Heroine

Dampiej85

Newbie
Ik heb wat bruin weten te krijgen.

Mij vraag is hoe ik het beste kan gebruiken.

Ik wil en ga niet spuiten.
Maar is het beter om het via een pijpje te roken of chinezen?

En hoeveel kan ik nemen zonder er eerst ziek van te worden zoals ik lees.
Of is dat onvermijdelijk?

Graag een andwoord.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Pas op met hero. De meeste mensen kunnen het niet bij 1x laten, ook al willen ze dat.
Ik kan je niet helpen want ik weet het niet. Gewoon een goed bedoelde waarschuwing, dat je weet waar je aan begint. :wink:
P.s. Laat je hero testen voor gebruik.

Sofia87

Gast
Ik heb wat bruin weten te krijgen.

Mij vraag is hoe ik het beste kan gebruiken.

Ik wil en ga niet spuiten.
Maar is het beter om het via een pijpje te roken of chinezen?

En hoeveel kan ik nemen zonder er eerst ziek van te worden zoals ik lees.
Of is dat onvermijdelijk?

Graag een andwoord.
Om een antwoord te krijgen waar je werkelijk iets aan hebt, zal je iets concretere info moeten geven.

Aangezien je het 'bruin' noemt is het H3, veronderstel ik? Of heb je H4? H4 is snuifbaar. H3 is eerder om te roken.

Je moet wel perfect weten wat je in huis hebt! En al zeker met een drug zoals heroïne.
En zoals de @De Dunne al zei: let op met heroine. Het valt niet recreatief te gebruiken zoals bv. coke.

Amfitamientje Power

Wijs gebruiker
Van verslavingen kun je natuurlijk ook gewoon weer afkomen. Ik was er ooit verslaafd aan. Nu geen enkele trek meer.

Antwoord op je vraag:

Chinezen als je de rook goed kan vangen. Je wordt vast wel misselijk.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Dampiej85 heeft een ban omdat hij naar verkooppunten van heroïne vroeg in een ander topic. Hopelijk zal-ie jullie reacties nog kunnen lezen, maar antwoorden zal dus niet mogelijk zijn. Dit even ter info. :wink:

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@Parfumflesje

Is inderdaad mogelijk, iets meer dan de helft die ik ken is er vanaf kunnen komen. Maar dat is wel weer een heel verhaal op zich waar ik zelf ook niet zo'n zin in heb. Al dat risico en gedoe om een of andere drug ooit te willen proberen, mij niet gezien.

Het schijnt nog tegen te vallen ook, die heroine-high.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Dampiej85 heeft een ban omdat hij naar verkooppunten van heroïne vroeg in een ander topic. Hopelijk zal-ie jullie reacties nog kunnen lezen, maar antwoorden zal dus niet mogelijk zijn. Dit even ter info. :wink:
Haa, ja ik was door ts via pb benaderd. Nog niet met dé vraag maar wel: “mag ik je een vraag stellen?”
Ik had het nog niet gemeld omdat er (nog) niets tegen de regels was gebeurd. Dan verwijder ik de pb.

Amfitamientje Power

Wijs gebruiker
Als je heerlijk wil verdoven, geen fysieke of mentale pijn meer wil voelen is het een goed werkend middel.

Geen recreatief middeltje voor de fun als je het mij vraagt.

Mag ik vragen wat je uiteindelijk hebt gedaan?
Ik snuif het gewoonlijk. In het verleden weleens een stukje folie gebruikt, maar daar schoot ik niet echt iets mee op.

Bruintje

Newbie
Ik ben jaren verslaafd geweest aan lekkere bruin ,gewoon altijd blijven roken .nu gebruik ik gewoon nog af en toe ,want de lichamelijke pijn die ik heb ,in mijn rug is niet leefbaar. Zo kan ik er toch terug tegen .maar ja.de lekkere van vroeger vind je niet meer ,eerder light versies .dus blijf er af als je nog moet beginnen, bij mij is het toch te laat.

hansje1963

Belezen gebruiker
@damiej85,
Zoals je kunt lezen in mijn update heb ik een lange weg moeten ondergaan om van de meeste rotzooi af te komen, ik zou persoonlijk er maar eens goed over nadenken om heroïne te gaan gebruiken. Stel, je bent verslavingsgevoelig, dan ben je er meteen bij en kan je een groot deel van je verdere leven met de "aap"op je rug rond blijven lopen.
Tevens is de heroïne van een dusdanige kwaliteit dat je het zelfs haast geen heroïne mag noemen, zoveel wordt er gerommeld versneden etc.
Nogmaals, weet waar je aan begint, het is rotzooi waar je ( haast) niet meer van af komt, succes en hou het rustig!! Hansje.

Bovenaan