help! truffels!

trippie443

Experimenterende gebruiker
hee ik heb een vraagje, ik ben van plan met een paar vrienden truffels te gaan eten. Maar zijn truffels nou sterker dan paddo's ofniet? en worden ze uberhaupt nog wel verkocht ivm het paddo verbod. en hoeveel deel van een portie moet ik hebben voor een normale trip?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
En in de tijd die je nam om die reactie te typen had je ook het antwoord op zn vraag kunnen geven. Truffels zijn niet per definitie sterker, de één ervaart ze als sterker, de ander als minder sterk. Tref alle benodigde voorbereidingen en probeer een portie, bevalt het niet; niet meer doen.

TrippyShit

Badass junkie
Beetje lastig. De een vind ze sterker dan de gemiddelde paddo, de ander vind het niet zo sterk.
Ik heb ze 1x gedaan en echte hallucinaties en andere dingen die bij paddo's horen had ik niet. Ik had wel lijnen en patronen in het grind. Poppetjes die omhoog kwamen en zulke rare dingetjes. Maar had er dan ook heel wat wiet bij gerookt. Voor de rest is het gewoon heel leip zijn en om niks uren lachen. Maar kan ook heel filosofisch worden. Verschilt per persoon. Hawaiiaanse horen bijv. de sterkste te zijn. Ik vind die echt de moeite niet waard. Mijn favoriete paddo blijft de mexicaanse :)

En hoeveel je moet eten. Ik at een heel bakje maar had toen al trips achter de rug van hele bakjes van andere soorten. Ik zou als het je 1e keer is rustig met een half bakje beginnen. Ook dat zal je meer dan zeker bevallen. Mocht het toch wat heftiger, kan je altijd keer daarop nog een heel bakje eten. Das beter dan dat het heftig uitpakte en je het minder wil :P

Telpeva

Belezen gebruiker
Eenn smartshop-eigenaar die ik ken gebruikt truffels als hij 'lekker creatief wil worden' als hij gaat webdesignen...

Ga ik binnenkort nog wel een keertje proberen denk ik

evil_kermit

Bewuste gebruiker
Ik vind truffels niet zo diep gaan als paddos en dat vind ik wel lekker als je zo'n moment hebt van ik ga men geest eens zuiveren maar wil niet te ver gaan.Ik heb de laatste keer men truffels verwerkt in een chocolademousse en dat was zeer lekker om te eten,je hebt zo die zurige smaak van de truffels niet.Met truffels en wat kameraden thuis dat word gegarandeerd lachen geblazen.

have fun :wave:

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Hm, ik vond truffels juist heel diep altijd, nooit echt zo'n gevoel van 'Dit is nou echt iets wat ik in gezelschap wil doen want dan kan je lachen'.
Wil het binnenkort wel weer eens doen. :)

evil_kermit

Bewuste gebruiker
Twilight zei:
Hm, ik vond truffels juist heel diep altijd, nooit echt zo'n gevoel van 'Dit is nou echt iets wat ik in gezelschap wil doen want dan kan je lachen'.
Wil het binnenkort wel weer eens doen. :)

zo zie je maar dat iedereen verschillend is,je mag nog de zelvde producten nemen.

Bovenaan