Helpt bij concentratie?

Kimmerd

Bewuste gebruiker
Weet er iemand een middeltje dat je zelf kan maken ?dat je helpt bij je concentratie ,

Ik heb het echt dringend nodig..

caatje

Badass junkie
Kim ondanks dat je pas 14 bent heb jhe vast wel eens gehoord van Google. Doe als volgt: gaan naar http://www.google.nl tik concentratie en dr. vogel in en voila er rolt een lijst uit met antwoorden, of tik natuurlijke concentraie middelen in............ en zo kun 1001 combo's bedenken.

Weednator

Bewuste gebruiker
Bij mij hier in de streek is er een Kruidenwinkel. Ik heb daar ook van die pilletjes van natuurlijke stoffen / kruiden die helpen bij concentratie.

Kimmerd

Bewuste gebruiker
Weednator zei:
Bij mij hier in de streek is er een Kruidenwinkel. Ik heb daar ook van die pilletjes van natuurlijke stoffen / kruiden die helpen bij concentratie.
Kzal eens kijken hier ergens in de stad als we kruidenwinkel hebben^^

sjaartrol

Bewuste gebruiker
cola, koffie, red bull, thee en andere caffeinehoudende dranksels

of idd pilletjes uit kruidvat (guarana of gingko denk ik)

of bij apotheker gewoon is gaan vragen, daar hebbe ze er ook (ook plantaardige btw)

Dissonant

Bewuste gebruiker
Is het om te leren?

Op jouw leeftijd moet je amper studeren..

Maar anders vraag je maar rilatine aan je dokter

azgaza

Badass junkie
Ik zou gewoon zeggen 'caffeine' in welke vorm je ook wil. Goedkoop, legaal, makkelijk en lekker.

Doodkapje

Wijs gebruiker
magnesiumtabletten : verbetert de concentratie, helpt tegen vermoeidheid, stress en prikkelbaarheid.

gebruik ik zelf vrij veel na "drug-uitspattingen".

Juultjuh

Experimenterende gebruiker
ze zeggen dat je beter kan concentreren na het roken van nicotine... maar het is niet echt bewezen?

Doodkapje

Wijs gebruiker
nou ze is nog niet oud genoeg om sigaretten te mogen kopen in belgië...
en dat zou ik nu niet bepaald willen aanraden, zeker niet als je weet hoe het is om af te kicken van nicotineverslaving

Kimmerd

Bewuste gebruiker
Doodkapje zei:
nou ze is nog niet oud genoeg om sigaretten te mogen kopen in belgië...
en dat zou ik nu niet bepaald willen aanraden, zeker niet als je weet hoe het is om af te kicken van nicotineverslaving
NOu lol , denk je nou echt dat al die winkels daar zich aan houden , en hm ik rook al best lang , ik ben begonnen van men 4 de leerjaar (9 - 10 jaar fzo!)..

Doodkapje

Wijs gebruiker
wel ik heb ook mijn eerste trekken van een sigaret gedaan euh is kijken als ik een jaar of 6 was, en echt beginnen roken op mijn 11...
ik ben nu 32 en rook sinds vorig jaar geen tabak meer, en sinds 12 dagen ook geen wiet meer. en ik ben er fier op hoor! roken is gewoon niet cool meer plus dat mensen je bijna als parasiet gaan beschouwen... als ik opnieuw de keuze kon maken zou ik absoluut nooit beginnen roken, want het is een hel om te stoppen, je stinkt bijna de hele tijd, je reukzin is pakken minder, het kost stukken van mensen en last but not least, het is echt wel ongezond hoor en dan doel ik niet op de nicotine maar wel op de teer (daar krijg je de kanker van naar het schijnt), co en de hitte die je binnenzuigt in je longen.
maar ik weet het hoor, het smaakt lekker (zodra je over de meest vieze smaak heen bent maar dan ben je al lekker verslaafd) en het is gezellig om met meerdere een paffie te smoken...

maar ik veroordeel niemand hoor. ik heb zelf 20 jaar gerookt...

deadlock

Badass junkie
Goed slapen, één kop koffie, hooguit twee. Niet meer, anders ga je stuiteren.
Daarnaast kan je, als je chronische concentratieproblemen hebt, met je huisarts gaan praten.

Zet je gedachten op een rij.

Bovenaan