Hepatitus A gehad!

Gabber39

Experimenterende gebruiker
Hoi!

Een tijd geleden heb ik Xtx gebruikt, (31 December 200:sunglasses: een halfje maar! Ik heb die avond genoten en gelachen! De avond was perfect zonder enige bijwerkingen! Ik voelde me de dag daarna zelfs blijer dus eigenlijk beter in mijn vel!

Toen ik de Xtc pil had genomen, wist ik eigenlijk nog niet dat sommige mensen aanraden geen Xtc te gebruiken als je Hepatitus A heb gehad, ben ik nu pas achtergekomen.

Mijn vraag is of dit nog wel voor mij zal gelden! Ik was ongeveer 5 a 6 jaar toen ik Geelzucht had, maar ben volledig hersteld! Heb er bovendien ook totaal geen last van !

Zou ik gerust nog eens een half pilletje of misschien wel een hele kunnen slikken? Graag wat sireuze antwoorden van wat kenners! Of mensen die ook hepatitus hebben gehad!

Groet

pandalicious

je hebt het gehad? dan heb je het nu toch niet meer. Andere vormen van hepatitis zijn chronischer en verdwijnen niet. Ze verneuken allemaal je lever en dan moet je inderdaad niet te veel aan de medicijnen gaan hangen. Jouw lever is weer in orde dus niks aan de hand hoor bij jou.

sommigen raden overigens het gebruik ban xtc af bij mensen die geen hepatitis gehad hebben... :grin:

kiekert

Bewuste gebruiker
Vraag het aan je huisarts, zulke vragen kun je ook gewoon bij die mensen kwijt. Die opmerking van Pandalicious getuigt al van achterlijkheid.

Mensen die een vorm van hepatitis hebben gehad, blijven altijd een zwakkere lever houden en dienen op te passen met genotsmiddelen, dus ook alcohol.

Ik zou gewoon helemaal niet meer gebruiken voordat je je huisarts eens geraadpleegd heb, je hebt maar 1 (verzwakte) lever..

pandalicious

mijn opmerking is niet achterlijk. in tegenstelling tot alle andere vormen van hepatitis, veroorzaakt hepatitis A geen permanente leverschade en heeft het geen chronisch stadium. bovendien wordt bij jonge kinderen bij 90% vd gevallen de geelzucht zelfs nooit vastgesteld. als je mij dan kunt uitleggen waarom meer dan 10 jaar later xtc schadelijker zou zijn dan voor iemand die nooit hepatitis gehad heeft, be my guest.
de andere hepatitis (B, C, D ...) vormen zijn een gans ander verhaal.

Bovenaan