Ruud zei:
Beetje late tegereactie maar beter laat dan nooit..
Ontzettend jammer voor je(en haar natuurlijk) dat ze is weggelopen en de moed zal je inmiddels ook wel naar de schoenen zakken denk ik, maar ik denk dat je de moed nit moet opgeven.
Als ik de verhalen hier lees, verbaas ik me elke keer weer hoe diep heroineverslaving(en aanverwanten) wel niet gewordeld ligt en hoe moeilijk het is om hier weer vanaf te komen.
Hoe is het nu met haar? Is ze al weer bij je teruggekomen, of heb je haar uberhaupt nog gezien/gesproken?
Dat je je zo inzet voor haar vind ik iig ubercool

(om het zo maar te zeggen).
Veel succes toegewenst en zie graag een reactie van je
Bedankt, inderdaad beter een late reactie dan geen.
Ik heb haar inderdaad pas geleden nog gezien, lichamelijk en geestelijk gaat het niet zo goed met haar.
Ze woont nog steeds bij die kl.... dealer en komt er niet van los.
Ze zegt dat ze haar leven weer op orde wil krijgen en dat ze graag weer hier zou willen zijn, maar als het puntje bij het paaltje komt kiest ze voor hem cq de dope die daar voor het grijpen ligt.
Ze weegt nog maar 45 kilo, en alle glans is van haar gelaat en uit de ogen.
Ze maakt een meer dan ongelukkige indruk,maar kan of wil geen beslissing nemen.
Alles wat ook maar een beetje verkeerd gaat is voor haar stress, strees kan ze niet mee omgaan en er is dan nog maar 1 weg en dat is de weg van verdoving door drugs.
Haar laten vallen doe ik absoluut niet, ze kan mij altijd bellen of langskomen, en als ik haar kan helpen zou ik dat ook zeker doen.
Die dealer noemde mij laatst een looser, hij voelt zich een ontzettende overwinnaar omdat ze bij hem blijft, maar de zielepoot heeft niet in de gaten dat ze alleen maar voor de drugs blijft maar eigenlijk walgt van zijn gedrag en houding tegenover haar.
Toen ze bij mij wegging was ze net een paar maanden vantevoren erg ziek geweest, maar ondanks dat woog ze toch nog 57 kilo, nu 8 maanden later nog maar net 45, die hufter moet toch ook zien dat ze helemaal wegteerd??
Nou wat is hij een overwinnaar, hoe goed ben je dan eigenlijk als je je vriendin naar de klote helpt en er niks aan doet?