Herbal XTC, werkt dat wel?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Haai!
Ik wil graag weten of herbal XTC :xtc: wat je bij een smartshop kan kopen ook daadwerkelijk werkt?
Vast niet zo heftig als het "echte" spul maar heeft t nut een x te proberen? Of is het een waste of money? :cry:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Heb ooit 'N-eye-zzz' geprobeerd, 3 caps voor 15euro als ik me niet vergis.
Die deed het prima, paar uur mooie (xtc-achtige)euforie/love ervaren wat erna overging in een meer speedgevoel. En je bleef er 'normaal' uitzien, vond het wel leuk opzich.

Heb op aanraden van de SmShuitbater 2 caps tegelijk genomen,1 cap is net niet sterk genoeg denk ik om te ervaren wat ik ervaren heb.

Maar of het nou echt zo 'herbal' was...daar stel ik me wel wat vragen bij :confused: :wink:, na wat research te hebben gedaan kwam ik uit dat sommigen beweerden dat er 4-fmp inzat, ofdit bewezen is weet ik niet....het is allesinds mogelijk dat het er inzat aangezien de werking die het op me had.

Grts

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Jij vond t dus wel wat? Ik heb wel eens echt XTC en MDMA op op een feest. Maar dat is natuurlijk chemische rommel eigenlijk. Maar ik vind t wel erg lekker hoor zo af en toe in de zomer op een buitenfeest. En had je ook een naar after gevoel net als een paar dagen na de "echte"? Je weet wel, duf, lusteloosachtig en verlangen naar weer wat.
En welke dan he, zijn zoveel smartshops met zo veel verschillende..

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Herbal XTC werkt bij mij voor geen meter. Heb Giggles en Happycaps geprobeerd, met de gewone dosis gebeurde er niks en met een dubbel zo hoge dosis kreeg ik bij Giggles alleen maar een vervelende 'buzz' en wat tintels/ruis. Voelde irritant. Happycaps werkte nauwelijks.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
NiandraLades zei:
Herbal XTC werkt bij mij voor geen meter. Heb Giggles en Happycaps geprobeerd, met de gewone dosis gebeurde er niks en met een dubbel zo hoge dosis kreeg ik bij Giggles alleen maar een vervelende 'buzz' en wat tintels/ruis. Voelde irritant. Happycaps werkte nauwelijks.

Inderdaad de rest van de herbals deed me ook weinig tot niets...echt het geld niet waard.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Dunnetjess33 zei:
1En had je ook een naar after gevoel net als een paar dagen na de "echte"? Je weet wel, duf, lusteloosachtig en verlangen naar weer wat.
2En welke dan he, zijn zoveel smartshops met zo veel verschillende..

1: nee geen nare kater zoals bij speed etc.. bij mdma/xtc heb ik nooit echt een kater gewoon wat afweziger de dag erna that's It.
Bij die 'n-eye-zzz' ook geen vervelende kater, wel slecht geslapen :grin: , geen dip oid...

2: 'N-eye-ZZZ' caps, je krijgt een pb'tje van me over welke smartshop het gaat :wink: .

Grts

MDMAAAPJE

Belezen gebruiker
Gebruikt dit goedje hetzelfde stofje als MDMA? Serotonine geloof ik?
Het lijkt me ook leuk om een keer te proberen van de smartshop, maar als dit me serotonine reserves opmaakt en het gevoel niet zo hevig is als pillen ga ik het niet doen natuurlijk.

LoveMusic

Newbie
Heb laatst MDNX of zo geprobeerd.
Dat was wel leuk, kwam licht in de buurt van een XTC gevoel.
Maar je gaat er niet van knallen of iets dergelijks. 20 euro voor 4 pillen betaald en je moet er 2 tegelijk nemen. Had later wel door dat de smartshop er flink wat winst opgemaakt heeft.
Aangezien je ze op inet voor 11 euro kan bestellen!

spacefan3

Experimenterende gebruiker
ik heb de giggles een paar keer op. ik had daarvoor nog nooit xtc gedaan.
ik voelde er zeker wel wat van, ik nam er dan eerst 1 en dan een uur later nog 1 ( ze zijn per 3 verpakt voor 12.50) na 1.5 uur merkte ik dan iets. het vervelende van die dingen vond ik dat je helemaal naar die pillen stonk. je zweet rook naar de pil zelf, heel raar. en op het einde van de avond ging ik standaard kotsen. ik heb ze 4 keer gebruikt ofzo. daarna had ik een keer dance e op daar werkte ik vijwel niks van. en een keer 3 hummers ( per 4 verpakt 12.50) de hummers merkte ik ook wel redelijk maar werd ik ook op het einde van de avond misselijk van. ook heb ik een keer liquid xtc op daar merkte ik gewoon helemaal niks van.

nu heb ik laast XTC gedaan en dat beviel me wel beter. ik werd er niet misselijk van en de kater was ook een stuk minder.

Lion1973

Belezen gebruiker
is er eigenlijk wel een goed legaal vervangmiddel voor xtc? of zijn deze ook al uit de handel genomen wegens te dubieus?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Enne bij XTC gaat je hartslag omhoog etc, is dat bij herbal ook zo? En krijg je t ook warm? Of gebeurd er verder niets met je lichaam?
Ik wil het graag proberen met koninginnedag...

universal*flow

Belezen gebruiker
mandragora zei:
Lion1973 zei:
is er eigenlijk wel een goed legaal vervangmiddel voor xtc? of zijn deze ook al uit de handel genomen wegens te dubieus?
Die n-eye-zzz caps die ik eerder vermelde komen echt wel in de buurt.
http://webshop.dreamvalley.nl/index.php ... uct_id=183

2 caps tegelijk innemen...en gaan.

Hier sluit ik mij bij aan, heb deze ook wel eens genomen. Maar ook altijd direct 2, anders werkt het niet.

Heb 1x iets gehad, dat heette geloof ik: Dusk till dawn. Die raad ik af, heb alleen maar :kots: en Awakenings was naar de klote :(

Qua lichamelijk, wel de klamme handjes, grote pupillen, heb verder niks aan me hartslag gevoeld, maar heb ze destijds thuis genomen.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik heb (met vriendinnetje) Lemon x gekocht, nitro ecstacy caps staat erop. Volgens de verkoper van de smartshop was het wel oké, hij had het zelf ook wel eens deze gedaan.

Zaterdag maar uitproberen! Jammer dat we nu alsnog iets mee naar binnen moeten smokkelen :")

Bovenaan