Ik ben bijna 8 jaar dagelijks verslaafd geweest aan ghb. In die periode vanalles geprobeerd om er zelf vanaf te komen, ook met baclofen. Dit mocht allemaal niet baten. Ik weet dat baclofen bij sommigen kan helpen bij het proces NADAT je al afgekickt bent en dus al op 0 staat. Heb zelf meegedaan tijdens 1 van mijn opname met die monitor en bij mij had het weinig effect. Het gebruik van ghb en baclofen tegelijk is trouwens ook gevaarlijk heb ik toendertijd vernomen!
In die jaren heb ik verschillende (3) opnames op verschillende locaties gehad, waarvan de laatste het meest nut heeft gehad.
Het is me gelukt om 5,5 jaar van die rommel af te blijven, maar ben TOCH alsnog een half jaar geleden weer op mijn bek gegaan. Dit heb ik zelf weer de kop in weten te drukken omdat het nog maar heeeel minimaal was en de "echte" ontwenning nog niet aan de orde was (ook al praatte ik dit mezelf al wel meteen weer aan).
Het ligt dus na zelfs dik 5 jaar nog steeds op de loer, dat wil ik aangeven.
Het enige wat ik iedereen aanraad is professionele hulp zoeken! Ga niet zelf doktertje spelen en uitproberen. Ik heb in de afgelopen 15 jaar meer dan 20 mensen zien gaan door die ***zooi. Ik ben zelf net 30 geworden en heb mijn halve leven weggegooid en een heleboel mensen verloren.
KIJK ALSJEBLIEFT UIT WAT JE DOET ALLEMAAL EN SPEEL GEEN EIGEN DOKTER, GEEN COMBINATIES/COCTAILTJES MET ANDERE MIDDELEN EN OF BIJV ANABOLEN.
HET WORDT JE DOOD, VROEG OF LAAT!