Heroïne + pijn

Koekie monster

Belezen gebruiker
Hallo,

Hoe kan het dat heroïne spuiten pijnlijk is in de aders, terwijl je geen citroen of vit c hebt gebruikt, en alles schoon en ontsmet is?
De pijn is vergelijkbaar met zout of alcohol in een open wond.

Anunnaki

Wijs gebruiker
Oef...
Ik ben al bezig met methadon en aanvraag voor afkickkliniek, wordt echt tijd om te stoppen ja
Bij langdurig gebruik kan je ook overgevoelig worden voor de pijn. Daarbij hoeft niet perse de naald vies te zijn maar als je onzuivere heroine inspuit dan beschadig je ook je aders.

Maar laten we eerlijk wezen.. het is een goed iets dat je er voor gestraft word. Je weet waarom het pijn doet, omdat je een naald met heroine erin drukt.

Gewoon stoppen kerel het is het niet waard maar dat weet je zelf ook wel.. Heel goed dat je de stap van afkicken hebt gezet dat is het halve werk. Ik heb zelf geen ervaring met afkicken van zulke zware middelen maar ik kan me echt voorstellen dat het geen pretje is.

Maar gewoon onthouden waar je het voor doet.. zet hem op kerel fuck die troep :peace1:.

hansje1963

Belezen gebruiker
Oef...
Ik ben al bezig met methadon en aanvraag voor afkickkliniek, wordt echt tijd om te stoppen ja
Dat is een hard gelag ja, ik denk dat je het erg moeilijk gaat krijgen met een dubbele verslaving! Ik denk ook dat je aderen het beste gehad hebben!! Natuurlijk is het moeilijk om te stoppen maar ik denk dat het nóg moeilijker wordt als je naast methadon ook nog shot, de methadon is inmiddels ingewerkt na enkele weken en werkt (vaak) lang na, dus gebruik naast de methadon is niet handig!!

Woezoe

Bewuste gebruiker
Het is nooit telaat om te stoppen met deze manier van leven. Jij bepaald niet of je wilt stoppen, dat spul bepaald alles in je leven. Daarom moet je stoppen met heroïne, zodat je de achterliggende problemen in je leven kunt oplossen. (Ik ga er vanuit dat je die hebt anders ben je nooit begonnen aan de heroïne) Ik wens je erg veel succes met het afkicken, daar kan ik eigenlijk alleen maar respect voor hebben.

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Shotten doet pijn als je je aders mist en de dope in je spierweefsel of onder de huid komt te zitten. Dit kan lijden tot een abces, als je toch dope wilt gebruiken kun je het beter vanaf folie roken "chinezen". De rush is vergelijkbaar met shotten alleen iets minder intens en er iets een iets hogere dosis nodig. Bij roken verlies je wel een deel in de rook maar hetzelfde gebeurd wanneer je de dope niet goed in je ader spuit.

gebruiker292744

Bewuste gebruiker
Shotten doet pijn als je je aders mist en de dope in je spierweefsel of onder de huid komt te zitten. Dit kan lijden tot een abces, als je toch dope wilt gebruiken kun je het beter vanaf folie roken "chinezen". De rush is vergelijkbaar met shotten alleen iets minder intens en er iets een iets hogere dosis nodig. Bij roken verlies je wel een deel in de rook maar hetzelfde gebeurd wanneer je de dope niet goed in je ader spuit.
Of je steekt het gewoon in je achterste, dat is al een stuk minder gevaarlijk en bespaart je de naalden.

Bovenaan