Het Begin

Telefoon

Wijs gebruiker
De LSD Begint altijd met een donkere schaduw die de omgeving overvalt waarna de hallucinaties in ontspringen
( de donkere schaduw gaat dan weg :P )
is dit bij jullie ook zo ?

azgaza

Badass junkie
Bij mij begint het op het punt dat ik twijfel of dingen bewegen door een flashback of dat de LSD is begonnen te werken en dan komt er een punt dat ik zeker weet dat het écht beweegt en meestal binnen een half uur na dat punt trip ik al best goed.

Luomo

Experimenterende gebruiker
Wanneer ik er eentje drop begin ik na een halfuurtje altijd mezelf de vraag te stellen: voel ik iets? merk ik wat?
Maar dan op een gegeven moment merk ik dat het al te laat ìs, ik voel het al en had het niet voelen aankomen. Gedachten beginnen ipv van A naar B , van A naar A+ naar B te gaan :grin: dingetjes trillen soms.. En ik merk dat er kleine periodes zijn die al voorbij zijn waarin ik in een soort 'tunneltje' zat waar alles nèt ff anders is..
Op dàt moment, is het showtime :mrgreen:

psilocybine

Bewuste gebruiker
Ik heb als ik lsd neem
zo het gevoel dat ik ee zure chemisch achtige adem heb
weet niet hoe ik het precies kan uitleggen

meestal heb ik ook in het begin dat ik twijfel als ik wel iets voel
maar na een half uurtje is dat gevoel allang weg en lig ik vol verbazing te kijken naar alles rondom mij :mrgreen:

azgaza

Badass junkie
Ik vergat helemaal het hoofd gevoel. Vóór dat ik begin te trippen voel ik iets raars in mijn hoofd en nek, maar ik weet niet zeker of het lichter voelt of zwaarder, maar het is zeker voelbaar. Dat is voor mij het teken dat het begint te werken.

Flinter

Belezen gebruiker
Telefoon zei:
@ stonie
Nee ik ben niet vaag :P
wilde gewoon weten hoe het voor iedereen begint :)

Ah dit verschijnsel ken ik, dit heb je ook als je ergens op een punt gaat concentreren dan wordt alles langzaam donker en dan zwart. Maar daarna boom de meest gruwelijke hallucinaties het is moeilijk om zo geconcentreerd te blijven maar wie het kan heeft de mooiste visuals die je je kan voorstellen :hearteyes: :hearteyes: .

Flinter

dirtbag

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
ok ik proef altijd een koperen munt smaak in mijn mond.

:wave:

hee ik ook :)
en ik heb zon raar gevoel in mijn mond, alsof ik mijn wangen kapotgebeten heb, en dat ze slap door me hele mond heen flabberen.

lichtendonker

Belezen gebruiker
Tintelende (zoeloe)lippen, vreemde smaak in mond, prikkelingen in vingertoppen, zwaar gevoel in ledematen, intensivering van kleur, het donkerder worden van de kamer ( schaduw?), bewegend beeld, lichaam gloeit, lachbuien, erogene zones staan op scherp, hallucinaties en diepgaande gedachten.

Is dit ongeveer de volgorde? :grin:

Of heb ik nog wat vergeten :rolleyes:

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Hmm, eerst opwinding, omdat ik er zin in heb, maar na een uur is dat weer weg en krijg ik eerst een rare knoop in m'n maag. Niet misselijkmagen, maar een knoop. :wink:
Vervolgens word ik wat lichthoofdig en tegelijkertijd worden alle kleuren beetje sterker en dieper, en worden hoofden van mensen ook erg afgelijnd en de kleuren intenser.
Hierna krijg ik meestal een giechelkick, en kan ik niet stoppen met grijnzen, en dar begint opeens de hele wereld wonderbaarlijk genoeg te bewegen! :wink:

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Hmm, maar dat rare smaakje of gevoel in je mond is gewoon door die zegel, toen ik een staafje in m'n onderlip had, duwde dat metaal tegen m'n tandvlees en kreeg ik vaak een kriebelig metalige smaak in m'n mond, hetzelfde als wanneer ik een zegel op/onder mijn tong doe. Nu ik een ringetje heb, drukt dat niet meer tegen m'n tandvlees, enkel m'n lippen, en heb ik die smaak niet meer.

Iig, m'n punt is: in mijn ervaring is die sensatie van metaal in je mond hetzelfde als die zegel. :wink:

Bovenaan