help !

diamonddd

Newbie
Ik had vorige vrijdag 4pilletjes xtc genomen ongeveer en een beetje speed dus heb toen niet geslapen en heb zaterdag ook wat speed genomen en dus.ook niet geslapen maar sinds maandag voel ik me zo depressief en bekijk alles negatief word er dus.zot van heb nergens zin in en ben echt constand negatief aan het denken? Weten jullie wat dit is en hoelang het duurt ? Aub help :flushed:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
http://www.apexx.nl/index.php?id=77&sea ... highlight1

Dit verhaal maakt het wel lekker duidelijk. Je kunt daar last van hebben na MDMA gebruik en zal meestal vanzelf beter worden.

Zorg wel dat je jezelf beter inleest volgende keer! 4 pillen is hoogstwaarschijnlijk véél te veel, weet je hoeveel MDMA er in zat? Verder is speed combineren met XTC geen goed idee, dat maakt de schade nog een flink stukje erger

Fool

Badass junkie
Als je geluk hebt ben je aan het eind van de week weer vrolijk, als je pech hebt ben je wekenlang depressief. Aanrader is om veel te gaan sporten, regelmatig en goed te slapen en veel/gezond te eten. Sterkte in ieder geval. :wink:

diamonddd

Newbie
OK bedankt :) het gaat ondertussen al wel wat beter maar soms komt dde depresiviteit wel terug maar ben aan het denken om te stoppen maar vind ik ook wel spijtig langs een kant want is soms wel eens leuk

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
diamonddd zei:
En 200md per pil

800 mg op 1 avond? welk soort pillen waren dat en heb je die laten testen? hopelijk geen heineken klappers ofzo want dan mag je nog 100 mg bijdoen. Die depressieve mood kan wel nog even aanslepen hoor maar als je het zelf allemaal positief bekijkt en goed uitrust en voor herstel gaat zou je niet langer dan 2 a 3 weken klachten moeten hebben.

Let in het vervolg wel op je gebruik he, 4 x 200, bij mindere omstandigheden kan deze dosis fataal zijn toch?

diamonddd

Newbie
Meestal om de 2maand nu was het al 4weekends op rij maar duurt deze depressie echt nog zolang want word hier eerlijk gezegd gek van en de wereld is ook precies anders ... Ik hoop dat dit snel gedaan is

Fool

Badass junkie
Je kunt je gemoedstoestand bevorderen door regelmatig te gaan sporten (bij voorkeur duursport, hartlopen ofzo), goed en lang te slapen en goed te eten. XTC kan nou eenmaal veel in je bovenkamer verpesten en dat hersteld zich niet zo snel. Als je denkt dat het nodig is kun je ook altijd nog even langs de huisarts gaan. :wink:

Tussen verantwoordelijk XTC-gebruik moet je normaliter zo'n 3 maanden laten om dit soort taferelen te voorkomen, dat wil zeggen tussen avonden waarop je dus niet 4 pillen naar binnen gooit. :wink:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
4 weekenden achter elkaar is wel een garantie voor depressie. Het kan dan ook zeker wel wat langer duren voor het weer beter wordt. Doe dus nooit meer zo vaak achter elkaar maar laat er gewoon een paar maanden tussen. XTC is het minst risicovol en geeft de minste klachten, als je het maximaal 4x per jaar doet...

4x 200mg is sowieso veeeeeeeeeeeel te veel en dat levert ook extra klachten op na gebruik. 100 tot 150mg op een avond is voor de meeste mensen meer dan genoeg.

diamonddd

Newbie
Oké toch bedankt allemaal maar het kutte is dat de wereld precies anders lijkt wss kennen jullie dat gevoel wel maar in hoeveel tijd voel ik me eig beter ? Want ben al 3dagen niet naar school geweest ook niet

Fool

Badass junkie
Dat is heel erg persoonlijk en hangt ook af van hoe goed jij je aan de bovenstaande adviezen houdt. Reken er maar op dat het overmorgen helaas nog niet voorbij zal zijn.

Skirre

Bewuste gebruiker
diamonddd zei:
Ja het is nu tog al wel een week geleden

Je hebt daarentegen wel je voorraden uitgeput tot een dieptepunt, het kost tijd voor je lichaam om te herstellen. Een maandje of vijf zes zonder xtc zou niet verkeerd zijn.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
lsdlicious zei:
en 4 pillletje 200mg is toch echt teveel en onnodig

Mag je zeker van zijn, waarom zo ver gaan als 1 en een halfje of 2 bonen voor een gebruiker met een middelmatige tollerantie al hard gaan is ??

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
na een tijdje werken ze toch niet meer en is het pure verspilling
bovendien verneuk je je hersenen er dramatisch mee

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ga in ieder geval wel naar school. Als je alleen thuis gaat zitten ga je nadenken en wordt het nog veel erger. Afleiding werkt het beste tegen depressie is mijn ervaring. Zorg dat je onder de mensen bent en dat je ergens mee bezig bent.

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
waae bezigheidstherapie is nog altijd het beste middel tegen dat soort depressies en misschien wat extra vitamientjes binnenkrijgen kan ook wonderen doen

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Sociaal contact, in beweging blijven, gezond eten, goed slapen en van de drugs af blijven.. Kan goed begrijpen dat je afhaakt op school/werk voor een aantal dagen. Even je zin doen en geen verantwoordelijkheid vind ik persoonlijk een pluspunt voor herstel maar neem daarna alles terug op voor de volle 100%, iedereeen is wel es thuis voor een koudje :wink:

Bovenaan