• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Heroine,

Tempo

Newbie
Een lange tijd geleden heb ik eens een aantal keren smack gebruikt,
samen met een goede kameraad. We chineesde het altijd maar op de een of andere manier heeft het me nooit echt wat gedaan, eerlijk gezegt viel het een beetje tegen.
Het leek een beetje op hasj, maar dan voelde het nog lekkerder.

Toen heb ik het een lange tijd niet meer gedaan, maar ergens wou ik het nog wel een keertje proberen.
De zelfde kameraad waarmee ik het de eerste keer heb gedaan gebruikt nu al een tijdje, maar chineezen doet hij nietmeer...
Een poos geleden (1 jaar ongeveer) toen hij bij me zat heeft hij mij een shotje aangeboden, vraag m niet waarom, maar ik heb ja gezegt.

voor pinnen had ik niet zo'n angst omdat ik vroeger een aantal keer keth heb gebrikt via mijn pols.

Het injecteren gebeurde langzaam voor mijn gevoel,na een paar sec. kreeg ik al zo'n warm en apart gevoel door mijn lichaam wat ik eigenlijk niet kan beschijven.. een heel apart kriebelig gevoel, (sorry voor de wazige uitleg) dat voelde ik door mijn hele lichaam gaan. Dat voelde fantastisch , op dat moment dacht ik even weg te vallen.

Ik dacht bij mezelf, als dit nog een klein beetje erger word val ik weg, maar het werd wel 100x erger, en nogsteeds viel ik niet weg. dat was heel apart.

Toen ben ik achterover op de bank gaan liggen, waarna ik in een onbeschijfbare warme, vertrouwde rush terecht kwam. Terwijl dat, een super high gevoel wat ik eigenlijk een beetje Te vond..
Na een lange tijd totaal ontspant te hebben werd ik na een paar uurtjes een beetje 'wakker' door de buikkramp en de ongelovelijke pijn in mijn blaas, binnen een half uurtje stond ik weer voledig op de wereld en voelde me zeer misselijk, dat hield een dag en een nacht waardoor ik niet geslapen had, de pijn in mijn blaas bleef ongeveer een week aanhouden.

Het was een hele aparte belevenis, maar ik doen het nooit meer,

Begin er niet aan, ik ben een van de weinige die drugs niet super vind, en toch heb ik op het randje van de verslaving gezeten.
omdat ik zelf moeilijk periode heb megemaakt en zelf ERG dom ben geweest

Vriendelijke groet,

space scientist

Wijs gebruiker
ik hoop dat je je er inderdaad aan kan houden dat je het nooit meer doet.

Al was eht nou niet zo verslavend had ik het miss ook wel een keer geprobeerd, maar nee, dit sla ik over

Psilo

Bewuste gebruiker
Voor mij gaat spuiten wel erg ver. Dat is misschien wat schijnheilig want slikken, snuiven en desnoods intramusculair zou ik nog wel doen....

Ik zou voornamelijk bang zijn voor het sterke aanlokkende effect ervan.....

Ik hoop dat je het hier inderdaad bij laat...

Ellesdee

Badass junkie
Psilo zei:
Voor mij gaat spuiten wel erg ver. Dat is misschien wat schijnheilig want slikken, snuiven en desnoods intramusculair zou ik nog wel doen....

waarom is intramusculair minder erg dan intraveneus?

Psilo

Bewuste gebruiker
Ellesdee zei:
Psilo zei:

waarom is intramusculair minder erg dan intraveneus?

Ik wil niet zeggen dat het ethisch minder erger is dan het andere. datmoet iedereen voor zichzelf uitmaken.
Intramusculair zorgt wel voor een minder snelle opname dan direct IV. Dan is de kans op een rush en daarbij de verslaving miner groot.

Psilo

Bewuste gebruiker
Ellesdee zei:
true true... maar als je dat gebruikt doe je dat dan ook juist voor die rush denk ik...

dat is waar,maar ik wil zo af en toe wel coke nemen. Maar dan wel gesnoven want ik ben bang dat de directe en snelle methode van het roken van crack een te grote rush geeft waardoor de drang te groot wordt.
Ik zie een te grote rush als een risicofactor voor verslaving.

Requiem

Belezen gebruiker
klinkt wel okee,

maar dan nog. Die troep is te gevaarlijk en verslavend. Ik raad
gewoon iedereen af om het ook maar een keer te proberen.

Zelf nog nooit gedaan en ook echt niet van plan

Djo

Badass junkie
Hopen, dat je het ook echt niet meer doet.
Ik ben bijna overal voor in, maar voor de hero is een dikke grens getrokken. En daar wil ik nooit en te nimmer overheen stappen.
De lust is er ook niet naar.
Wel shit dat je pijn in je blaas en buik aangehouden heeft. Hoe lang heb je precies niet kunnen slapen. Kon je daarna wel weer goed slapen of onderbroken slaap? Maar als je drugs al niks aanvind, zou ik lekker van deze rotzooi afblijven.

Boss

Newbie
Heb het een enkel keertje gerookt in een sigaret, dat was nog wel relaxed, en prettiger dan chinezen. Snuiven ook een keer - per ongeluk omdat een grapjas zonder wat te zeggen H op de plaat had gegooid en een lijn aanbood. We zaten aan de coke en 't was vrij donker dus ik merkte het pas toen hij al zat.. Dat is al véél te heftig en niet eens lekker als je het nooit eerder hebt gedaan (je gaat bovendien geheid over je nek). De volgende dag voelde het na-effect wel okay, tijdens een rit over de Veluwe met 'Trip Into The Body' op de stereo. Spuiten is voor mij ook een grens die ik niet gauw over zal gaan.

De roes en het 'warme deken' gevoel is wel lekker, maar niet echt het risico waard. Als je sterk genoeg in je schoenen staat om het ook écht bij incidenteel gebruik te houden ben je niet meteen verslaafd, maar je moet het zeker niet met regelmaat doen. 'Weekendgebruik' is al verslavend. Een keer per jaar komt beter in de buurt... Ben je niet héél zeker van jezelf dan kun je het beter helemaal achterwege laten. 'T blijft heel link spul.

melissa

Wijs gebruiker
ik heb t zelf een keer gerookt met sos chinezen noemt men dat geloof ik.......
nou geloof me .......
t zilverfolie was op en na 1 suck ben ik als een hondje achter die gozer aangelopen opzoek naar zilverfolie........
met 1 ding on my mind,nog een suck.......
gelukkig zaten alle winkels nog dicht,dus die volgende hijs kwam er niet.....
en toen ik na een x aantal uren slaap wakker werd begreep ik 1 ding.....
keep your hands off heroine.....
never nooit weer,t is echt veel te lekker....
terwijl ik ook weleens uitgekookte sos heb gerookt,maar toen kon ik t gewoon bij een paar keer laten....
voor de verdere info.....ik was toen 18 en behoorlijk dom ja

BillyBilo

Badass junkie
melissa zei:
ik heb t zelf een keer gerookt met sos chinezen noemt men dat geloof ik.......
nou geloof me .......
t zilverfolie was op en na 1 suck ben ik als een hondje achter die gozer aangelopen opzoek naar zilverfolie........
met 1 ding on my mind,nog een suck.......
gelukkig zaten alle winkels nog dicht,dus die volgende hijs kwam er niet.....
en toen ik na een x aantal uren slaap wakker werd begreep ik 1 ding.....
keep your hands off heroine.....
never nooit weer,t is echt veel te lekker....
terwijl ik ook weleens uitgekookte sos heb gerookt,maar toen kon ik t gewoon bij een paar keer laten....
voor de verdere info.....ik was toen 18 en behoorlijk dom ja

ja maar een combi met coke, als speedball is ook wel even heel wat anders dan alleen met skag, lang zo heftig niet.

BillyBilo

Badass junkie
On and on and on and on and on and on
Like you even know what's going on
Into this world that I'm drawn
They'll kill you before you're born
They'll pawn your soul to be number one

You say it's old fashioned same old song
That's how your mother likes it all night long

And if she says how to feel
Don't even talk about it

We could stay at home man
Call the skag and bone man
Dig our grave out with a spoon
Then in the morning picking flowers
Spirit up for hours
Til the sun becomes the moon

You say it's old fashioned, well one thing I know
That's how your mother likes it, now watch my boy go

Yes it's real, it's like your next meal
Don't even talk about it

Freezing

Bewuste gebruiker
Lykt me een geweldig gevoel, maar ik ken teveel mensen die het bij 1x proberen lieten en daarna half kapot gingen aan de hero dus ik zal het nooit maar dan ook echt nooit gaan proberen

BillyBilo

Badass junkie
Boss zei:
Heb het een enkel keertje gerookt in een sigaret, dat was nog wel relaxed, en prettiger dan chinezen. Snuiven ook een keer - per ongeluk omdat een grapjas zonder wat te zeggen H op de plaat had gegooid en een lijn aanbood. We zaten aan de coke en 't was vrij donker dus ik merkte het pas toen hij al zat.. Dat is al véél te heftig en niet eens lekker als je het nooit eerder hebt gedaan (je gaat bovendien geheid over je nek). De volgende dag voelde het na-effect wel okay, tijdens een rit over de Veluwe met 'Trip Into The Body' op de stereo. Spuiten is voor mij ook een grens die ik niet gauw over zal gaan.

De roes en het 'warme deken' gevoel is wel lekker, maar niet echt het risico waard. Als je sterk genoeg in je schoenen staat om het ook écht bij incidenteel gebruik te houden ben je niet meteen verslaafd, maar je moet het zeker niet met regelmaat doen. 'Weekendgebruik' is al verslavend. Een keer per jaar komt beter in de buurt... Ben je niet héél zeker van jezelf dan kun je het beter helemaal achterwege laten. 'T blijft heel link spul.

krijg je dat "warme deken" gevoel wel als je het in een sigaret doet?
want dan flash je toch totaal niet? met chinezen flash al maar een heel klein beetje.

J0rrit

Badass junkie
BillyBilo zei:
Boss zei:

krijg je dat "warme deken" gevoel wel als je het in een sigaret doet?
want dan flash je toch totaal niet? met chinezen flash al maar een heel klein beetje.

uhm, met flash bedoel je het heel snel opkomen van het gevoel? ik heb er eens paar keer een joint van gerookt en op het moment dat je inademt krijg je zon rush door je heen, dat viel me ook meteen op, je voelt het echt heel snel ( zeker als je wietroken gewend bent ).

Met warme deken gevoel bedoel je dat warme gevoel over je heen? dat vond ik een beetje te vergelijken met het warme gevoel dat wiet geeft, alleen dan nog iets beter eigenlijk.

Wat me wel heel erg verbaasde toen, is dat ik en die vriend waarme ik heyt gerookt had, op een gegeven moment keihard op onze benen gingen slaan, en we voelden geen een greintje pijn. Je voelde wel dat je sloeg op je been, maar geen pijn-gevoel, héél opmerkelijk.

Psykaholik

Wijs gebruiker
heroine spuiten is denk ik het beste wat je kan overkomen.
dat gevoel moet echt onbeschrijfelijk zijn denk ik.
daarom dat ik dit nooit, en ik herhaal NOOIT niet zal gebruiken!!!!!!!!!!
(ook niet roken ofzo hoor, maar spuiten BAH)

frapannn

Bewuste gebruiker
Als iemand een heeeeeeeeeééééééél sterk karakter heeft.
Kan ie toch met heroine een heel mooi leven hebben.
Tenminste tijdens de RUSH van heroine.
Als dit zo'n een heeerlijk gevoel is, maar ja denk toch dat het heel moeilijk is om een mooi leven te hebben met heroinegebruik :P

Frisko

Badass junkie
Psykaholik zei:
heroine spuiten is denk ik het beste wat je kan overkomen.
dat gevoel moet echt onbeschrijfelijk zijn denk ik.
daarom dat ik dit nooit, en ik herhaal NOOIT niet zal gebruiken!!!!!!!!!!
(ook niet roken ofzo hoor, maar spuiten BAH)
idd,niet het spuiten alleen moet zo fucking lekker zijn denk ik...
roken ook,brrr,krijg kriebels als ik eraan denk!!!!
er komt toch nog een dag dat ik eens bruine chinees :)
maar daar ben ik nog niet oud en wijs genoeg voor op dit moment :wave: :hearteyes:

c&m

Belezen gebruiker
heb ook iets tegen heroine ,spuiten bah,
ben er echt bang voor ! waarom weet ik niet (mischien in me vorige leven een junk geweest ofzo ?),Maar zal dit NOOIT van me leven aanraken ,Al bieden ze me een miljoen !
Hou het wel lekker bij 1 x in de 3 maanden een pillentje ofzo ...veel lekkerder !

qinn

Bewuste gebruiker
Als ik nu te horen zou krijgen dat ik nog 3 dagen te leven heb, dan zou ik wel heroine spuite.

maar nu?

nee, niet echt... Nu maar lekker LSD, MDMA, DMT, en andere lekkere dingen :grin:

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Heroine is echt gewoon te heftig.

Zelfs één keer per jaar vind ik al bizar.

Ik weet zeker dat ik gevoelig zou zijn voor de verslaving, omdat ik dat met alles heb: Muziek, films, drugs, gamen. Het is telkens een strijd om al die leuke dingen in het leven te balanceren :confused:

de effecten van heroine spreken mij iets minder aan. Ik ben altijd op zoek naar een soort kronkel, een soort mindfuck.

Wat ik altijd van heroine denk, is dat het een bizarre soort verdoving is. Zeer passief en individueel.

Of kan je ook mindtrippen op heroine?

Trainspotting rules

Bovenaan