ALS je de legitime leeftijd hebt en ze dus zo troep laten kopen als ze 't willen én ze willen niet meer gaan testen DUS zo meer mensen slachtoffer laten worden van slecht spul...GODVERDOMME zijn ze gek geworden? Voorbeeld van christen democratisch racisme...misschien beetje overdreven maar ze zijn wel nie meer goed in hun hoofd!

DreamWeaver

Badass junkie
Totale madness, ben benieuwd naar hun beweegredenen. Het CDA heeft zijn laatste beetje krediet bij mij verspeeld.
Ach, politiek... Wie begint de DF one-issue partij die een front vormt tegen de gristenhonden? Mijn stem heb je.

azgaza

Badass junkie
Ik kende de standpunten al heel lang, en ik heb ook al heel lang een hekel aan vrijwel elk standpunt van de CDA, toen na de stemmingsperiode van vorig jaar dit cabinet vormde had ik ook zo'n gevoel van 'ooohh nee!!!'.

Toch zou ik geen zin hebben met die mensen in discussie te gaan, het lijkt zo zinloos en ze lijken óf zo dom, of ze liegen dit en zijn stiekem uit op totale vernietiging van een goed werkend nederland in een vrolijk gekleurd jasje?!

Bovenaan