Herbal speed

Sherman

Experimenterende gebruiker
Nieuw in assortiment:

Herbal Speed gives energy and improves concentration. Snort a line of this powerful herbal blend and you will have energy and a better concentration for 2 to 3 hours. You can also put it in a drink. Contains ± 25 grams for ± 120 doses. Ingredients: Guarana, Cola Nut, Catmint, Nutmeg and Cinnamon. Usage: Snort a line or add one teaspoon in your fruit juice. Do not exceed the maximum dose of 3 snorts or teaspoons in 24 hours

===

zal wel weinig voorstellen vooral gezien de prijs (1o eu) , maar dit lijkt me toch wel eens lachen om te proberen (heb al besteld) iemand anders ervaring met dit goedje?

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar wel met een aantal bestandsdelen. Guarana is een mildere vorm caffeïne, en werkt goed voor de concentratie :) . Ik gebruik het wel eens voor het leren. Kola noot vindt ik een minder fijn middel. ik word er redelijk opgefokt en onrustig van. Je krijgt wel extra energie, maar ik vind het niet fijn.

Waarvoor wil je het eigenlijk gebruiken?

Sherman

Petrovic zei:
Waarvoor wil je het eigenlijk gebruiken?

heb niet echt een doel ervoor .. zag t staan en t leek me wel grappig omdat je t kan snuiven :)

10 euro is ook niet echt ramp als t gewoon bagger is dus binnekort eens wat van die troep opsnuiven, viel me op dat er ook nutmeg in zit (nootmuskaat :confused: )

mja we zien wel :)

shokora

Wijs gebruiker
Ik denk persoonlijk dat je beter zelf guarana poeder in kunt nemen dan dat je deze troep snuift. Catmint, nootmuskaat en kaneel zullen nauwelijks bij dragen aan het effect. Colanoot geeft wel een effect maar redelijk opgefokt zoals eerder vermeld, ik denk dat een gemiddelde dosis guarana je een stuk meer plezier geeft.

MissMarie90

bij ons in de smartshop kon je gratis proberen
heb een redelijke lijn gedaan maar voelde er helemaal nix van
zit gewoon net alsof je puur kaneel snuift ofsow zo ruikt/proeft het iig

ik zeg je het is geldverspilling

Lapzwans

Belezen gebruiker
Hey,

Als je dan echt actief van iets wil worden, raad ik je puur guarana poeder aan, die andere ingrediënten van die Herbal Speed wordt je niet actief van. Ik gebruik guarana nu bijna elke dag, je kan 80gram voor 10 euro kopen in de smartshop (puur poeder) en het is eigenlijk ongeveer als cafeine maar dan iets sterker en ik vind het veel relaxter, ga er nooit van trillen zoals bij cafeine en wordt er ook niet zo zenuwachtig van en kan gewoon stil zitten als ik wil. Het is ook 100% legaal. Ik gebruik het eigenlijk vooral om uit bed te komen 's ochtends, daar heb ik echt moeite mee soms.

Verder de smaak is niet echt bepaald lekker, maar als je het gewoon mixt met fruitsap of iets dergelijks dan is het goed te doen vind ik. Ik gebruik altijd 's ochtends een theelepel en 's avonds na het eten nog een. Kan verder ook geen kwaad, op het potje zelf staat zelfs 1 a 2 theelepels per dag, als je 's weekends echt lang wakker wil zijn kan je wel wat meer pakken maar kijk wel uit, want teveel is wel kut net als teveel cafeine. Je kán guarana trouwens ook snuiven, maar dat wil je denk ik niet, lees maar eens op erowid.

Dit is eigenlijk een van de weinige dingen van de smartshop die echt werken vind ik. Die herbal zooi merk ik nooit iets van en verder van salvia, paddos en kratom uiteraard wel :P Ja, dat zou je ook eens kunnen proberen, een lage dosis kratom, dan is het ook stimulerend, in hogere dosissen is het juist ontspannend dus hou het dan bij lage dosissen als je actief wil worden. Kratom is wel relax trouwens :P

GrtZ

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
je moet ook niet aan de aanbevolen hoeveelheid houden... :wink:

Ik los gewoon een halve gram ervan op in sinaasappelsap, geeft wel een energiek gevoel

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
loadrunner zei:
je moet ook niet aan de aanbevolen hoeveelheid houden... :wink:

Ik los gewoon een halve gram ervan op in sinaasappelsap, geeft wel een energiek gevoel

Inderdaad! gewoon 5 keer de aanbevolen hoeveelheid nemen, in sommige gevallen 10 keer.
Anders werken al die smart shop herbal dingen niet, geld voor bijna alle capsules...

Maar rendabel is het nooit, prijs en effect verhoudingen is harddrugs altijd beter/goedkoper :hearteyes: :wave:

tramadol

Ik heb het ook gehad maar ik vond het niks.
Is geen aanrader maarja proberen kan geen kwaad....

donaldduck

Belezen gebruiker
Ik denk niet dat het heel chill is voor je neus als je veel van kruiden snuift, beter snuif je dan echte speed, dit is waarschijnlijk duurder dan een gram echte speed halen waar je veel meer effect van hebt!
:stoned:

Bovenaan