Heroine niet schadelijk?

Music junk

Experimenterende gebruiker
Ik las dat heroine op zich zelf niet schadelijk is.

als je goede kwaliteit heroine koopt,
je er bij blijft eten, vitamines erbij blijft slikken,
schone naalden gebruikt,
je niet al te veel afzonderd van de buitenwereld

dat het dan niet schadelijk voor je lichaam zou zijn. en dat je er oud mee kunt worden! moet ik dat geloven?

matthijs

Badass junkie
Ja, dat is zeker zo. Maar ik geloof niet dat deze situatues erg vaak voorkomen. Als je verslaafd bent moet je wel gaan stelen om aan geld te komen en je gaat jezelf vaak gewoon verwaarlozen.

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
je kan niet gezond blijven eten als je veel heroïne gebruikt, je kotst alles gewoon vanzelf weer uit en de darmen zijn dusdanig vertraagd dat er constipatie optreedt

maar verder kan het in theorie weinig kwaad voor de lichamelijke gezondheid

in de praktijk is dit dus niet zo want na een tijdje wordt je er onverschillig over, heb je door het pijnstillende effect opkomende ziektes niet door, en opiaten verzwakken het immuunsysteem ook, dacht ik

Drazzic

Bewuste gebruiker
Music junk zei:

schone naalden gebruikt,

dat het dan niet schadelijk voor je lichaam zou zijn. en dat je er oud mee kunt worden! moet ik dat geloven?

Ja met heroine kan je zeker oud worden.

shakes

Belezen gebruiker
Drazzic zei:
Music junk zei:

schone naalden gebruikt,

Ja met heroine kan je zeker oud worden.

Ja is wel zo, maar echt bijna niemand kan zo'n verslaving betalen en uiteindelijk ga je stelen, alles verkopen wat je bezit en ben je net zoals die gekke kereltjes op het station.

Emo

Bewuste gebruiker
mathijs zei:
Ja, dat is zeker zo. Maar ik geloof niet dat deze situatues erg vaak voorkomen. Als je verslaafd bent moet je wel gaan stelen om aan geld te komen en je gaat jezelf vaak gewoon verwaarlozen.

Frenky zei:
Ja is wel zo, maar echt bijna niemand kan zo'n verslaving betalen en uiteindelijk ga je stelen, alles verkopen wat je bezit en ben je net zoals die gekke kereltjes op het station.
Frenky zei:

matthijs

Badass junkie
Als je plagiaat pleegt neem je bijvoorbeeld een werkstuk van iemand overneemt, of delen hiervan inje eigen werkstuk zet en vermeld je niet de bron.
Het gaat dus neit echt om het overnemen zelf, maar om het overnemen zonder de bron erbij te vermelden.

Acra

Newbie
ik ken niet veel van dit soort drugs.
ik rook alleen jointjes.

maar wat ik mij afvraag... het is een dure drugs.
wat is de prijs dan ?

A

Anonymous

Gast
Als je de prijs niet weet moet je het niet kopen.
Ik weet de prijs van hero ook niet, boeid me eerlijk gezegt ook niet, probeer andere drugs voordat je aan heroine begint, mischien vind je iets wat je leuk vind.

boy

Bewuste gebruiker
Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd naar de prijs. Het is een van de weinige dingen die ik nog nooit aangeboden heb gekregen (en gelukkig) en een prijs van heb gehoord.

Deranged

Badass junkie
Ik geloof dat de straatwaarde op zo'n 40 euro de gram ligt, niet bepaald goedkoop dus en de reden dat menig junk op straat beland. Een heroine verslaving is gewoon voor de gemiddelde persoon niet te betalen. Als je je het financieel kan veroorloven kun je er eigenlijk prima mee leven, dat heeft William Burroughs wel bewezen die met zijn verslaving toch de 80 passeerde.

boy

Bewuste gebruiker
Oke, als ik uitga van 40 euro per gram he... Hoeveel gram gebruik je per dag, gemiddeld genomen dan?

jaja

Bewuste gebruiker
boy zei:
Oke, als ik uitga van 40 euro per gram he... Hoeveel gram gebruik je per dag, gemiddeld genomen dan?

Met een halve gram per dag is een bescheiden gebruiker onder de pannen.
Financiëel is 't dus, mits je een redelijke baan hebt, best te behappen.
Wanneer je echter verslaafd bent, en dat ben je in principe al na één week dagelijks gebruik, wordt 't allemaal heel snel minder.
Je gebruikt dan enkel nog om niet ziek te worden en de rush is zo goed als verdwenen.

Kortom; gewoon laten, en je kicks ergens anders zoeken.

MarkV

Dat fabeltje dat de rush verdwijnt moet nou's de wereld uit;zelfs op mijn dieptepunt toen ik achter elkaar doorspoot bleef de rush,anders kun je net zo goed alleen methadon gebruiken:ik had altijd een litertje meet in de koelkast voor de dag dat ik niet kon gebruiken,maar was dan fysiek niet ziek[120mg],maar psychisch wel-zwaar depressief.
alleen als je licht gebruikt geeft methadon een bepaalde werking,maar nooit de rush van een goeie shot bruin of een speedball [wit+bruin].
En ja,met zuivere heroine,opium of methadon kun je 100 worden.

jaja

Bewuste gebruiker
DR.Needle zei:
Dat fabeltje dat de rush verdwijnt moet nou's de wereld uit;zelfs op mijn dieptepunt toen ik achter elkaar doorspoot bleef de rush,anders kun je net zo goed alleen methadon gebruiken:ik had altijd een litertje meet in de koelkast voor de dag dat ik niet kon gebruiken,maar was dan fysiek niet ziek[120mg],maar psychisch wel-zwaar depressief.

Misschien dat dat dan per persoon kan verschillen; ik heb echter dik twintig jaar dope gebruikt, en kreeg na verloop van tijd toch echt geen "rush" meer bij gebruik; alleen wanneer ik een (voor mijn doen) achtelijk grote hoeveelheid gebruikte kon het nog wel 'ns hard gaan.
Ik heb 't echter bijna altijd gerookt, spoot sporadisch.

En van contipatie heb ik gelukkig niet zo heel veel last gehad.

MarkV

Constipatie heb ik totaal geen last van!
Had ik vroeger wel als ik [te] veel bruin had gebruikt,maar van methadon[al jaren 20mg onderhoudsdoses] totaal niet.
Maar ik sport [je moet bewegen],eet redelijk gezond dus dat zal ook wel van persoon tot persoon verschillen.

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
20 euro de gram, bruin poeder
25 euro de gram, bruine brokken (zeer goede kwaliteit)

op straat kost het ook 20 maar dan hebben bepaalde mensen het vrij erg versneden

maarja wat hier boven al gezegd is

opiaten zijn uit te tijd

vroeger was het een geaccepteerde manier om te ontspannen

Nu niet

misschien is het te vergelijken met alcohol nu. bepaalde personen komen met drankproblemen, maar de meeste kunnen het als een fijn genotsmiddel prima gebruiken.

oja: BENZO'S ZIJN OOK HEEL MODERN :sunglasses:

matthijs

Badass junkie
fneawognfkgln zei:
opiaten zijn uit te tijd

vroeger was het een geaccepteerde manier om te ontspannen

Nu niet

misschien is het te vergelijken met alcohol nu. bepaalde personen komen met drankproblemen, maar de meeste kunnen het als een fijn genotsmiddel prima gebruiken.

oja: BENZO'S ZIJN OOK HEEL MODERN :sunglasses:

so passe!

Bovenaan